Die Krieke is soms echt niet te verstaan zonder ondertitelingquote:Op zondag 3 april 2005 22:27 schreef HarigeKerel het volgende:
De volgende keer hopelijk zonder Belgen, aldoor je best doen om ze te kunnen verstaan of die ondertitels moeten lezen voegt voor mij niks positiefs toe
Als ze per se buitenlanders willen hebben om de kosten te kunnen delen haal dan een vrolijke rasta neger uit Paramaribo![]()
Ik versta Belgen volgens mij beter dan die negers uit Paramaribo. Maar dat kan ook komen, omdat ik vrij dicht bij onze zuiderburen woonquote:Op zondag 3 april 2005 22:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Als ze per se buitenlanders willen hebben om de kosten te kunnen delen haal dan een vrolijke rasta neger uit Paramaribo![]()
Nou, ze hebben soms wel een heel zwaar accent hoor!quote:Op zondag 3 april 2005 22:31 schreef The_T het volgende:
Ik heb geen enkel probleem om ze te verstaan?
btw, bij deze aflevering hoort dit plaatje toch wel:
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 april 2005 22:31 schreef The_T het volgende:
Ik heb geen enkel probleem om ze te verstaan?
btw, bij deze aflevering hoort dit plaatje toch wel:
[afbeelding]
Link?quote:Op zondag 3 april 2005 22:44 schreef APK het volgende:
Jezus, kunnen jullie niet een Roos-ruktopic openen ofzo?![]()
Wie heeft het hier nou over rukken, meneer Komen?quote:Op zondag 3 april 2005 22:44 schreef APK het volgende:
Ja, maar Roos is geen kandidaat en er staan elke week 35 Roos kwijlsmileys.quote:Op zondag 3 april 2005 22:52 schreef The_T het volgende:
Het gaat hier toch iedereen om het programma volgens mij.
Er staan een stuk of vier werken die in Thailand gefilmd zijn, da's ook Oosters toch?quote:interessante kunst op uw site, wanneer komt er een oosterse kunst of kunst die daardoor beinvloed is?
quote:Op zondag 3 april 2005 22:44 schreef APK het volgende:
U vraagt, wij draaien.quote:
Dat topic kende ik alquote:Op zondag 3 april 2005 23:12 schreef static het volgende:
[..]
[..]
U vraagt, wij draaien.
Roos van Acker.
TheVulture, we zitten op 1 lijnquote:Op zondag 3 april 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Nou, schofterige Rink valt dus definitief van zijn troon. Al dat geouwehoer over fair play maar wel even een complot smeden. Valt me ook wel een beetje tegen van Carla en Sophie, van Just en Brechtje had ik het eigenlijk wel een beetje verwacht. Vooral Just heeft iets achterbaks wat er steeds meer uit begint te komen.
Hopelijk vormen die anderen nu ook een complot en krijgt Rink het lid op zijn neus de volgende week...
Mijn faves blijven Jeroen en Manja, Krieke en Nathalie en nu in iets mindere mate de Belgische vriendinnen
jup met die bootjes toen, dat viel zelfs letterlijk en figuurlijk toen in het water, Jeske begreep de aanwijzingen niet....quote:Op maandag 4 april 2005 09:02 schreef NRH het volgende:
Weer gigantisch leuk om naar te kijken.
Zeker met al die onzinnige complotten.
Bij Expeditie Robinson en Pekin Express valt uiteindelijk ieder complot in het water.
Vijanden gaan samenwerken en andersom, denk maar eens aan vorig jaar.
Elias kon Reinier alle weken niet luchten of zien, maar in de finale wil hij hem helpen.
ze zijn wel lachen ja, had alleen niet verwacht dat ze complotjes gingen smeden...maar zal wel bij het spel horen denk ikquote:Op maandag 4 april 2005 11:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sophie en Karla.. Wat een geweldige vrouwen. Ik hou van ze. Ze moeten winnen.
Sophie is nog bestook.
Klopt niet. Volgens mij was het fragment waarin je ze zag zelfs een spoilerquote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef The_T het volgende:
Ik zag in het voorstukje van volgende week geen Rink en Jorien, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |