Hij zit in een kuiltje (anders kan hij nog niet zittenquote:Op zondag 3 april 2005 19:43 schreef Githa het volgende:
Wauw Knor wat een mooie foto van Jayden en wat lijkt hij klein zo half in het zand gezakt![]()
oe, wat een hummeltje dan nogquote:Op zondag 3 april 2005 20:56 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Hij zit in een kuiltje (anders kan hij nog niet zitten)
Maar het is nog een humptiedumptie hoor (zeker als ik je laatste berichtje goed interperteer dan komt het kwa lengte aardig overeen, jayden was vorige week 66.x zoveel zeg maar 67 cm)
ben ik dubbel gepost dan door papa???quote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef Githa het volgende:
mooi pak hoor Jolieen samen met opa
sanne had ik je al niet is eerder in de wipstoel voorbij zien komen ? maar je ligt er knap bij hoor
Zijn eigenlijk nog iets te groot me me inderdaad,maar ja ze zitten wel lekker.quote:
nee hoor, behalve op de rug liggen en zijn voeten bewonderen doet ie nog niks en 'geniet' ie van de mogelijkheid om niets te doenquote:Op maandag 4 april 2005 12:27 schreef Angelic1 het volgende:
Wow, ik dacht even "Wat gaat dat hard met Jayden. Al zitten enzo". Hij lijkt zo groot en wijs zo!
quote:Op maandag 4 april 2005 09:41 schreef DaanBanaantje het volgende:
als jullie naar die prachrige foto's van je eigen kindje kijken hebben jullie dan ook altijd dat verliefde gevoel met de gedachte "ik heb toch echt iets goeds gedaan en iets moois op de wereld gezet"
Zeker te weten
Ooohhhh trots zijn we wel zekers hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik blijf het prachtig vinden zo'n verschil in slechts een paar maanden. Qua grote dan want ik vind haar nog wel het zelfde engelengezichtje hebben hoor. Wees maar trots hoor Papa Basset, mooi meisje hebben jullie.
Ik ken iemand wiens eerste volle zinnetje was "ik eet je op!" omdat haar moeder dat altijd tegen haar zeiquote:Op woensdag 6 april 2005 09:14 schreef renzell het volgende:
Lekere poppetjes weer! Ik wil ze opeten.![]()
Ziet het nu helemaal goedkomenquote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef moussy het volgende:
Zoeals ik jou zie, dan zie ik baby-foto's van mezelf
haha kan ik me voorstellen bix , maar ik heb die bijnaam gekregen van mannetjelief dus vandaarquote:Op woensdag 6 april 2005 23:10 schreef bixister het volgende:
daanbanaantje (ik denk door jouw nickname altijd dat dylan daantje heet.., suf he) leuk dat dylan al zo kan spelen met/op dat 'teigetje'-ding.anna begint nu ook naar haar boxslinger te graaien, leuk is dat.
quote:Op donderdag 7 april 2005 08:52 schreef lady-wrb het volgende:
zo wil hij dus zelf iedere ochtend naar school; zon of geen zon
Hij heeft een brilquote:Op zondag 3 april 2005 21:00 schreef babyfeet het volgende:
ff een kleine kyllian spam
[afbeelding]
beetje laat maar met veel plezier paaseieren schilderen
lekker buiten puzzelen![]()
Ja, hij heeft er de hele middag mee gespeeld. En gisteren wilde hij weer maar het was vreselijk koud achter op het balkonquote:Op donderdag 7 april 2005 13:42 schreef Jonnetje het volgende:
Rewimo..
De waterbaan is dus als zeer geslaagd ervaren? Wilyan zag de foto en gilde meteen keihard "AAHTOOH!!!" Ik mocht meteen niet meer naar boven of beneden scrollen want meneer móést die foto zien. Hij mocht niet meer uit beeld verdwijnen..
Ik denk dat we 'm toch ook maar gaan halen voor zijn verjaardag.
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef reni het volgende:
oja ik zat laatst met serissa de foto hier te bekijken toen wij de schoolfoto zagen van christan en Serissa gelijk WAUW DAT IS N LEKKER DING MAM ja ja 6 jaar oud en nu dus elke keer staan dr nog meer foto s op van christan mam echte liefde van n foto![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef reni het volgende:
oja ik zat laatst met serissa de foto hier te bekijken toen wij de schoolfoto zagen van christan en Serissa gelijk WAUW DAT IS N LEKKER DING MAM ja ja 6 jaar oud en nu dus elke keer staan dr nog meer foto s op van christan mam echte liefde van n foto![]()
![]()
Joh, dan komt ze nooit meer achter de pc vandaan!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]Dan moet je met haar maar even op zijn homepage gaan kijken, kan ze haar hart ophalen
www.christan-maurits.net
Da's het risico natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2005 21:09 schreef Jonnetje het volgende:
Joh, dan komt ze nooit meer achter de pc vandaan!
Hardzak! ...Serissa kom maar hier kijken hoor meisquote:Op donderdag 7 april 2005 22:16 schreef reni het volgende:
ja ja en als ik dan wil moet ik zeker vragen of ik aub even achter de pc mag omdat dochter lief
verliefd is jullie kunnen me wat
ze mag gewoon niet meer dan 5 min per dag kijken![]()
![]()
Hij vind het echt geweldig! een hele goede aankoop geweest. Hij voelt zich altijd superrelaxed als hij op dat kussen ligt en ik met m in bad zit. Echt genieten! maargoed.. genoeg offtopicquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:04 schreef bixister het volgende:
Dylan mooi mannetje, lekker dat badkussen he?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:41 schreef Suzanna het volgende:
Ik zag ook een reactie van DaanBanaantje en nog een paar anderen...
Ja, maar heeeeej.... dat pik ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:22 schreef Githa het volgende:
het zal ook niet expres zijn maar wil wel aangeven dat ik zo geen zin meer heb om meer foto's te posten.
mooi, kom maar op met die fotoos danquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:56 schreef Githa het volgende:
en nou echt klaar hoorik vraag ook niet of mensen het komen uitleggen .
Thijs EN Dylan, Jordy heeft hetzelfde vestquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:03 schreef DaanBanaantje het volgende:
Isa.. mooi meisje met die grote ogen![]()
Thijs, Dylan heeft hetzelfde vest als jouwleuk is die he?! Je bent een mooi mannetje.. die pretoogjes en die lach
![]()
doe ik ook altijd, ff terug scrollen naar foto van mijn kleine manquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:48 schreef Githa het volgende:
en Sjeen dat herken ik wel ja....sterker nog ik ga steeds even langs om te kijken![]()
www.imageshack.usquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:27 schreef gnoompje het volgende:
Ik wil wel posten hier maar weet niet heo ik mijn fotos online krijg. Ze staan al wel in mijn documenten opgeslagen
Je kunt ze niet vanaf je eigen C-schijf linken. Dus je zult echt eerst naar imageshack moeten, ik ken het verder niet maar je moet je vast registrerenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:40 schreef gnoompje het volgende:
[afbeelding]
ben het ff zelf aan het proberen hoor
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Piet&Anna ja jullie zijn beslist grote broer en zus
Bo en janneke ook![]()
ja, hij is de laatste tijd een stuk gegroeid en hij is nu qua gedrag ook wel kleuter-af nu hij in groep 3 zitquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Is ie zo gegroeid, Sylvana? Hij lijkt een stuk groter ineens
Oh Jordy, jij bent zo'n lekker mannetjequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:05 schreef Githa het volgende:
Julian Gefeliciteerd hoorharstikke goed van je en nu door voor je C
![]()
Toch maar een Jordy spam.... toch leuke reacties gehad enne daarbij show ik mijn mannetje gewoon te graag![]()
Wilde hem even laten zien hoe hij eruit ziet als hij boos isquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:35 schreef danosa het volgende:
Githa jij ontaarde moeder, je kind laten huilen voor de foto
Z'n petje staat al achterstevoren, hij heeft geen werk, geen schooldiploma, alleen de zware van Nelle ontbreekt nogquote:
Meisje danquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:38 schreef Sjeen het volgende:
Terwijl Isa toch eigenlijk het allermooiste kindje van de hele wereld is![]()
[afbeelding]
mag ie met mama mee naar het werk.... 'ontspoorde jongeren'quote:Op zondag 10 april 2005 17:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Z'n petje staat al achterstevoren, hij heeft geen werk, geen schooldiploma, alleen de zware van Nelle ontbreekt nog
quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 23:13 schreef coolbabe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het hadden broertjes kunnen zijn
Eigenlijk heeft ze al best veel haar.... maar erg lichtquote:Op zondag 10 april 2005 20:36 schreef jessie het volgende:
Saskia wauw!!! En zie ik daar in de wind nou een babykrulletje wapperen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |