quote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef reni het volgende:
oja ik zat laatst met serissa de foto hier te bekijken toen wij de schoolfoto zagen van christan en Serissa gelijk WAUW DAT IS N LEKKER DING MAM ja ja 6 jaar oud en nu dus elke keer staan dr nog meer foto s op van christan mam echte liefde van n foto![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef reni het volgende:
oja ik zat laatst met serissa de foto hier te bekijken toen wij de schoolfoto zagen van christan en Serissa gelijk WAUW DAT IS N LEKKER DING MAM ja ja 6 jaar oud en nu dus elke keer staan dr nog meer foto s op van christan mam echte liefde van n foto![]()
![]()
Joh, dan komt ze nooit meer achter de pc vandaan!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]Dan moet je met haar maar even op zijn homepage gaan kijken, kan ze haar hart ophalen
www.christan-maurits.net
Da's het risico natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2005 21:09 schreef Jonnetje het volgende:
Joh, dan komt ze nooit meer achter de pc vandaan!
Hardzak! ...Serissa kom maar hier kijken hoor meisquote:Op donderdag 7 april 2005 22:16 schreef reni het volgende:
ja ja en als ik dan wil moet ik zeker vragen of ik aub even achter de pc mag omdat dochter lief
verliefd is jullie kunnen me wat
ze mag gewoon niet meer dan 5 min per dag kijken![]()
![]()
Hij vind het echt geweldig! een hele goede aankoop geweest. Hij voelt zich altijd superrelaxed als hij op dat kussen ligt en ik met m in bad zit. Echt genieten! maargoed.. genoeg offtopicquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:04 schreef bixister het volgende:
Dylan mooi mannetje, lekker dat badkussen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |