nee hoor, behalve op de rug liggen en zijn voeten bewonderen doet ie nog niks en 'geniet' ie van de mogelijkheid om niets te doenquote:Op maandag 4 april 2005 12:27 schreef Angelic1 het volgende:
Wow, ik dacht even "Wat gaat dat hard met Jayden. Al zitten enzo". Hij lijkt zo groot en wijs zo!
quote:Op maandag 4 april 2005 09:41 schreef DaanBanaantje het volgende:
als jullie naar die prachrige foto's van je eigen kindje kijken hebben jullie dan ook altijd dat verliefde gevoel met de gedachte "ik heb toch echt iets goeds gedaan en iets moois op de wereld gezet"
Zeker te weten
Ooohhhh trots zijn we wel zekers hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik blijf het prachtig vinden zo'n verschil in slechts een paar maanden. Qua grote dan want ik vind haar nog wel het zelfde engelengezichtje hebben hoor. Wees maar trots hoor Papa Basset, mooi meisje hebben jullie.
Ik ken iemand wiens eerste volle zinnetje was "ik eet je op!" omdat haar moeder dat altijd tegen haar zeiquote:Op woensdag 6 april 2005 09:14 schreef renzell het volgende:
Lekere poppetjes weer! Ik wil ze opeten.![]()
Ziet het nu helemaal goedkomenquote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef moussy het volgende:
Zoeals ik jou zie, dan zie ik baby-foto's van mezelf
haha kan ik me voorstellen bix , maar ik heb die bijnaam gekregen van mannetjelief dus vandaarquote:Op woensdag 6 april 2005 23:10 schreef bixister het volgende:
daanbanaantje (ik denk door jouw nickname altijd dat dylan daantje heet.., suf he) leuk dat dylan al zo kan spelen met/op dat 'teigetje'-ding.anna begint nu ook naar haar boxslinger te graaien, leuk is dat.
quote:Op donderdag 7 april 2005 08:52 schreef lady-wrb het volgende:
zo wil hij dus zelf iedere ochtend naar school; zon of geen zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |