En toen deed ie geen roe-koe meer.quote:Op zondag 3 april 2005 17:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb er laatst eentje in de frituurpan geflikkerd.
en daar ben jij er een vanquote:Op zondag 3 april 2005 18:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kloten beesten, mn buurman heeft 390205 ofzo
Met veren?quote:Op zondag 3 april 2005 17:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb er laatst eentje in de frituurpan geflikkerd.
je kunt dat duiven nest natuurlijk "spontaan" laten verdwijnen hequote:Op zondag 3 april 2005 19:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er staan hier twee bomen in de tuin die al heel lang dood zijn en al het zonlicht tegen houden.
Nou werden ze deze week eindelijk gekapt, blijkt dat in één van de twee bomen een duiven nest zit,
zagen ze hem niet om! Mag niet! Over twee maanden komen ze terug...
Stomme duiven!![]()
Of je kunt de boom natuurlijk zelf kappen.quote:Op zondag 3 april 2005 19:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
je kunt dat duiven nest natuurlijk "spontaan" laten verdwijnen he![]()
lekker met de kettingzaag spelen, *heng**heng**heng*quote:Op zondag 3 april 2005 19:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of je kunt de boom natuurlijk zelf kappen.
en dat komt dan weer van meeuwen...quote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef Valid het volgende:
ze lope in de weg, en ze poepe alles onder...
laatst liep ik met een broodje door de stad, en gvd opeens een *SPLASH*... zo een 30cm naast me valt dr zo'n witte ondefenieerbare substantie op de grond
Er zitten wel veel kleine klote botjes in.quote:Op zondag 3 april 2005 21:26 schreef Knekwurst het volgende:
Goed BBQ vlees, niet meer, niet minder.
Die duif verplaatst zich altijd zo van punt a naar b.............. per hondquote:Op zondag 3 april 2005 17:19 schreef P8 het volgende:
deze duif had minder geluk
[afbeelding]
maar zelfs na zijn dood fungeert deze duif als object met de ideale grootte voor deze hond. zie hoe mooi hij in de bek past, niet te klein, en niet te groot.
Ik had gelijk........... duiven hebben dus geen conditie om te fietsen........trouwens ze hebben geen duimpje om de bel te bedienen.quote:
oe-oeeeee oe oe-oeeeeee oe dat doen bij ons de uilenquote:Op zondag 3 april 2005 17:06 schreef P8 het volgende:
[afbeelding]
wat een chill geluid produceren die beesten toch. elke ochtend wakker worden met dat super relaxte geroekoe van die beesten. oe-oeeeee oe oe-oe
jah ik snap welk je bedoeld. maar die playen de duiven in mijn home-town niet echt vaak. vaker de oe-oeeeee oe oe-oe.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:07 schreef Nathox het volgende:
[..]
oe-oeeeee oe oe-oeeeeee oe dat doen bij ons de uilen
kut geluid vind ik t, betekend dat ik weer op moet...![]()
Kom op mijn balkon kijken, ook duiven schijten een witte substantie hoor!!quote:Op zondag 3 april 2005 22:21 schreef tudoros het volgende:
[..]
en dat komt dan weer van meeuwen...![]()
klotekutmeeuwen!
(ooit biologie gehad? > witte substanties zijn een afscheiding van meeuwen: echt waar!!)
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:38 schreef Dannytjeuh het volgende:
Trouwens ......... postduiven zijn uit.........ik doe nu alles per E-meeuw![]()
Zo zijn de beste voetballers ooit begonnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef sir_DERFEL het volgende:
ik krijg altijd de neiging om te trappen als er weer 1 vlak voor me loopt.
1. Dan own je dus die kicker, en niet mijquote:Op maandag 25 juni 2007 17:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar die kick is minder cool als die van mij! Ik own jou, konijn!
1. maar hoe kan ik mijzelf ownen?! Ik ben de pwner!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
1. Dan own je dus die kicker, en niet mij
2. "die kick is minder cool als dan die van mij!"
3.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
1. maar hoe kan ik mijzelf ownen?! Ik ben de pwner!![]()
2. Dat weet ik nog zo net niet, ik heb net wat martini on the rocks gehad toen ik kickte, anders zou ik dat heul niet doen!![]()
3.![]()
![]()
![]()
Meningen verschillen, want ik zou ze zo van het dak schieten.quote:Op zondag 3 april 2005 17:06 schreef P8 het volgende:
[afbeelding]
wat een chill geluid produceren die beesten toch. elke ochtend wakker worden met dat super relaxte geroekoe van die beesten. oe-oeeeee oe oe-oe
deze duif was niet in staat om z'n territorium te beschermen tegen twee iets grotere 'vogels'..quote:Op zondag 3 april 2005 17:11 schreef P8 het volgende:
maar ze zijn ook intelligent:
[afbeelding]
zie deze duif is peinzend naar zijn territorium kijken
Dat zal em lerenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:32 schreef Maikel01 het volgende:
ik kwam ook zoeen duif tegen die vloog recht met zijn kop in mijn wiel" tok tok tok tok" en even later lag ie op de grond
![]()
Als die ook roekoe zeggen dan mot ik ze niequote:
kheb een ingekleurde versie voor je gemaaktquote:
zo vaak gedaan die kutbeesten.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:03 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Meningen verschillen, want ik zou ze zo van het dak schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |