En toen deed ie geen roe-koe meer.quote:Op zondag 3 april 2005 17:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb er laatst eentje in de frituurpan geflikkerd.
en daar ben jij er een vanquote:Op zondag 3 april 2005 18:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kloten beesten, mn buurman heeft 390205 ofzo
Met veren?quote:Op zondag 3 april 2005 17:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb er laatst eentje in de frituurpan geflikkerd.
je kunt dat duiven nest natuurlijk "spontaan" laten verdwijnen hequote:Op zondag 3 april 2005 19:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er staan hier twee bomen in de tuin die al heel lang dood zijn en al het zonlicht tegen houden.
Nou werden ze deze week eindelijk gekapt, blijkt dat in één van de twee bomen een duiven nest zit,
zagen ze hem niet om! Mag niet! Over twee maanden komen ze terug...
Stomme duiven!![]()
Of je kunt de boom natuurlijk zelf kappen.quote:Op zondag 3 april 2005 19:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
je kunt dat duiven nest natuurlijk "spontaan" laten verdwijnen he![]()
lekker met de kettingzaag spelen, *heng**heng**heng*quote:Op zondag 3 april 2005 19:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of je kunt de boom natuurlijk zelf kappen.
en dat komt dan weer van meeuwen...quote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef Valid het volgende:
ze lope in de weg, en ze poepe alles onder...
laatst liep ik met een broodje door de stad, en gvd opeens een *SPLASH*... zo een 30cm naast me valt dr zo'n witte ondefenieerbare substantie op de grond
Er zitten wel veel kleine klote botjes in.quote:Op zondag 3 april 2005 21:26 schreef Knekwurst het volgende:
Goed BBQ vlees, niet meer, niet minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |