Truste en beterschap!quote:Op zondag 3 april 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
Ik ben zo een hete douche pakken en slapen.. Truste allemaal!![]()
en alleen maar vol met verklaringen dat we miss_sly zo missen en hoe leuk jij het wel niet hebt enzoquote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, gewoon 4 topics vol in 2 dagen...niet bij te houden
kun je ook weer meespammen, dan moeten 6 topics in 2 dagen te doen zijnquote:Anywayz, I'm back
Leuke smiley.quote:Op maandag 4 april 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lekker rustig hier op de vroege morgen. Kan ik tenminste even rustig mijn tentamen leren. [afbeelding]
Ik deed die post eigenlijk alleen maar omdat ik die smilie wilde gebruiken.quote:
Als je het al gelezen hebt hoef je weinig meer te doen inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik deed die post eigenlijk alleen maar omdat ik die smilie wilde gebruiken.Het tentamen is vrij weinig leerwerk; het gaat over tien boeken die ik gelezen heb.
Moge Bensel.quote:Op maandag 4 april 2005 08:44 schreef Bensel het volgende:
Morge.. my head hurts.. (maarja.. bandweekend he.. )
Wie 's nacht vist, moet overdag zijn netten drogen!quote:Op maandag 4 april 2005 08:44 schreef Bensel het volgende:
Morge.. my head hurts.. (maarja.. bandweekend he.. )
Theequote:Op maandag 4 april 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey is eigenlijk een beetje de moederkloek van deze SC, die 's ochtends al haar kinders begroet.
Waar blijft de thee?
En een koffie voor Bensel.quote:Op maandag 4 april 2005 09:03 schreef Bensel het volgende:
koffie graag
Moeders geven hun kinderen kopjes thee.quote:Op maandag 4 april 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:
Thee
Ik dacht dat ik jullie beter had opgevoed.
Maar vooruit, een bakje thee voor Lupa.
Fok!kinderen zijn nou eenmaal anders dan andere kinderen.quote:Op maandag 4 april 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moeders geven hun kinderen kopjes thee.![]()
Een beetje.quote:Op maandag 4 april 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk ja, ik mag graag een beetje shockeren.
Ik vind het ook erg triest om bij kinderen over zondigheid te beginnen.. Kinderen zijn gewoon kinderen. De meeste kinderen zijn best wel regelmatig vervelend, maar om dat als zondig te zien?quote:Heb toevallig dit weekend een artikel in de krant gelezen over reformatorische ouders in Friesland die hun kids naar een school in Kampen stuurden en me méér dan alleen een hoedje geërgerd. Die ouders deden de meest walgelijke uitspraken over de 'zondigheid' van hun kinderen.
Die ene vader zei: "We moeten onze kinderen in de eerste plaats beschermen tegen hun eigen zondigheid; die is veel gevaarlijker dan de buitenwereld" (parafrase).quote:Op maandag 4 april 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het ook erg triest om bij kinderen over zondigheid te beginnen.. Kinderen zijn gewoon kinderen. De meeste kinderen zijn best wel regelmatig vervelend, maar om dat als zondig te zien?
Helaas gebeurt dat dus vaak wel, omdat de achterliggende gedachte is dat het de taak van de ouders is om te zorgen dat de kinderen behouden worden.quote:Op maandag 4 april 2005 09:17 schreef Bensel het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat je als ouders zo over je eigen kinderen gaat denken.. kom op, je gaat je GELOOF toch niet voor je kinderen stellen?
Dat is best bizar inderdaad.. Hiermee vind ik het toch weer erg bizar dat je bij adoptie helemaal wordt doorgelicht in alle aspecten, maar dat je als biologische ouders enorm ver kunt gaan met de meest bizarre opvoeding zonder dat er enige controle is.quote:Op maandag 4 april 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die ene vader zei: "We moeten onze kinderen in de eerste plaats beschermen tegen hun eigen zondigheid; die is veel gevaarlijker dan de buitenwereld" (parafrase).
Het zou verdomme verboden moeten worden om je kinderen met zulke denkbeelden op te zadelen.
Ja, daar lijkt het wel op ja. Ik moet helaas wel naar school zometeen, dit vind ik wel een leuke rel.quote:Op maandag 4 april 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:
En ik geloof dat er een maandagochtend rel op komst is in het topic waar we saampjes knus in posten Lupa.
Natúúrlijk niet, maar je was me voor!quote:Op maandag 4 april 2005 09:29 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi
Tijd om naar me werk te gaan. En zeg niet dat jullie me verjaardag vandaag zijn vergeten![]()
Moge LiveLivedquote:Op maandag 4 april 2005 09:29 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi
Tijd om naar me werk te gaan. En zeg niet dat jullie me verjaardag vandaag zijn vergeten![]()
Je word zelfs doorgelicht als je bij het asiel een hond wilt halen.quote:Op maandag 4 april 2005 09:25 schreef Alicey het volgende:
Dat is best bizar inderdaad.. Hiermee vind ik het toch weer erg bizar dat je bij adoptie helemaal wordt doorgelicht in alle aspecten, maar dat je als biologische ouders enorm ver kunt gaan met de meest bizarre opvoeding zonder dat er enige controle is.
We vormen een half front samen.. Ik ben het primair niet met je eens, maar ben wel met je eens dat ze er niet over moeten zeiken.quote:Op maandag 4 april 2005 09:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op ja. Ik moet helaas wel naar school zometeen, dit vind ik wel een leuke rel.
We vormen wel één front samen, hè?
Werkelijk?quote:Op maandag 4 april 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je word zelfs doorgelicht als je bij het asiel een hond wilt halen.![]()
Jep..quote:Maar met je kinderen mag je ongestraft van alles uitspoken...
Link?quote:Op maandag 4 april 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:
En ik geloof dat er een maandagochtend rel op komst is in het topic waar we saampjes knus in posten Lupa.
Ik ben je verjaardag vergeten, Ed.quote:Op maandag 4 april 2005 09:29 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi
Ja hoor!quote:
quote:Op maandag 4 april 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natúúrlijk niet, maar je was me voor!![]()
![]()
Gefeli!!!
![]()
![]()
quote:
We zijn het eens over de principekwestie waar deze discussie eigenlijk over gaat.quote:Op maandag 4 april 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
We vormen een half front samen.. Ik ben het primair niet met je eens, maar ben wel met je eens dat ze er niet over moeten zeiken.
In dat licht is het werkelijk absurd dat iedereen zich zonder controle kan voortplanten.quote:Op maandag 4 april 2005 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor!
Wij hebben een hond van een stichting voor zerfhonden en ook daarvoor werden we doorgelicht of we wel de juiste ideeen hadden. Ook bij andere asiels waren de eisen hoog en moet je behoorlijk wat vragen beantwoorden.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 4 april 2005 09:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We zijn het eens over de principekwestie waar deze discussie eigenlijk over gaat.
Je heb nog de gehele dag de tijd (nederlandse tijdzone that isquote:
Ze vragen je bij het asiel ook welk geloof je aanhangt en of je van plan bent je hond naar een confessionele puppycrêche te sturen. Bij christelijke asiels dan, hè. Bij atheïstische asiels worden alleen vrijdenkende baasjes geaccepteerd.quote:Op maandag 4 april 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
In dat licht is het werkelijk absurd dat iedereen zich zonder controle kan voortplanten.
WTF? Christelijke asiels?quote:Op maandag 4 april 2005 09:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze vragen je bij het asiel ook welk geloof je aanhangt en of je van plan bent je hond naar een confessionele puppycrêche te sturen. Bij christelijke asiels dan, hè. Bij atheïstische asiels worden alleen vrijdenkende baasjes geaccepteerd.![]()
Ik mag hopen dat je dat niet serieus nam.quote:Op maandag 4 april 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
WTF? Christelijke asiels?![]()
![]()
Confessionele puppycreches?
![]()
![]()
Is dit een verlate 1 april grap?![]()
Da's een liedje van Musequote:Wat is het Stockholm-syndroom?
He, ik ben blond.quote:Op maandag 4 april 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dat niet serieus nam.
Het Stockholm-syndroom beschrijft het effect dat mensen in een langdurige gijzeling sympathie voor hun gijzelnemers krijgen, en kleine positieve dingen die er gebeuren veel groter zien. Bijvoorbeeld het mogen van iets.quote:Wat is het Stockholm-syndroom?
Volgens mij heb ik die topic gelezen ja.. Misschien zelfs ook gereageerd er in.quote:Heb je dat topic over haar broer toen ook gelezen? Die is homo, heeft al heel lang een vriend en die vriend mag niet bij zijn ouders thuis komen. En die broer pikt dat al meer dan vier jaar.
Oh ja, dat was het. Ja, de symptomen wijzen wel in die richting, want uit dat andere topic kan ik me herinneren dat het gedrag van die moeder echt alle perken te buiten ging wat haar broer betreft. Emochantage, vriend niet willen ontvangen, vragen of 'ie niet tòch een meisje... You get the point.quote:Op maandag 4 april 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
Het Stockholm-syndroom beschrijft het effect dat mensen in een langdurige gijzeling sympathie voor hun gijzelnemers krijgen, en kleine positieve dingen die er gebeuren veel groter zien. Bijvoorbeeld het mogen van iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |