Jippie ! De wodka...is op ! Ik neem wel een kopje koffie...met een maria-biskwietje. Ik ben helemaal van de kook...quote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een reactie als deze had ik verwacht. Neem even een vodkaatje.![]()
Als je whiskey hebt kun je er nog Irish Coffee van maken, maar dat zul je ook wel niet hebben.quote:Op zondag 3 april 2005 20:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jippie ! De wodka...is op ! Ik neem wel een kopje koffie...met een maria-biskwietje. Ik ben helemaal van de kook...
Het is inderdaad weer best langzaam, ja ...quote:Op zondag 3 april 2005 20:50 schreef Bensel het volgende:
is het omdat ik een weekend weg ben geweest dat het forum helemaal gedestabiliseerd is ofzo?
Ja Bensel, het is allemaal jouw schuld. Bandweekeind...! Wat speel je trouwens ?quote:Op zondag 3 april 2005 20:50 schreef Bensel het volgende:
is het omdat ik een weekend weg ben geweest dat het forum helemaal gedestabiliseerd is ofzo?
Ik had over die relletjesquote:Op zondag 3 april 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer best langzaam, ja ...
Maar doedelzak is welquote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef Bensel het volgende:
nee, ik speel geen doedelzak
Je was al ziek voordat we relden, truttebel!quote:Op zondag 3 april 2005 21:03 schreef Alicey het volgende:
Jullie maken me ziek met jullie gerel!
Zo, ook even iemand de schuld geven.![]()
Owja, da's waar ook.quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je was al ziek voordat we relden, truttebel! [afbeelding]
wat? Spelen, haten, leuk vinden, wat?quote:Op zondag 3 april 2005 21:03 schreef SingleCoil het volgende:
laat ik nou toevallig wel doedelzak...
Joris (heet die gozer met die piercing zo?) woont bij mij in de buurt. Niet dat ik 'm ooit gezien heb, want hij woont wel minstens één a twee kilometer verderop, uit de route, zeg maar. Wel schijn tegenover mijn oma. Maar goed, dat maakt allemaal niet uit, want ik heb gehoord dat-ie verhuisd is.quote:
Joris is mijn favoriet.quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Joris (heet die gozer met die piercing zo?) woont bij mij in de buurt. Niet dat ik 'm ooit gezien heb, want hij woont wel minstens één a twee kilometer verderop, uit de route, zeg maar. Wel schijn tegenover mijn oma. Maar goed, dat maakt allemaal niet uit, want ik heb gehoord dat-ie verhuisd is.
Ben je ooit in Bennekom geweest waar ze een gebouw hebben van de Jehova's getuigen?quote:Op zondag 3 april 2005 18:00 schreef Bensel het volgende:
ik ken zelf een jehova getuige.. maar had er nooit last van ofzo.. ze waren niet echt streng ofzo.. (al moest ik wel uitkijken met krachttermen)
Ah mensen worden beoordeeld. Goede zaak om even de verkiezingen weer te noemen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Joris (heet die gozer met die piercing zo?) woont bij mij in de buurt. Niet dat ik 'm ooit gezien heb, want hij woont wel minstens één a twee kilometer verderop, uit de route, zeg maar. Wel schijn tegenover mijn oma. Maar goed, dat maakt allemaal niet uit, want ik heb gehoord dat-ie verhuisd is.
Was het leuk?quote:
Truste en beterschap!quote:Op zondag 3 april 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
Ik ben zo een hete douche pakken en slapen.. Truste allemaal!![]()
en alleen maar vol met verklaringen dat we miss_sly zo missen en hoe leuk jij het wel niet hebt enzoquote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, gewoon 4 topics vol in 2 dagen...niet bij te houden
kun je ook weer meespammen, dan moeten 6 topics in 2 dagen te doen zijnquote:Anywayz, I'm back
Leuke smiley.quote:Op maandag 4 april 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lekker rustig hier op de vroege morgen. Kan ik tenminste even rustig mijn tentamen leren. [afbeelding]
Ik deed die post eigenlijk alleen maar omdat ik die smilie wilde gebruiken.quote:
Als je het al gelezen hebt hoef je weinig meer te doen inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik deed die post eigenlijk alleen maar omdat ik die smilie wilde gebruiken.Het tentamen is vrij weinig leerwerk; het gaat over tien boeken die ik gelezen heb.
Moge Bensel.quote:Op maandag 4 april 2005 08:44 schreef Bensel het volgende:
Morge.. my head hurts.. (maarja.. bandweekend he.. )
Wie 's nacht vist, moet overdag zijn netten drogen!quote:Op maandag 4 april 2005 08:44 schreef Bensel het volgende:
Morge.. my head hurts.. (maarja.. bandweekend he.. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |