Eigenlijk helemaal niet, want ik heb zelf ook pas sinds kort weer TV. Maar een mens neigt ertoe altijd vanuit zichzelf te denken. Ik heb een TV en dus heeft iedereen een TV.quote:
Ik eet niet zo vaak ijs, maar ik vind het wel lekker. In Rotterdam zit ook een Austalian shop, heb je dat ijs wel eens gehad? Daar kan echt niks aan tippen!quote:Hmm, ik zal er eens op letten in de supermarkt, en als ik ze zie snel meenemen.. Als het weer van die 40-graden-dagen worden gaat ijs overigens een stuk harder bij mij.
Waterijs heb ik het eik alleen op als het erg geconcentreerd is, zeg maar Festini enzo.quote:Op zondag 3 april 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jammer, hij is echt heel mooi.
Ik vind de goeie ouwe dubbellikkers (van die waterijsjes met twee stokjes) trouwens ook heerlijk. Toen ik laatst ziek was heb ik een heel pak leeggegeten (lekker voor je keel).
Nee hoor, ik heb ook geen televisie. Stomvervelend.quote:
Ik ben overgevoelig voor valeriaanzuur. Dus als ik dat binnenkrijg dan wordt ik...quote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fijn. Eerst mag ik de discussie niet beëindigen en nu doe je het zelf.
Ja, dat denkt iedereen zo'n beetje.quote:Op zondag 3 april 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet, want ik heb zelf ook pas sinds kort weer TV. Maar een mens neigt ertoe altijd vanuit zichzelf te denken. Ik heb een TV en dus heeft iedereen een TV.
Swirls op het Centraal Station, ken je die ook? Fruit, yoghurt en softijs in de blender.quote:Ik eet niet zo vaak ijs, maar ik vind het wel lekker. In Rotterdam zit ook een Austalian shop, heb je dat ijs wel eens gehad? Daar kan echt niks aan tippen!
Helemaal niet onbespreekbaar. We bespraken ze toch? Of is het niet toegestaan om boos te zijn in een discussie?quote:Op zondag 3 april 2005 19:11 schreef SingleCoil het volgende:
Het was niet mijn bedoeling te rellen, ik probeer echt gewoon iets uit te leggen, ik heb er ook geen betere woorden voor dan die ik gebruik, misschien zijn ze te beladen. Of misschien zijn sommige dingen onbespreekbaar.
Dan weet jij meer dan ik.quote:Lupa:Ik snap wat je segt en we zijn het natuurlijk grotendeels wel eens.
quote:Neuken ?
Ja, da's ook lekker, maar niet zo lekker als Australian.quote:Op zondag 3 april 2005 19:12 schreef Alicey het volgende:
Swirls op het Centraal Station, ken je die ook? Fruit, yoghurt en softijs in de blender.![]()
Ik vind Swirls toch altijd wel een sensatie, maar komt misschien ook omdat ik gek ben op fruit-yoghurt.quote:Op zondag 3 april 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, da's ook lekker, maar niet zo lekker als Australian.
Ook makkelijk om zelf te maken. Ook gewoon frozen yoghurt is heerlijk!quote:Op zondag 3 april 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
Ik vind Swirls toch altijd wel een sensatie, maar komt misschien ook omdat ik gek ben op fruit-yoghurt.
Nog niet geprobeerd, maar werkt het gewoon om een bak yoghurt in de vriezer te zetten dan, wordt dat dan niet te hard?quote:Op zondag 3 april 2005 19:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook makkelijk om zelf te maken. Ook gewoon frozen yoghurt is heerlijk!
Nee, hoor. Gewoon yoghurt, wat suiker ofzo en dan in de vriezer. Het beste is het om het regelmatig even om te roeren om kristalvorming te voorkomen, maar volgens mij valt dat met yoghurt wel mee. IJsmachine is natuurlijk helemaal ideaal, maar zonder kan ook best.quote:Op zondag 3 april 2005 19:25 schreef Alicey het volgende:
Nog niet geprobeerd, maar werkt het gewoon om een bak yoghurt in de vriezer te zetten dan, wordt dat dan niet te hard?
Wat doet de suiker precies? En als het anders is dan voor de smaak, zijn er ook alternatieven?quote:Op zondag 3 april 2005 19:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, hoor. Gewoon yoghurt, wat suiker ofzo en dan in de vriezer.
Ijsmachine heb ik niet, en wil eerst wel weten of dat smakelijk is. We gaan het eens proberen.quote:Het beste is het om het regelmatig even om te roeren om kristalvorming te voorkomen, maar volgens mij valt dat met yoghurt wel mee. IJsmachine is natuurlijk helemaal ideaal, maar zonder kan ook best.
Sorry, je houdt niet van zoet. Gewoon alleen yoghurt dan. Dat vind ik zelf te zuur, dus ik doe er suiker door. Véél suiker.quote:Op zondag 3 april 2005 19:29 schreef Alicey het volgende:
Wat doet de suiker precies? En als het anders is dan voor de smaak, zijn er ook alternatieven?
Ah, ok.. Voor de smaak dus, ik dacht even dat het misschien voor andere effecten was.. Mooi, dan doe ik het gewoon lekker zonder.quote:Op zondag 3 april 2005 19:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, je houdt niet van zoet. Gewoon alleen yoghurt dan. Dat vind ik zelf te zuur, dus ik doe er suiker door. Véél suiker.
laat maar dan.quote:Op zondag 3 april 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Helemaal niet onbespreekbaar. We bespraken ze toch? Of is het niet toegestaan om boos te zijn in een discussie?
ik ben ook ouder, dus dat is logischquote:[..]
Dan weet jij meer dan ik.
Dat heb je zelf in de hand. Veel ijs maakt je dik en van vaak neuken wordt je oud. Ik zie nog iets moois voor ons in het verschiet!quote:[..]
Ik heb al een neukmaatje, bedankt. En ik neuk niet met dikke ouwe venten, althans niet voordat ik zelf een dik oud wijf ben (moge die dag nooit komen).
Wat nou 'laat maar dan'? Leg 't ook even uit; bij de discussiebeëindiging kreeg ik ook al geen uitleg...quote:
Hmph.quote:ik ben ook ouder, dus dat is logisch
Veel ijs eet ik niet, neuken zou ik het liefst elke dag doen en volgens mij blijf je daar juist jong door.quote:Dat heb je zelf in de hand. Veel ijs maakt je dik en van vaak neuken wordt je oud.
Ik niet.quote:Ik zie nog iets moois voor ons in het verschiet!![]()
ik zou bereid zijn wat zaken uit te leggen maar vrees een nieuwe PMS-aanvalquote:Op zondag 3 april 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat nou 'laat maar dan'? Leg 't ook even uit; bij de discussiebeëindiging kreeg ik ook al geen uitleg...
De gemiddelde vrouw die veel geneukt heeft is ouder dan de gemiddelde vrouw die weinig geneukt heeft. Van neuken wordt je dus wel degelijk oud. En je eet alleen niet veel ijs omdat je al wat te zwaar bent. Ik zie jou nog wel dik en oud worden...quote:Veel ijs eet ik niet, neuken zou ik het liefst elke dag doen en volgens mij blijf je daar juist jong door.
quote:Op zondag 3 april 2005 19:48 schreef SingleCoil het volgende:
ik zou bereid zijn wat zaken uit te leggen maar vrees een nieuwe PMS-aanval
Ja, de gemiddelde vrouw die vaak jarig geweest is, is ook ouder dan de gemiddelde vrouw die weinig jarig geweest is. Dus van jarig zijn word je ook oud.quote:De gemiddelde vrouw die veel geneukt heeft is ouder dan de gemiddelde vrouw die weinig geneukt heeft.
Dat vind ik een botte opmerking en bovendien klopt 'ie niet, ik ben behoorlijk slank.quote:En je eet alleen niet veel ijs omdat je al wat te zwaar bent.
Het weer doet blijkbaar bij iedereen de bloeddruk stijgen.. Momenteel zit ik op ongeveer 5 verschillende plaatsen in een rel.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 20:06 schreef Alicey het volgende:
Het weer doet blijkbaar bij iedereen de bloeddruk stijgen.. Momenteel zit ik op ongeveer 5 verschillende plaatsen in een rel.
Ik niet, wat niet betekent dat ik morgen niet hoef na te denken.. Bah, nadenken.quote:Op zondag 3 april 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Eentje is me meer dan genoeg. Tenslotte heb ik morgen ook een tentamen!
Hoe oud is je nichtje? Ben je nu bij je ouders thuis dan?quote:Op zondag 3 april 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Mijn moeder is gezellig mijn nichtje aan het voorlezen over massamoorden van God.. Ik blijf het toch dubbel vinden.
Ik vond Lupa er anders goed uit zien, en speel eens wat minder op de man/vrouw. Geen mededogen met ideeën en meningen maar zo mogelijk wel een beetje beleefd blijven a.u.b.quote:Op zondag 3 april 2005 19:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik zou bereid zijn wat zaken uit te leggen maar vrees een nieuwe PMS-aanval
[..]
De gemiddelde vrouw die veel geneukt heeft is ouder dan de gemiddelde vrouw die weinig geneukt heeft. Van neuken wordt je dus wel degelijk oud. En je eet alleen niet veel ijs omdat je al wat te zwaar bent. Ik zie jou nog wel dik en oud worden...
6, Ja.quote:Op zondag 3 april 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe oud is je nichtje? Ben je nu bij je ouders thuis dan?
Alleen even voelen, A., alleen even voelen...quote:Op zondag 3 april 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
SingleCoil, onder de gordel vind ik niet nodig.
Zes.quote:Op zondag 3 april 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
6, Ja.
Voel je altijd zo hardhandig?quote:Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Alleen even voelen, A., alleen even voelen...![]()
Je snapt 'm! Neuken ?quote:Op zondag 3 april 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, de gemiddelde vrouw die vaak jarig geweest is, is ook ouder dan de gemiddelde vrouw die weinig jarig geweest is. Dus van jarig zijn word je ook oud.
Voor iemand die de eerdere postings op haar naam zette ben je zelf wel wat snel gekwetst, liefje. Past je niet en is goedkoop. En als 'ie niet klopt: dikke pik dan !quote:[..]
Dat vind ik een botte opmerking en bovendien klopt 'ie niet, ik ben behoorlijk slank.
Mozes die door de rode zee ging en zijn hand uitstak naar God.quote:Op zondag 3 april 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zes.Wat voor passage las ze voor?
Dat is op zich wel een idee, maar de laatste paar maanden lijk ik opeens redelijk overweg te kunnen met mijn familie, dus ik heb ergens ook weer geen zin in een familie-rel.quote:Misschien kun je haar voor de Lego-bijbel zetten.
Flikker nou toch gauw op, ik heb het nu echt gehad met je gedrag. Je moet ook weten wanneer het niet lollig meer is.quote:Op zondag 3 april 2005 20:16 schreef SingleCoil het volgende:
Je snapt 'm! Neuken ?
Nee, ik laat me niet verleiden tot op de man spelen en ik gun jou al zeker niet het genoegen om mij te 'kwetsen'. Dat ben je niet waard, mijn vriend.quote:Voor iemand die de eerdere postings op haar naam zette ben je zelf wel wat snel gekwetst, liefje. Past je niet en is goedkoop. En als 'ie niet klopt: dikke pik dan !
Vielen daar dooien bij? Oh ja, die Egyptenaren die hen achterna zaten, of niet?quote:Op zondag 3 april 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
Mozes die door de rode zee ging en zijn hand uitstak naar God.
Hm, jammer hoor.quote:Dat is op zich wel een idee, maar de laatste paar maanden lijk ik opeens redelijk overweg te kunnen met mijn familie, dus ik heb ergens ook weer geen zin in een familie-rel.
Ja, die verzopen allemaal.quote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vielen daar dooien bij? Oh ja, die Egyptenaren die hen achterna zaten, of niet?
Sorry, maar een familie-rel heb ik echt ff geen zin in.quote:Hm, jammer hoor.![]()
Ja, inderdaad. Nogal fout verhaal.quote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vielen daar dooien bij? Oh ja, die Egyptenaren die hen achterna zaten, of niet?
Ik snap dat jij dat wil bepalen, ja. Veel succes !quote:Op zondag 3 april 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Flikker nou toch gauw op, ik heb het nu echt gehad met je gedrag. Je moet ook weten wanneer het niet lollig meer is.
Nou gelukkig niet gekwetst dan ! Ben je het inmiddels al met me eens dat we beter eerder hadden kunnen stoppen, zoals ik voorstelde ? Of vond je dit een nuttige aanvulling op de discussie ?quote:[..]
Nee, ik laat me niet verleiden tot op de man spelen en ik gun jou al zeker niet het genoegen om mij te 'kwetsen'. Dat ben je niet waard, mijn vriend.
Waarom was dat nodig dan?quote:Op zondag 3 april 2005 20:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is. Bij jou zou ik het nooit doen
![]()
Ik was de eerste die dat voorstelde.quote:Op zondag 3 april 2005 20:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ben je het inmiddels al met me eens dat we beter eerder hadden kunnen stoppen, zoals ik voorstelde ?
Ik heb het wel een beetje warmpjes ja. Ik probeer in deze threads niet alleen jou een plezier te doen, maar iedereen. Ik zie niet in waarom die lage persoonlijke aanvallen nodig waren. Misschien mis ik iets en is er een goede verklaring voor. In het andere geval wil ik je echter verzoeken om iets in te dimmen.quote:Op zondag 3 april 2005 20:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
A., doe me een plezier...heb je zelf ook last van het warme weer ?![]()
Ja. Maar vervolgens begon je als een gek te reageren, zonder mijn antwoord af te wachten. Het leek mij dus meer een rethorische vraag. Maar ja, zo zijn racisten nu eenmaal, dom en kortzichtig he ? En misselijkmakend, je moet van me kotsen begrijp ik ? Uitstekende inhoudelijke argumentatie, gelukkig niet op Ad Hominem want daar houden we niet van he ? En toen ik aanbood maar te stoppen was het niet genoeg he, nee er moest nog wat geschopt en geslagen worden, dikke oude vent ben ik (ruim boven de gordel natuurlijk). En dan nog even een potje doorjengelen...fijn, Lupa...en ja hoor, je hebt gelijk: racisten deugen niet.quote:Op zondag 3 april 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was de eerste die dat voorstelde.
Wat jij wil, ik trotseer je autoriteit hier niet.quote:Op zondag 3 april 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje warmpjes ja. Ik probeer in deze threads niet alleen jou een plezier te doen, maar iedereen. Ik zie niet in waarom die lage persoonlijke aanvallen nodig waren. Misschien mis ik iets en is er een goede verklaring voor. In het andere geval wil ik je echter verzoeken om iets in te dimmen.
Ik geloof dat er hier maar eentje is die zich gekwetst voelt...quote:Op zondag 3 april 2005 20:35 schreef SingleCoil het volgende:
Ja. Maar vervolgens begon je als een gek te reageren, zonder mijn antwoord af te wachten. Het leek mij dus meer een rethorische vraag. Maar ja, zo zijn racisten nu eenmaal, dom en kortzichtig he ? En misselijkmakend, je moet van me kotsen begrijp ik ? Uitstekende inhoudelijke argumentatie, gelukkig niet op Ad Hominem want daar houden we niet van he ? En toen ik aanbood maar te stoppen was het niet genoeg he, nee er moest nog wat geschopt en geslagen worden, dikke oude vent ben ik (ruim boven de gordel natuurlijk). En dan nog even een potje doorjengelen...fijn, Lupa...en ja hoor, je hebt gelijk: racisten deugen niet.
Een reactie als deze had ik verwacht. Neem even een vodkaatje.quote:Op zondag 3 april 2005 20:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik trotseer je autoriteit hier niet.En ik hoef ook geen genoegdoening hoor...ik ben tenslotte maar een domme misselijkmakende oude dikke rascistische vent, dus waarom zou je je druk maken ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |