abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2005 @ 17:28:56 #51
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25956848
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:26 schreef DeusExMachina het volgende:

[..]

Ik vind de politiek op dit soort momenten wel interessant . Dan gebeurd er tenminste wat.

Ik ben gelukkig nog niet helemaal gek wat banners betreft .
quote:
Gelovige mensen heb ik alleen moeite mee als ze te ver doorslaan en dus anderen tot last zijn. Dit heb ik bijvoorbeeld bij Jehova getuigen maar bij aanslagen is het natuurlijk nog erger .
Hoeveel Jehova's Getuigen ken jij persoonlijk?
  zondag 3 april 2005 @ 17:29:53 #52
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25956874
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat zal wel, maar daar zou ik beter mee kunnen leven dan met mensen die er racistische ideeën op nahouden. Zelfs al zouden ze mij er verder niet mee lastigvallen.
Ik weet het niet. Ik ben zelf niet zo erg sociaal ingesteld, dus de vraag is sowieso of ik wel veel contact met buren zou hebben in een nieuwe omgeving.
  zondag 3 april 2005 @ 17:35:43 #53
66825 Reya
Fier Wallon
pi_25957056
Mijn ervaringen met zowel mensen met fascistisch getinte ideeën als met mensen die zwaar gelovig zijn zijn niet bepaald positief. Maar die ervaringen zijn beperkt, dus een goed oordeel kan ik ook niet vellen
  zondag 3 april 2005 @ 17:40:39 #54
64288 Bensel
Ladderzat
pi_25957208
hee, ben ik weer.. bandweekend gehad dus veel gezopen.. en weinig gefokt
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 3 april 2005 @ 17:42:21 #55
114471 DeusExMachina
Rise of the Machines
pi_25957251
Ik ken geen enkele Jehova getuigen persoonlijk, Alicey, alhoewel ik wel ooit zoiets opving op me werk over een collega maar dat heb ik niet nagevraagd . Ik doelde meer op het aanbellen van de levens-overtuigings-groep .
We will create a civilization of the Mind in Cyberspace. May it be more humane and fair than the world your governments have made before.
John Perry Barlow
  zondag 3 april 2005 @ 17:45:50 #56
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25957345
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef Bensel het volgende:
hee, ben ik weer.. bandweekend gehad dus veel gezopen.. en weinig gefokt
Jullie studenten zijn ook allemaal hetzelfde.
  zondag 3 april 2005 @ 17:47:13 #57
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25957381
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:42 schreef DeusExMachina het volgende:
Ik ken geen enkele Jehova getuigen persoonlijk, Alicey
Dacht ik al. Ook omdat Jehova getuige niet correct is, het is een getuige van Jehova, dus een Jehova's getuige.
quote:
, alhoewel ik wel ooit zoiets opving op me werk over een collega maar dat heb ik niet nagevraagd .
Tweedehands informatie is ook vaak erg gekleurd.
quote:
Ik doelde meer op het aanbellen van de levens-overtuigings-groep .
Op die manier.. Ik heb ze hier eigenlijk nooit meer, maar op zich heb ik er ook geen rotte ervaringen mee.
  zondag 3 april 2005 @ 18:00:41 #58
64288 Bensel
Ladderzat
pi_25957773
ik ken zelf een jehova getuige.. maar had er nooit last van ofzo.. ze waren niet echt streng ofzo.. (al moest ik wel uitkijken met krachttermen)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 3 april 2005 @ 18:03:23 #59
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25957844
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:00 schreef Bensel het volgende:
ik ken zelf een jehova getuige.. maar had er nooit last van ofzo.. ze waren niet echt streng ofzo.. (al moest ik wel uitkijken met krachttermen)
Krachttermen vind ik zelf over het algemeen ook niet zinvol of constructief (Hoewel ik me er bij ernstige frustratie ook wel van bedien ).
  zondag 3 april 2005 @ 18:08:53 #60
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25957980
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zou liever in een reformatorisch dorp wonen dan in een dorp met mensen die vinden dat ze tot een superieur ras behoren eerlijk gezegd...
Haha...dat zeg je vanuit onwetendheid. Het eerste heb je nog nooit meegemaakt en het tweede doe je waarschijnlijk al. Ik heb een paar jaar in Ochten gewoond, in de Biblebelt, daar gebeuren toch echt dingen die je niet mee wilt maken. Er was een homosexueel stel komen wonen, dat is door die zieke achterlijke boeren gewoon weggetreiterd, brand gesticht, auto vernield, honden vergiftigd, ruiten ingegooid, tot ze uiteindelijk maar weggingen. Ik heb ze geholpen bij het indienen van aangiften, die werden door de al even achterlijke veldwachters totaal niet serieus genomen, jullie zijn toch ook homo's, waarom ga je hier dan wonen. Terwijl de papa's ieder weekeinde lekker onder de lange rokken van de dochters zaten, "papagraaienrokken" noemde we ze, het dorp stierf van de incestschandalen, doofpotten en zelfmoorden. Alles braaf afgedekt door een gereformeerde burgemeester met een gereformeerde gemeenteraad en een gereformeerde wijkagent, en alles onder controle van de gereformeerde kerk. En heb het lef niet er tegenin te gaan, want je kunt ineens je auto niet meer voor een servicebeurt brengen, de hoefsmit komt niet meer, de veearts vergeet je, zand en grind wordt niet meer gebracht, en de huisarts komt het er toch eens over hebben. Een grote vieze kliek. Heel vies.

Wie had het eigenlijk over 'superieur ras' ?
Mu!
pi_25958071
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:08 schreef SingleCoil het volgende:
Haha...dat zeg je vanuit onwetendheid.
Wat nou onwetendheid? Ik walg van racisme.
quote:
Het eerste heb je nog nooit meegemaakt en het tweede doe je waarschijnlijk al.
Ik ken nochtans verrekte weinig mensen die vinden dat ze tot een superieur ras behoren.
quote:
Ik heb een paar jaar in Ochten gewoond, in de Biblebelt, daar gebeuren toch echt dingen die je niet mee wilt maken. Er was een homosexueel stel komen wonen, dat is door die zieke achterlijke boeren gewoon weggetreiterd, brand gesticht, auto vernield, honden vergiftigd, ruiten ingegooid, tot ze uiteindelijk maar weggingen. Ik heb ze geholpen bij het indienen van aangiften, die werden door de al even achterlijke veldwachters totaal niet serieus genomen, jullie zijn toch ook homo's, waarom ga je hier dan wonen. Terwijl de papa's ieder weekeinde lekker onder de lange rokken van de dochters zaten, "papagraaienrokken" noemde we ze, het dorp stierf van de incestschandalen, doofpotten en zelfmoorden. Alles braaf afgedekt door een gereformeerde burgemeester met een gereformeerde gemeenteraad en een gereformeerde wijkagent, en alles onder controle van de gereformeerde kerk. En heb het lef niet er tegenin te gaan, want je kunt ineens je auto niet meer voor een servicebeurt brengen, de hoefsmit komt niet meer, de veearts vergeet je, zand en grind wordt niet meer gebracht, en de huisarts komt het er toch eens over hebben. Een grote vieze kliek. Heel vies.
Nee, in een dorp vol met racisten zal het gezellig zijn als je daar als lid van een 'inferieur ras' komt wonen.
quote:
Wie had het eigenlijk over 'superieur ras' ?
Eh, jij?
  zondag 3 april 2005 @ 18:22:46 #62
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25958345
Je redeneert nu erg onnadenkend en emotioneel, Lupa. Als je weinig mensen kent die vinden dat ze tot een superieur ras behoren, waar baseer je dan je uitspraken op ?
Het feit dat ik van mening ben van een superieur ras te zijn daar heeft nog nooit iemand ilast van gehad, dat weet ik zeker, tenzij hij last heeft van het feit dat ik die mening heb. En dan denk ik: dikke pik! Ik ben falikant tegen (rassen)discriminatie in welke vorm dan ook. Dat mijn 'ras' (of ethno-sociale groep, als dat lekkerder is) superieur is blijkt uit alles, ze is immers dominant. Die constatering mag wat mij betreft zonder conclusies blijven, het is behoorlijk betekenisloos maar is soms wel van invloed op mijn handelen. Dat stel ik vast zonder daarover een mening te hebben.
Ik denk oprecht dat er bij heel veel mensen gelijksoortige gevoelens en ideeen leven. je kunt er voor kiezen die te negeren, of op voorhand reeds met een stempeltje "rascist" in een hoekje te drukken, maar dan doe je jezelf werkelijk onrecht. Want wat een vigerende mening is, hoe stil ook, beinvloed ons maatschappelijk handelen, en verdient het onder ogen gezien te worden. Al is het maar om het te kunnen veroordelen, maar dan wel gegrond.
Mu!
pi_25958408
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:16 schreef DeusExMachina het volgende:
Ik snap het onderwerp van het BV niet helemaal maar het gaat op een gegeven moment over politiek hier. Wat vinden jullie van het D66 gebeuren ?

Verder vroeg ik me af of anderen ook weleens sex-shop-banners zien want net schreef iemand (met een rode gebruikersnaam) dat dit heel onwaarschijnlijk is maar ik heb ze bijna zeker weten gezien .
D66 beschouw ik als een partij met opzich sympathieke ideeën. De VVD is een beetje een rare partij met een liberaal deel en een conservatief deel. Conservatieven pruim ik niet zo.
Dan D66, probleem met deze partij is dat ze een aardige lberale filosofie hebben maar het zijn oplichters. Dat blijkt helaas telkens weer. Uiteindelijk heeft deze partij maar één werkelijke prioriteit, de carriere van de leden. Het zijn dan ook vooral jonge studenten die er telkens weer intrappen, inclusief ikzelf. Na een aantal jaren weet je beter.
Ik krijg van mijn vader nu een fles wijn, ik had al na de formatie gesteld dat de gekozen burgemeester er niet zou komen, een weddenschapje dus. En voor mij een weddenschap met 99% kans hem te winnen.
Nu zit ik met het probleem op welke partij ik moet stemmen. In ieder geval onder géén beding een religieuze partij, over mijn lijk.
  zondag 3 april 2005 @ 18:27:30 #64
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25958472
Echt superieur is natuurlijk alleen Loes:

Mu!
pi_25958482
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Krachttermen vind ik zelf over het algemeen ook niet zinvol of constructief (Hoewel ik me er bij ernstige frustratie ook wel van bedien ).
Krachttermen zijn heerlijk
pi_25958488
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:22 schreef SingleCoil het volgende:
Je redeneert nu erg onnadenkend en emotioneel, Lupa. Als je weinig mensen kent die vinden dat ze tot een superieur ras behoren, waar baseer je dan je uitspraken op ?
Het feit dat ik van mening ben van een superieur ras te zijn daar heeft nog nooit iemand ilast van gehad, dat weet ik zeker, tenzij hij last heeft van het feit dat ik die mening heb. En dan denk ik: dikke pik! Ik ben falikant tegen (rassen)discriminatie in welke vorm dan ook. Dat mijn 'ras' (of ethno-sociale groep, als dat lekkerder is) superieur is blijkt uit alles, ze is immers dominant. Die constatering mag wat mij betreft zonder conclusies blijven, het is behoorlijk betekenisloos maar is soms wel van invloed op mijn handelen. Dat stel ik vast zonder daarover een mening te hebben.
Ik denk oprecht dat er bij heel veel mensen gelijksoortige gevoelens en ideeen leven. je kunt er voor kiezen die te negeren, of op voorhand reeds met een stempeltje "rascist" in een hoekje te drukken, maar dan doe je jezelf werkelijk onrecht. Want wat een vigerende mening is, hoe stil ook, beinvloed ons maatschappelijk handelen, en verdient het onder ogen gezien te worden. Al is het maar om het te kunnen veroordelen, maar dan wel gegrond.
Weet je, ik heb hier helemaal geen zin in. Ik verleen geen medewerking aan deze zondagmiddagrel. Als je vindt dat je tot een superieur ras behoort, ben je een racist. Dat is nu eenmaal de betekenis van het woord, die heb ik niet verzonnen. Ik kan ook het woordje racist achterwege laten en gewoon zeggen dat ik de mening dat er superieure en inferieure rassen bestaan, ronduit walgelijk vind. En dat dominantie superioriteit betekent is je reinste bullshit. Als ik een wapen in handen heb en jij niet, ben ik dominant, maar niet per definitie superieur.
  zondag 3 april 2005 @ 18:29:35 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25958518
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:27 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Krachttermen zijn heerlijk [afbeelding]
Als godslasteraar zul je er wel wel bij varen ja.
pi_25958522
ben er ook weer, computer doet weer es niet wat ik wil...
pi_25958541
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat nou onwetendheid? Ik walg van racisme.
[..]

Ik ken nochtans verrekte weinig mensen die vinden dat ze tot een superieur ras behoren.
Het superieure ras is dat ras met de mooiste vrouwen, VENEZUELA
pi_25958573
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Het superieure ras is dat ras met de mooiste vrouwen, VENEZUELA [afbeelding]
Mooi is ook maar subjectief, dat hebben we gisteren wel gezien.
  zondag 3 april 2005 @ 18:33:04 #71
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25958618
En om even iets over het racisme te zeggen.. Ik heb niet de indruk dat SingleCoil op superioriteit als in een waarde-oordeel doelt, maar eerder op het feit dat bepaalde ondersoorten (Rassen bestaan bij mensen eigenlijk niet) zich meer verspreid hebben, en andere rassen hebben onderworpen in een verleden. Ik hoop wel van harte dat SC hier geen waarde-oordeel aan verbindt.

Hoe het van invloed is op handelen vind ik dan weer erg merkwaardig, en zou ik het leuk vinden om nadere toelichting te zien.
  zondag 3 april 2005 @ 18:33:48 #72
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25958637
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:29 schreef Haushofer het volgende:
ben er ook weer, computer doet weer es niet wat ik wil...
Is dat causaal?
pi_25958674
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als godslasteraar zul je er wel wel bij varen ja.
Ik overdijf ook weer eens, ik hou eigenlijk ook niet zo van krachttermen, een beetje decorum kan geen kwaad. Maar het kan soms wel plezierig zijn. Sarcasme en spot verdienen immer de voorkeur.
pi_25958689
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is dat causaal?
Nou, ben vandaag de hele dag in de UB geweest, en daar was natuurlijk ook geen computer vrij. Dus tis wel een beetje causaal, ja. Zit nu bij mn vriendin
  zondag 3 april 2005 @ 18:36:32 #75
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25958698
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik overdijf ook weer eens, ik hou eigenlijk ook niet zo van krachttermen, een beetje decorum kan geen kwaad. Maar het kan soms wel plezierig zijn. Sarcasme en spot verdienen immer de voorkeur.
Sarcasme en spot is wel iets heel anders dan gebruik van krachttermen ...
  zondag 3 april 2005 @ 18:37:09 #76
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25958715
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:36 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nou, ben vandaag de hele dag in de UB geweest
UniversiteitsBanaan?
quote:
, en daar was natuurlijk ook geen computer vrij. Dus tis wel een beetje causaal, ja. Zit nu bij mn vriendin
En dan ga je fokken bij je vriendin.
  zondag 3 april 2005 @ 18:37:48 #77
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25958735
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Weet je, ik heb hier helemaal geen zin in. Ik verleen geen medewerking aan deze zondagmiddagrel.
hou dan je mening voor je. Iets roepen en vervolgens zeggen dat je er geen zin in hebt is...uh...stom
quote:
Als je vindt dat je tot een superieur ras behoort, ben je een racist. Dat is nu eenmaal de betekenis van het woord, die heb ik niet verzonnen.
Bron ? En relevantie ? Ik uit geen minachting, vijandigheid of haat jegens een ander ras, daar heb ik een pleurishekel aan. Net als ongenuanceerd dat soort woorden roepen terwijl je eigenlijk niet goed weet wat ze betekenen.
quote:
Ik kan ook het woordje racist achterwege laten en gewoon zeggen dat ik de mening dat er superieure en inferieure rassen bestaan, ronduit walgelijk vind.
Dat is een stevige uitspraak, dat zou toch wel onderbouwd mogen worden dan. Je zit hier bij WFL, niet in GC hoor
quote:
En dat dominantie superioriteit betekent is je reinste bullshit. Als ik een wapen in handen heb en jij niet, ben ik dominant, maar niet per definitie superieur.
Theoretisch verhaal. Je bent van hetzelfde ras als ik en het feit dat inferieure rassen geen wapens hebben komt omdat ze niet superieur zijn.
Mu!
pi_25958848
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Mooi is ook maar subjectief, dat hebben we gisteren wel gezien.
Dat is zo, mijn voorkeur, Claudia Black is ook niet ieders smaak.
Die vermenging van volkeren in Venezuella heeft toch wonderbaarlijke gevolgen, kan ik uit ervaring bevestigen. Met mannen weet ik dat niet zo, geen kijk op.
  zondag 3 april 2005 @ 18:43:32 #79
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25958925
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:33 schreef Alicey het volgende:
En om even iets over het racisme te zeggen.. Ik heb niet de indruk dat SingleCoil op superioriteit als in een waarde-oordeel doelt, maar eerder op het feit dat bepaalde ondersoorten (Rassen bestaan bij mensen eigenlijk niet) zich meer verspreid hebben, en andere rassen hebben onderworpen in een verleden. Ik hoop wel van harte dat SC hier geen waarde-oordeel aan verbindt.

Hoe het van invloed is op handelen vind ik dan weer erg merkwaardig, en zou ik het leuk vinden om nadere toelichting te zien.
Het rare is natuurlijk dat ik daar enerzijds objectief gezien niks van mag vinden (van mezelf niet dan), want ik ben voor gelijke berechtiging enzo, maar anderzijds is het toch zo dat mijn handelen wel degelijk soms beinvloed wordt door ideeen die iets te maken hebben met rassen-superioriteit.
Maar ik merk dat het niet voor iedereen gemakkelijk is daar nuchter over te praten, en ik wil nou ook weer niet deze mooi zondagavond verstoren met wat dom gerel. Dus wellicht laten we het onderwerp beter even rusten ?
Mu!
pi_25958961
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Sarcasme en spot is wel iets heel anders dan gebruik van krachttermen ...
Als je jezelf op je vingers hamert is sarcasme niet het eerste wat in je opkomt.
Maar als je mensen nu onder vuur wilt nemen. Die lego-bijbel is een goed voorbeeld, het duurde even voordat ik hem doorhad, maar het is mischien wel de meest goddeloze site die ik tot dusver heb gezien. (voorzover ik dat kan beoordelen, niet dus)
pi_25959026
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:37 schreef SingleCoil het volgende:
hou dan je mening voor je. Iets roepen en vervolgens zeggen dat je er geen zin in hebt is...uh...stom
Het is blijkbaar niet toegestaan om er halverwege een gesprek achter te komen dat je er geen zin meer in hebt?
quote:
Bron ?
Racisme (Van Dale): leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander.
quote:
En relevantie ?
quote:
Ik uit geen minachting, vijandigheid of haat jegens een ander ras, daar heb ik een pleurishekel aan.
Fijn om te horen. Je haat ze niet, je hebt ze alleen liever niet in je buurt.
quote:
Net als ongenuanceerd dat soort woorden roepen terwijl je eigenlijk niet goed weet wat ze betekenen.
Bullshit.
quote:
Dat is een stevige uitspraak, dat zou toch wel onderbouwd mogen worden dan. Je zit hier bij WFL, niet in GC hoor
Jij komt als eerste met de bewering dat het ene ras superieur is aan het andere, dus jij bent eerst aan zet als het gaat om onderbouwing.
quote:
Theoretisch verhaal. Je bent van hetzelfde ras als ik
Op dit moment schaam ik mij daarvoor.
quote:
en het feit dat inferieure rassen geen wapens hebben komt omdat ze niet superieur zijn.
Wat is dat nou voor onzinbewering? Omdat ze in Afrika het kruit nog niet hadden uitgevonden toen wij hun continent kwamen plunderen, zijn Afrikanen inferieur...? Is dat wat je bedoelt?

Wat is in godsnaam 'superioriteit' volgens jou?
  zondag 3 april 2005 @ 18:47:29 #82
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25959051
Hmm SingleCoil. Voor zover ik het begrijp bepaal je die superioriteit puur op causaliteit, hoe wil je daar je gedachten dan door laten beinvloeden?

Als je geen zin meer hebt om er op in te gaan, sla dan maar over.
  zondag 3 april 2005 @ 18:48:10 #83
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25959076
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:44 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Als je jezelf op je vingers hamert is sarcasme niet het eerste wat in je opkomt.
Maar als je mensen nu onder vuur wilt nemen. Die lego-bijbel is een goed voorbeeld, het duurde even voordat ik hem doorhad, maar het is mischien wel de meest goddeloze site die ik tot dusver heb gezien. (voorzover ik dat kan beoordelen, niet dus)
Ik vond je eerste reacties schitterend.
  zondag 3 april 2005 @ 18:51:39 #84
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25959171
Van Dale:

ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie
Mu!
pi_25959220
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:51 schreef SingleCoil het volgende:
Van Dale:
ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie
Ik heb zeer duidelijk aangegeven in mijn post op welke betekenis ik doelde, namelijk op die die ik hierboven geef: leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander. Zo staat 'ie in mijn CD-rom-versie van de Van Dale, als tweede betekenis.

Overigens lijkt het mij verrekte lastig om geen minachting te koesteren tegen andere rassen indien je ze als inferieur beschouwt.
pi_25959254
Eerste betekenis van 'inferieur' in de Van Dale: minderwaardig.
  zondag 3 april 2005 @ 18:56:06 #87
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25959286
Laat maar
Mu!
pi_25959292
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vond je eerste reacties schitterend.

viel ik effe door de mand
  zondag 3 april 2005 @ 18:56:53 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25959312
* Alicey geeft Lupa en SingleCoil een valeriaantabletje
pi_25959325
Fijn. Eerst mag ik de discussie niet beëindigen en nu doe je het zelf.
  zondag 3 april 2005 @ 18:57:52 #91
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25959339
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[afbeelding]

viel ik effe door de mand
Maar het was wel schattig.
  zondag 3 april 2005 @ 18:58:35 #92
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25959366
* Alicey zet ook een pak ijsjes neer voor de WFL-LFC'ers.
pi_25959439
Ik ga deze week die nieuwe Magnums eens even proberen. Heb je die reclame gezien? Is bijna kunst. Magnum Five Senses. De Seven Sins waren ook al zo lekker vorig jaar.
  zondag 3 april 2005 @ 19:02:32 #94
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25959482
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga deze week die nieuwe Magnums eens even proberen. Heb je die reclame gezien? Is bijna kunst. Magnum Five Senses. De Seven Sins waren ook al zo lekker vorig jaar.
Natuurlijk heb ik die reclame niet gezien!

Misschien haal ik van de week anders wel een pak. Probleem is dat ik ook weer niet zo gek op ijs ben dat ik het automatisch herinner mee te nemen.
pi_25959502
http://www.visit4info.com(...)cfm?back_page=11.cfm

Reclamefilmpje hier te bekijken.
  zondag 3 april 2005 @ 19:04:55 #96
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25959544
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.visit4info.com(...)cfm?back_page=11.cfm

Reclamefilmpje hier te bekijken.
Heb even niet de benodigde plugins, en ben te duf om die te gaan zoeken.
pi_25959546
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:02 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk heb ik die reclame niet gezien!
Sorry, ik was je TV-loze status even vergeten.
quote:
Misschien haal ik van de week anders wel een pak. Probleem is dat ik ook weer niet zo gek op ijs ben dat ik het automatisch herinner mee te nemen.
Volgens mij kun je deze niet in een pak kopen, het is een Limited Edition (als je ze bewaart, kun je ze over twintig jaar voor veel geld verkopen ). Vijf verschillende, ieder maar voor een beperkte tijd verkrijgbaar.
pi_25959575
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:58 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zet ook een pak ijsjes neer voor de WFL-LFC'ers.
Australiën ijsjestijd
  zondag 3 april 2005 @ 19:06:48 #99
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25959595
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sorry, ik was je TV-loze status even vergeten.
Het blijft absurd he?
quote:
Volgens mij kun je deze niet in een pak kopen, het is een Limited Edition (als je ze bewaart, kun je ze over twintig jaar voor veel geld verkopen ). Vijf verschillende, ieder maar voor een beperkte tijd verkrijgbaar.
Hmm, ik zal er eens op letten in de supermarkt, en als ik ze zie snel meenemen.. Als het weer van die 40-graden-dagen worden gaat ijs overigens een stuk harder bij mij.
pi_25959615
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
Heb even niet de benodigde plugins, en ben te duf om die te gaan zoeken.
Jammer, hij is echt heel mooi.

Ik vind de goeie ouwe dubbellikkers (van die waterijsjes met twee stokjes) trouwens ook heerlijk. Toen ik laatst ziek was heb ik een heel pak leeggegeten (lekker voor je keel).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')