Het weer doet blijkbaar bij iedereen de bloeddruk stijgen.. Momenteel zit ik op ongeveer 5 verschillende plaatsen in een rel.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 20:06 schreef Alicey het volgende:
Het weer doet blijkbaar bij iedereen de bloeddruk stijgen.. Momenteel zit ik op ongeveer 5 verschillende plaatsen in een rel.
Ik niet, wat niet betekent dat ik morgen niet hoef na te denken.. Bah, nadenken.quote:Op zondag 3 april 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Eentje is me meer dan genoeg. Tenslotte heb ik morgen ook een tentamen!
Hoe oud is je nichtje? Ben je nu bij je ouders thuis dan?quote:Op zondag 3 april 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Mijn moeder is gezellig mijn nichtje aan het voorlezen over massamoorden van God.. Ik blijf het toch dubbel vinden.
Ik vond Lupa er anders goed uit zien, en speel eens wat minder op de man/vrouw. Geen mededogen met ideeën en meningen maar zo mogelijk wel een beetje beleefd blijven a.u.b.quote:Op zondag 3 april 2005 19:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik zou bereid zijn wat zaken uit te leggen maar vrees een nieuwe PMS-aanval
[..]
De gemiddelde vrouw die veel geneukt heeft is ouder dan de gemiddelde vrouw die weinig geneukt heeft. Van neuken wordt je dus wel degelijk oud. En je eet alleen niet veel ijs omdat je al wat te zwaar bent. Ik zie jou nog wel dik en oud worden...
6, Ja.quote:Op zondag 3 april 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe oud is je nichtje? Ben je nu bij je ouders thuis dan?
Alleen even voelen, A., alleen even voelen...quote:Op zondag 3 april 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
SingleCoil, onder de gordel vind ik niet nodig.
Zes.quote:Op zondag 3 april 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
6, Ja.
Voel je altijd zo hardhandig?quote:Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Alleen even voelen, A., alleen even voelen...![]()
Je snapt 'm! Neuken ?quote:Op zondag 3 april 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, de gemiddelde vrouw die vaak jarig geweest is, is ook ouder dan de gemiddelde vrouw die weinig jarig geweest is. Dus van jarig zijn word je ook oud.
Voor iemand die de eerdere postings op haar naam zette ben je zelf wel wat snel gekwetst, liefje. Past je niet en is goedkoop. En als 'ie niet klopt: dikke pik dan !quote:[..]
Dat vind ik een botte opmerking en bovendien klopt 'ie niet, ik ben behoorlijk slank.
Mozes die door de rode zee ging en zijn hand uitstak naar God.quote:Op zondag 3 april 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zes.Wat voor passage las ze voor?
Dat is op zich wel een idee, maar de laatste paar maanden lijk ik opeens redelijk overweg te kunnen met mijn familie, dus ik heb ergens ook weer geen zin in een familie-rel.quote:Misschien kun je haar voor de Lego-bijbel zetten.
Flikker nou toch gauw op, ik heb het nu echt gehad met je gedrag. Je moet ook weten wanneer het niet lollig meer is.quote:Op zondag 3 april 2005 20:16 schreef SingleCoil het volgende:
Je snapt 'm! Neuken ?
Nee, ik laat me niet verleiden tot op de man spelen en ik gun jou al zeker niet het genoegen om mij te 'kwetsen'. Dat ben je niet waard, mijn vriend.quote:Voor iemand die de eerdere postings op haar naam zette ben je zelf wel wat snel gekwetst, liefje. Past je niet en is goedkoop. En als 'ie niet klopt: dikke pik dan !
Vielen daar dooien bij? Oh ja, die Egyptenaren die hen achterna zaten, of niet?quote:Op zondag 3 april 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
Mozes die door de rode zee ging en zijn hand uitstak naar God.
Hm, jammer hoor.quote:Dat is op zich wel een idee, maar de laatste paar maanden lijk ik opeens redelijk overweg te kunnen met mijn familie, dus ik heb ergens ook weer geen zin in een familie-rel.
Ja, die verzopen allemaal.quote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vielen daar dooien bij? Oh ja, die Egyptenaren die hen achterna zaten, of niet?
Sorry, maar een familie-rel heb ik echt ff geen zin in.quote:Hm, jammer hoor.![]()
Ja, inderdaad. Nogal fout verhaal.quote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vielen daar dooien bij? Oh ja, die Egyptenaren die hen achterna zaten, of niet?
Ik snap dat jij dat wil bepalen, ja. Veel succes !quote:Op zondag 3 april 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Flikker nou toch gauw op, ik heb het nu echt gehad met je gedrag. Je moet ook weten wanneer het niet lollig meer is.
Nou gelukkig niet gekwetst dan ! Ben je het inmiddels al met me eens dat we beter eerder hadden kunnen stoppen, zoals ik voorstelde ? Of vond je dit een nuttige aanvulling op de discussie ?quote:[..]
Nee, ik laat me niet verleiden tot op de man spelen en ik gun jou al zeker niet het genoegen om mij te 'kwetsen'. Dat ben je niet waard, mijn vriend.
Waarom was dat nodig dan?quote:Op zondag 3 april 2005 20:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is. Bij jou zou ik het nooit doen
![]()
Ik was de eerste die dat voorstelde.quote:Op zondag 3 april 2005 20:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ben je het inmiddels al met me eens dat we beter eerder hadden kunnen stoppen, zoals ik voorstelde ?
Ik heb het wel een beetje warmpjes ja. Ik probeer in deze threads niet alleen jou een plezier te doen, maar iedereen. Ik zie niet in waarom die lage persoonlijke aanvallen nodig waren. Misschien mis ik iets en is er een goede verklaring voor. In het andere geval wil ik je echter verzoeken om iets in te dimmen.quote:Op zondag 3 april 2005 20:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
A., doe me een plezier...heb je zelf ook last van het warme weer ?![]()
Ja. Maar vervolgens begon je als een gek te reageren, zonder mijn antwoord af te wachten. Het leek mij dus meer een rethorische vraag. Maar ja, zo zijn racisten nu eenmaal, dom en kortzichtig he ? En misselijkmakend, je moet van me kotsen begrijp ik ? Uitstekende inhoudelijke argumentatie, gelukkig niet op Ad Hominem want daar houden we niet van he ? En toen ik aanbood maar te stoppen was het niet genoeg he, nee er moest nog wat geschopt en geslagen worden, dikke oude vent ben ik (ruim boven de gordel natuurlijk). En dan nog even een potje doorjengelen...fijn, Lupa...en ja hoor, je hebt gelijk: racisten deugen niet.quote:Op zondag 3 april 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was de eerste die dat voorstelde.
Wat jij wil, ik trotseer je autoriteit hier niet.quote:Op zondag 3 april 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje warmpjes ja. Ik probeer in deze threads niet alleen jou een plezier te doen, maar iedereen. Ik zie niet in waarom die lage persoonlijke aanvallen nodig waren. Misschien mis ik iets en is er een goede verklaring voor. In het andere geval wil ik je echter verzoeken om iets in te dimmen.
Ik geloof dat er hier maar eentje is die zich gekwetst voelt...quote:Op zondag 3 april 2005 20:35 schreef SingleCoil het volgende:
Ja. Maar vervolgens begon je als een gek te reageren, zonder mijn antwoord af te wachten. Het leek mij dus meer een rethorische vraag. Maar ja, zo zijn racisten nu eenmaal, dom en kortzichtig he ? En misselijkmakend, je moet van me kotsen begrijp ik ? Uitstekende inhoudelijke argumentatie, gelukkig niet op Ad Hominem want daar houden we niet van he ? En toen ik aanbood maar te stoppen was het niet genoeg he, nee er moest nog wat geschopt en geslagen worden, dikke oude vent ben ik (ruim boven de gordel natuurlijk). En dan nog even een potje doorjengelen...fijn, Lupa...en ja hoor, je hebt gelijk: racisten deugen niet.
Een reactie als deze had ik verwacht. Neem even een vodkaatje.quote:Op zondag 3 april 2005 20:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik trotseer je autoriteit hier niet.En ik hoef ook geen genoegdoening hoor...ik ben tenslotte maar een domme misselijkmakende oude dikke rascistische vent, dus waarom zou je je druk maken ?
![]()
Jippie ! De wodka...is op ! Ik neem wel een kopje koffie...met een maria-biskwietje. Ik ben helemaal van de kook...quote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een reactie als deze had ik verwacht. Neem even een vodkaatje.![]()
Als je whiskey hebt kun je er nog Irish Coffee van maken, maar dat zul je ook wel niet hebben.quote:Op zondag 3 april 2005 20:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jippie ! De wodka...is op ! Ik neem wel een kopje koffie...met een maria-biskwietje. Ik ben helemaal van de kook...
Het is inderdaad weer best langzaam, ja ...quote:Op zondag 3 april 2005 20:50 schreef Bensel het volgende:
is het omdat ik een weekend weg ben geweest dat het forum helemaal gedestabiliseerd is ofzo?
Ja Bensel, het is allemaal jouw schuld. Bandweekeind...! Wat speel je trouwens ?quote:Op zondag 3 april 2005 20:50 schreef Bensel het volgende:
is het omdat ik een weekend weg ben geweest dat het forum helemaal gedestabiliseerd is ofzo?
Ik had over die relletjesquote:Op zondag 3 april 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer best langzaam, ja ...
Maar doedelzak is welquote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef Bensel het volgende:
nee, ik speel geen doedelzak
Je was al ziek voordat we relden, truttebel!quote:Op zondag 3 april 2005 21:03 schreef Alicey het volgende:
Jullie maken me ziek met jullie gerel!
Zo, ook even iemand de schuld geven.![]()
Owja, da's waar ook.quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je was al ziek voordat we relden, truttebel! [afbeelding]
wat? Spelen, haten, leuk vinden, wat?quote:Op zondag 3 april 2005 21:03 schreef SingleCoil het volgende:
laat ik nou toevallig wel doedelzak...
Joris (heet die gozer met die piercing zo?) woont bij mij in de buurt. Niet dat ik 'm ooit gezien heb, want hij woont wel minstens één a twee kilometer verderop, uit de route, zeg maar. Wel schijn tegenover mijn oma. Maar goed, dat maakt allemaal niet uit, want ik heb gehoord dat-ie verhuisd is.quote:
Joris is mijn favoriet.quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Joris (heet die gozer met die piercing zo?) woont bij mij in de buurt. Niet dat ik 'm ooit gezien heb, want hij woont wel minstens één a twee kilometer verderop, uit de route, zeg maar. Wel schijn tegenover mijn oma. Maar goed, dat maakt allemaal niet uit, want ik heb gehoord dat-ie verhuisd is.
Ben je ooit in Bennekom geweest waar ze een gebouw hebben van de Jehova's getuigen?quote:Op zondag 3 april 2005 18:00 schreef Bensel het volgende:
ik ken zelf een jehova getuige.. maar had er nooit last van ofzo.. ze waren niet echt streng ofzo.. (al moest ik wel uitkijken met krachttermen)
Ah mensen worden beoordeeld. Goede zaak om even de verkiezingen weer te noemen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Joris (heet die gozer met die piercing zo?) woont bij mij in de buurt. Niet dat ik 'm ooit gezien heb, want hij woont wel minstens één a twee kilometer verderop, uit de route, zeg maar. Wel schijn tegenover mijn oma. Maar goed, dat maakt allemaal niet uit, want ik heb gehoord dat-ie verhuisd is.
Was het leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |