Tsja, je hebt altijd baas boven baas...quote:
Alle 3 in waarde niet speciaal, jij tikt niet zo ¤125.000 uit je zak voor een RS6, dus dat burgerlijke valt wel meequote:
Doubletime, Sir.quote:Op zondag 3 april 2005 09:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
edit jij godverdomme die OP eens met meer foto's en tekst + specs![]()
jij begrijpt echt geen donder van het fenomeen dat sarcasme genoemd word of welquote:Op zondag 3 april 2005 09:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alle 3 in waarde niet speciaal, jij tikt niet zo ¤125.000 uit je zak voor een RS6, dus dat burgerlijke valt wel mee
quote:Op zondag 3 april 2005 10:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij begrijpt echt geen donder van het fenomeen dat sarcasme genoemd word of wel
topic recyclingquote:Op zondag 3 april 2005 10:04 schreef Fwnk het volgende:
560 NM, kan je hem nog een keer hergebruiken ook
normaal ben ik altijd al wakker om dit tijdstip hoorquote:Op zondag 3 april 2005 09:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vroeg wakker mutz
uit bed geschopt door meneer flash?
quote:
quote:
veel plezierquote:
Waar woon jij eigenlijk hessing de bilt ofzoquote:Op zondag 3 april 2005 16:49 schreef ook_gek het volgende:
zo heb net even het volgende gespot
360 modena ( heb ik foto van )
F355
porsche carrera 4S
7X een mercedes CLS( 7 verschillende )
een hele dikke BMW X5 met bling bling velgen
AM DB7 cabrio ( heb ik foto van )
AM Vanquish
Ik sta stil om die Vanquish op te wachten voor een foto te maken en ja hoor daar komt hij ik maak de foto stopt die vent opeens. Zegt hij en sta ik er goed op? Dus ik zeg nou uhm om eerlijk te zijn nee hij staat er half op. Jo zegt hij maak snel effe nieuwe dan? Dus ik danNou ja goed dus ik maak een nieuwe foto snel en hij zegt laat eens zien dan? Ja zegt hij dit is netjes. Dus ik verbaast van uhm ja bedankt. Was op de boulevard en hij houd gewoon alles op iedereen ook kijken. Zegt hij droog. Oh en zal ik effe flink gas geven
En zo trekt hij op met die wagen niet meer normaal man dat geluid
Hij woont vlakbij de boulevard in Scheveningen.quote:Op zondag 3 april 2005 16:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk hessing de bilt ofzo
laten staanquote:Op zondag 3 april 2005 16:49 schreef PeuRac het volgende:
ik vind t ook sonde (wel typisch dat petmans, golfrijder BazzoS erheen is).
Hmmm, mooie 155 gezien, alleen wel 285.000km gereden![]()
ik? Ik zat in geen 1 auto. Ik zat op een fiets. Handig kan je gewoon een rij van af de snelweg tot op het strand langs fietsen op zoek naar mooie auto,squote:Op zondag 3 april 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
in wat voor n auto zat jij dan?
Ja baasquote:
ik zei dat gister tegen hem... hij helemaal ontkennen en blabla vriend van me blablaquote:Op zondag 3 april 2005 16:49 schreef PeuRac het volgende:
ik vind t ook sonde (wel typisch dat petmans, golfrijder BazzoS erheen is).
Hmmm, mooie 155 gezien, alleen wel 285.000km gereden![]()
heldere post welquote:Op zondag 3 april 2005 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zei dat gister tegen hem... hij helemaal ontkennen en blabla vriend van me blabla
quote:Op zondag 3 april 2005 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja baas![]()
Ik ga zaterdag naar een Alfa 155 v6 kijken![]()
![]()
285.000quote:Op zondag 3 april 2005 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoeveel had die van jou eigenlijk gelopen?
ik had nog veel mooiere kunnen makenquote:
zin om mee te gaan? Is in Zaandam, heb om 11u afgesprokenquote:
kijke kijke nie kope?quote:Op zondag 3 april 2005 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zin om mee te gaan? Is in Zaandam, heb om 11u afgesproken
die bus ookquote:Op zondag 3 april 2005 17:29 schreef Hugster het volgende:
ik was hier vorig jaar naar toe
[afbeelding]
op zandvoort, dat was wel lachen
Ook met paar Supra's en Skyline's en RX7 en amerikanen enz.
Weet niet wat dat Automaxxx was? Ook 1/4 mile drags enzo?
quote:
jaquote:Op zondag 3 april 2005 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nu heb je tenminste je haren nog
nog een auto erbijquote:Op zondag 3 april 2005 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Als t goede deal is koop ik em waarschijnljik meteen
![]()
Daarom, de Volvo moet snel wegquote:
nee niet gezienquote:Op zondag 3 april 2005 17:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
als ik die prutser bezig zie dan heb ik erg veel geluk gehad dat hij er toen niet was
weet niet of je het filmpje gezien hebt van dat ding in het filmpjes topic![]()
![]()
Laat zo de straat vol kerosine lopen
quote:Op zondag 3 april 2005 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ben je daar ook druk mee bezig?
295.000km, motor was nog prima, verbruikte geen druppel olie alleen tsja alles eromheen hequote:Op zondag 3 april 2005 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoeveel had die van jou eigenlijk gelopen?
vroeg manquote:Op zondag 3 april 2005 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zin om mee te gaan? Is in Zaandam, heb om 11u afgesproken
quote:Op zondag 3 april 2005 17:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
295.000km, motor was nog prima, verbruikte geen druppel olie alleen tsja alles eromheen he![]()
foto,s van andere mooie auto,s bedoel ikquote:
Oke, en dat geeft niet, want ik heb al uitgebreid met Richard gelultquote:Op zondag 3 april 2005 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
vroeg man
Maar wel zin hoor, verwacht trouwens geen topkennis over de auto![]()
ik heb nog een set velgen voor jequote:Op zondag 3 april 2005 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, en dat geeft niet, want ik heb al uitgebreid met Richard gelult![]()
Onder een groene zekerquote:
quote:
dan nietquote:Op zondag 3 april 2005 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onder een groene zekerIk wou eerst naar een rode 1.8ts kijken, maar dat mag niet van jou
en onder een groene wil ik die velgen niet
Wat moet je voor die veerpootbrug hebben?quote:Op zondag 3 april 2005 17:50 schreef BoJo het volgende:
ik heb ook nog :
contact slot met sleutels
computer van een 2.0 8v
uitlaat klemmen
remdruk verdeler veer
veerpootbrug
remblokken![]()
heb je geen stuurquote:Op zondag 3 april 2005 17:50 schreef BoJo het volgende:
ik heb ook nog :
deur slot met sleutels
computer van een 2.0 8v
uitlaat klemmen
remdruk verdeler veer
veerpootbrug
remblokken![]()
past niet op de v6 , anders 50 euro. (sparco)quote:Op zondag 3 april 2005 17:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet je voor die veerpootbrug hebben?
Jammer maar ik denk dat ik de auto standaard laat, de verkoper zei tegen mij dat de auto nu ook nog helemaal standaard was.quote:Op zondag 3 april 2005 17:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
past niet op de v6 , anders 50 euro. (sparco)
ik dacht dat jij in je vrije tijd automonteur wasquote:Op zondag 3 april 2005 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
vroeg man
Maar wel zin hoor, verwacht trouwens geen topkennis over de auto![]()
alsof je dat van buiten zietquote:Op zondag 3 april 2005 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer maar ik denk dat ik de auto standaard laat, de verkoper zei tegen mij dat de auto nu ook nog helemaal standaard was.
quote:Op zondag 3 april 2005 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik dacht dat jij in je vrije tijd automonteur was![]()
![]()
Ik vind t echt stoer, die auto heeft gewoon de standaard LM velgen nog, een trekhaak, geen spoiler, donker groen, hij ziet er helemaal niet snel uitquote:Op zondag 3 april 2005 17:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
alsof je dat van buiten ziet
je merkt wel het verschil.
jat je die toch gewoon terugquote:Op zondag 3 april 2005 17:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee die moest ik inleveren bij de rest van de auto![]()
is al verkocht zag ik laatst, op 28 maart opnieuw tenaamgestelt. Lijkt me grappig als ik hem zou zien rond rijden.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef ook_gek het volgende:
je vraagt je toch af welke debiel zo een auto koopt![]()
hij is ook niet snelquote:Op zondag 3 april 2005 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t echt stoer, die auto heeft gewoon de standaard LM velgen nog, een trekhaak, geen spoiler, donker groen, hij ziet er helemaal niet snel uit
je ventieldopje was inderdaad nog goed jaquote:
Kan ook naar een andere handelaar, of een pool zijn gegaanquote:Op zondag 3 april 2005 18:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
is al verkocht zag ik laatst, op 28 maart opnieuw tenaamgestelt. Lijkt me grappig als ik hem zou zien rond rijden.
Voor een auto met 166pk is 8.4 sec naar de 100 best snelquote:
Nou hier in de straat ook 1 huis waar een paar polen zitten, en die rijden me toch een partij oude ragbakkenquote:Op zondag 3 april 2005 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ook naar een andere handelaar, of een pool zijn gegaan![]()
Niet snel genoeg om er snel uit te "moeten" zienquote:Op zondag 3 april 2005 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor een auto met 166pk is 8.4 sec naar de 100 best snel
snel genoeg om de meesten voorbij te gaanquote:Op zondag 3 april 2005 18:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet snel genoeg om er snel uit te "moeten" zien
woon jij in een achterbuurt danquote:Op zondag 3 april 2005 18:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou hier in de straat ook 1 huis waar een paar polen zitten, en die rijden me toch een partij oude ragbakken![]()
Golf 1 en een oude Passat, beide in erbarmelijk staat, ik zie ze elke ochtend kappie open, duwen of startkabels gebruiken
quote:Op zondag 3 april 2005 18:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee ze hebben met z'n 6e 1 huis gekocht
goed inbraak alarm dus. Er is altijd wel iemand thuisquote:Op zondag 3 april 2005 18:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee ze hebben met z'n 6e 1 huis gekocht
mag ik al op de graswagen rijdenquote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
hugo, als je ziet hoe ik de vaatwasser aan de praat heb gekregenmet JOUW videobanden en een partij duct-tape
quote:Op zondag 3 april 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
hugo, als je ziet hoe ik de vaatwasser aan de praat heb gekregenmet JOUW videobanden en een partij duct-tape
nee want ze zijn altijd werkenquote:Op zondag 3 april 2005 18:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
goed inbraak alarm dus. Er is altijd wel iemand thuis![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 18:38 schreef PeuRac het volgende:
ik weet niet wie ik moet bellen, de patat, chinees of kebab![]()
Samen bestellen?quote:
ja BoJo ik geef toe je hebt een mooie autoquote:
is dat ook dat opeens die kale gast letterlijk out word geslagen? Zo van HIER BEK VOL OP Z,N SMOELquote:Op zondag 3 april 2005 18:41 schreef Hugster het volgende:
ik zit probleemwijken te kijken van afgelopen donderdag
ik ga echt kapot hier![]()
![]()
Een familie waarvan de pa een gabber is, 2 breezah's als dochters![]()
snachts keihard muziek draaien en karaoke doen.
Ja wat doe je dan overdag?: Jaaahhh beetja slapen, muziek downloaden met de computer![]()
Dat was meesterlijk jaquote:Op zondag 3 april 2005 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja BoJo ik geef toe je hebt een mooie auto![]()
[..]
is dat ook dat opeens die kale gast letterlijk out word geslagen? Zo van HIER BEK VOL OP Z,N SMOEL![]()
en die andere vent die naar de hoegen ging. Zo van jezus man ik heb nog nooit zo nat wijf mee gemaakt. Ze is ook zo nat jo niet meer normaal. Jezus wat was zij nat![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vogels dood schieten is niet liefquote:Op zondag 3 april 2005 19:26 schreef PeuRac het volgende:
Zo, net lekker broodje Doner met alles erop en aan gehad (muv champignons)![]()
en als toetje een paar volgels uit de boom geschoten![]()
dat doe je zo dat je lekker bezich blijftquote:Op zondag 3 april 2005 19:28 schreef Thermo het volgende:
Was je je auto.... je velgen een uur...
Rij je een half uur op de snelweg hangt de eerste bui boven turnhout
Waar doe je het ook voor he
quote:Op zondag 3 april 2005 19:28 schreef Thermo het volgende:
Ik moet zeker op katten richten?quote:
kijk jij snapt hemquote:
ik ben snel de garage in gevluchtquote:Op zondag 3 april 2005 19:28 schreef Thermo het volgende:
Maar die houden me 's nachts niet wakkerquote:
en daar ging het al fout met je.quote:Op zondag 3 april 2005 19:40 schreef big_al het volgende:
dacht dat de nieuwe bwm m5 de snelste sedan ter wereld is
ja tering hij hoekt em zo outquote:Op zondag 3 april 2005 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
is dat ook dat opeens die kale gast letterlijk out word geslagen? Zo van HIER BEK VOL OP Z,N SMOEL![]()
en die andere vent die naar de hoegen ging. Zo van jezus man ik heb nog nooit zo nat wijf mee gemaakt. Ze is ook zo nat jo niet meer normaal. Jezus wat was zij nat![]()
1/8 drags, 1 supra mk4, 5 mk3's, 3 skylines en een hele bult 200sx-en, en een civic á la t0n, met 400 pkquote:Op zondag 3 april 2005 17:29 schreef Hugster het volgende:
ik was hier vorig jaar naar toe
[afbeelding]
op zandvoort, dat was wel lachen
Ook met paar Supra's en Skyline's en RX7 en amerikanen enz.
Weet niet wat dat Automaxxx was? Ook 1/4 mile drags enzo?
Spetter poepquote:
quote:
ik loop hier letterlijk leeg en jij gaat me complimenteren ?quote:Op zondag 3 april 2005 20:24 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen met zo'n smaak als jij.
krijg je geen complimentjes van je moeder??? MOOIE DROL BO!!!!!!!!quote:Op zondag 3 april 2005 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik loop hier letterlijk leeg en jij gaat me complimenteren ?
dankje![]()
![]()
was het maar 1 mooie drolquote:Op zondag 3 april 2005 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
krijg je geen complimentjes van je moeder??? MOOIE DROL BO!!!!!!!!
Hoe veel luchtbelletjes zitten er inquote:
ik kijk nooit naar m'n schijt, maar ik ben het afgelopen half uur al 5x geweest en moet nu weerquote:
Nee, z'n moeder dreigt em op t balkon op de sluiten, de stankt is niet meer te hardenquote:Op zondag 3 april 2005 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
krijg je geen complimentjes van je moeder??? MOOIE DROL BO!!!!!!!!
jij hebt nogal goed contact met z'n moeder?quote:Op zondag 3 april 2005 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, z'n moeder dreigt em op t balkon op de sluiten, de stankt is niet meer te harden
quote:Op zondag 3 april 2005 20:41 schreef ook_gek het volgende:
PFFFF ik moet morgen om 9 uur op m,n werk zijn![]()
ja ze bellen, dat weet je toch?quote:Op zondag 3 april 2005 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij hebt nogal goed contact met z'n moeder?
waar ga je werken?quote:Op zondag 3 april 2005 20:41 schreef ook_gek het volgende:
PFFFF ik moet morgen om 9 uur op m,n werk zijn![]()
ja jo ik heb nog gevraagt of het niet om 10 uur kon maar helaas ging dat nietquote:Op zondag 3 april 2005 20:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
das ff wennen heh na zo'n week aankloten![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
zo ziet mijn tuin eruitwe hebben een prive-zwembad aan laten leggen
[afbeelding]
en dit is de waslijn, deze handdoek hangt er al ruim een jaaris van een vriend van me maar hij wil hem niet komen halen
[afbeelding]
er zit iemand aan dat raam vast geplaktquote:Op zondag 3 april 2005 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
bo deze heb ik net gespot, lijkt VEEL op jouw auto![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 april 2005 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
oja, en omdat we de broodtrommel toch nooit gebruikten hebben we daar maar een "instant-colaflessen-houder" van gemaakt
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 april 2005 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]als er iemand komt slapen die je niet mag moet je hem die handdoek geven
![]()
ja da's mijn huisgenootquote:[..]
er zit iemand aan dat raam vast geplakt![]()
ja, thunderdome, jaws 1, en nog 2 waarvan de naam mij even ontschoten isquote:Op zondag 3 april 2005 21:01 schreef Hugster het volgende:
jeeezus![]()
toch wel slechte tapes gebruikt eh
oow dan is het goedquote:Op zondag 3 april 2005 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja, thunderdome, jaws 1, en nog 2 waarvan de naam mij even ontschoten is
Dat was voor als je in geldnood kwam toch? Dat je wat geld achter de hand hebt?quote:Op zondag 3 april 2005 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daar heb jij nou helemaal gelijk in
bierkrattenverzameling had je al gezien toch?
quote:Op zondag 3 april 2005 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
bo deze heb ik net gespot, lijkt VEEL op jouw auto![]()
[afbeelding]
indeedquote:Op zondag 3 april 2005 21:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dat was voor als je in geldnood kwam toch? Dat je wat geld achter de hand hebt?
dat zeg je altijdquote:Op zondag 3 april 2005 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er geen zin meer inik ga zo pitten
nee het gaat vanavond over mijn anus die in de fik staat.quote:Op zondag 3 april 2005 21:27 schreef D.Rose het volgende:
wordt er hier nog over stoere auto's gepraat of hoe zit dat ?
owjah, jij was die persoon die nogal homo-gefixeerd wasquote:Op zondag 3 april 2005 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het gaat vanavond over mijn anus die in de fik staat.
heel vervelend?quote:Op zondag 3 april 2005 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
omdat je heel vervelend dit topic verneukt met je loze geleuter
niks vreemds, kan het aan de senseo koffie liggen? Aangezien ik pas sinds 2 weken aan de koffie benquote:
slow chatten is onzin lullen en juist niet ontopic gaan.quote:Op zondag 3 april 2005 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heel vervelend?
loze geleuter?
ik ben geloof ik de enige die hier enigzins on-topic is
Had gedacht dat jullie ook wel iets met auto's zouden hebben, maar kennelijk
zijn jullie de driewieler nog niet ontgroeid
Die is zojuist richting bed vertrokkenquote:Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef PeuRac het volgende:
is fles nu alweer weg?ik ben Peking Express aan t kijken, dus ik was fok ff vergeten
onzin lullen doe je maar in ONZ, dit is een PTA SC, hier hoor je dus over PTA te slowchattenquote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
slow chatten is onzin lullen en juist niet ontopic gaan.
Er staat nog wel een 'plusje' bij z'n naamquote:
Naar bed gaan duurt bij hem altijd ffquote:Op zondag 3 april 2005 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er staat nog wel een 'plusje' bij z'n naam![]()
De SC is het ONZ gedeelte van PTAquote:Op zondag 3 april 2005 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onzin lullen doe je maar in ONZ, dit is een PTA SC, hier hoor je dus over PTA te slowchatten
Hij lijkt wel een wijfquote:
Misschien in ONZ?quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar is de SC dan die wel over PTA gaat?
open een topic.quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar is de SC dan die wel over PTA gaat?
wat hij zegtquote:Op zondag 3 april 2005 21:38 schreef PeuRac het volgende:
Bo, als je van koffie aan de race zou gaan, dan zou ik niet meer van de pot af te trekken zijn![]()
![]()
je lult nu ook shit, donder op naar ONZ dan!quote:Op zondag 3 april 2005 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onzin lullen doe je maar in ONZ, dit is een PTA SC, hier hoor je dus over PTA te slowchatten
waar staat dat?quote:Op zondag 3 april 2005 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je lult nu ook shit, donder op naar ONZ dan!
ja maar misschien omdat ik niet zo gewend ben aan koffie zoals julliequote:
whateverquote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat jij iets niet begrijpt wil niet zeggen dat het niet te begrijpen is.
Het is kinderbedtijd hoor
Heey da's toevalquote:
quote:Op zondag 3 april 2005 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar misschien omdat ik niet zo gewend ben aan koffie zoals jullie![]()
Ik heb nooit koffie lekker gevonden dus dronk het nooit tot 2 weken geleden dus. Dat kwam omdat een leuke vrouwelijke collega mij een capuchino had gebracht en toen heb ik het maar uit beleefdheid opgedronken. Sindsdien eraan verslaafd.![]()
ik vreesde al, aan de reacties te zien, dat ik de enige wasquote:Op zondag 3 april 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heey da's toeval
Dat staat er bij mij ook
Voor vrouwen doe jij echt alles hequote:Op zondag 3 april 2005 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar misschien omdat ik niet zo gewend ben aan koffie zoals jullie![]()
Ik heb nooit koffie lekker gevonden dus dronk het nooit tot 2 weken geleden dus. Dat kwam omdat een leuke vrouwelijke collega mij een capuchino had gebracht en toen heb ik het maar uit beleefdheid opgedronken. Sindsdien eraan verslaafd.![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FAQ Plains, Trains & Automobiles
bijna nooit wil zeggen dat ontopic wel mogelijk isquote:Het enige onderdeel in PTA waar het (bijna) nooit ontopic is
Bepaal jij dat?quote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bijna nooit wil zeggen dat ontopic wel mogelijk is
En als er dan toch over auto's gepraat moet worden, dan lijkt dit me de aangewezen plek
quote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Volgens mij is het vastgelegd dat de harde kern daarover gaat.
heb jij jaren zitten lurken ofzo ?quote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
en jouw definitie van harde kern is..?quote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
ga ik nu kijken, laterquote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef BoJo het volgende:
zometeen illigale straatraces op sbs6 (programma heet : Undercover in NL)
je wil te graagquote:Op zondag 3 april 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lekker makkelijk
daar ga ik natuurlijk niet meer akkoord
hej pssst....quote:Op zondag 3 april 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lekker makkelijk
daar ga ik natuurlijk niet meer akkoord
jaren gelurcktquote:Op zondag 3 april 2005 22:07 schreef PeuRac het volgende:
Voor een newbie ken je de regels fucking goed![]()
![]()
iemand serieus nemen ooit overwogen?quote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sjessis jij bent echt allejezus grappig man
Dat moet wel, want over de HK wordt al tijden niet meer gesprokenquote:
Maar jij bent nieuwer in de SCquote:
PeuRacquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij bent nieuwer in de SC![]()
Ik doe al mee vanaf t begin![]()
ach, je moet toch ergens de nieuwste zijnquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klik op de link in de OP daar vind je een lijst van ALLE 444 tot nu toe geopende SC's (mist de lijst bijgewerkt is)quote:Op zondag 3 april 2005 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kan ik niet nagaan, de zoekfunctie werkt niet
klopt, maar om die nu allemaal te gaan nalezenquote:Op zondag 3 april 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klik op de link in de OP daar vind je een lijst van ALLE 444 tot nu toe geopende SC's (mist de lijst bijgewerkt is)
Jij deed toch pas mee vanaf deeltje 30?quote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebruik dan niet t excuus dat de zoekfunctie niet werktquote:Op zondag 3 april 2005 22:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar om die nu allemaal te gaan nalezen
Nee, ik deed veel eerder mee, al vanaf deel 5 of 6 maar ik las al mee vanaf de allereerste post in de allereerste SC.quote:Op zondag 3 april 2005 22:29 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Jij deed toch pas mee vanaf deeltje 30?
>"'t is toch gewoon een 1400-je of niet?"quote:Op zondag 3 april 2005 22:19 schreef ThaFreak het volgende:
stukje over illegale straatraces is nu op tv SBS, momenteel reclame
journalist + verborgen camera = LOL
ik heb geen kloonquote:Op zondag 3 april 2005 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, mark, als je een kloon maakt, spel em dan wel goed![]()
![]()
onder welke steen ben jij vandaan gekropen?quote:Op zondag 3 april 2005 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, mark, als je een kloon maakt, spel em dan wel goed![]()
![]()
ja lul ik geef je die info uit vertrouwenquote:Op zondag 3 april 2005 22:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't zou precies jou kunnen zijn heb ik uit betrouwbare bron vernomen
tis ook_gek nietquote:Op zondag 3 april 2005 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
aan het postaantal te zien zou jij het best kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |