Tsja, je hebt altijd baas boven baas...quote:
Alle 3 in waarde niet speciaal, jij tikt niet zo ¤125.000 uit je zak voor een RS6, dus dat burgerlijke valt wel meequote:
Doubletime, Sir.quote:Op zondag 3 april 2005 09:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
edit jij godverdomme die OP eens met meer foto's en tekst + specs![]()
jij begrijpt echt geen donder van het fenomeen dat sarcasme genoemd word of welquote:Op zondag 3 april 2005 09:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alle 3 in waarde niet speciaal, jij tikt niet zo ¤125.000 uit je zak voor een RS6, dus dat burgerlijke valt wel mee
quote:Op zondag 3 april 2005 10:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij begrijpt echt geen donder van het fenomeen dat sarcasme genoemd word of wel
topic recyclingquote:Op zondag 3 april 2005 10:04 schreef Fwnk het volgende:
560 NM, kan je hem nog een keer hergebruiken ook
normaal ben ik altijd al wakker om dit tijdstip hoorquote:Op zondag 3 april 2005 09:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vroeg wakker mutz
uit bed geschopt door meneer flash?
quote:
quote:
veel plezierquote:
Waar woon jij eigenlijk hessing de bilt ofzoquote:Op zondag 3 april 2005 16:49 schreef ook_gek het volgende:
zo heb net even het volgende gespot
360 modena ( heb ik foto van )
F355
porsche carrera 4S
7X een mercedes CLS( 7 verschillende )
een hele dikke BMW X5 met bling bling velgen
AM DB7 cabrio ( heb ik foto van )
AM Vanquish
Ik sta stil om die Vanquish op te wachten voor een foto te maken en ja hoor daar komt hij ik maak de foto stopt die vent opeens. Zegt hij en sta ik er goed op? Dus ik zeg nou uhm om eerlijk te zijn nee hij staat er half op. Jo zegt hij maak snel effe nieuwe dan? Dus ik danNou ja goed dus ik maak een nieuwe foto snel en hij zegt laat eens zien dan? Ja zegt hij dit is netjes. Dus ik verbaast van uhm ja bedankt. Was op de boulevard en hij houd gewoon alles op iedereen ook kijken. Zegt hij droog. Oh en zal ik effe flink gas geven
En zo trekt hij op met die wagen niet meer normaal man dat geluid
Hij woont vlakbij de boulevard in Scheveningen.quote:Op zondag 3 april 2005 16:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk hessing de bilt ofzo
laten staanquote:Op zondag 3 april 2005 16:49 schreef PeuRac het volgende:
ik vind t ook sonde (wel typisch dat petmans, golfrijder BazzoS erheen is).
Hmmm, mooie 155 gezien, alleen wel 285.000km gereden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |