dat zal zwaar worden, examefeestjes horen tot 's ochtends vroeg te duren dus, daarna douchen en in de trein maar slapen.quote:Op zondag 3 april 2005 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tijdens die nacht vier ik het examenfeest van een groot aantal vrienden (en m'n zusje trouwens ook) meeMaar het gaat wel zwaar worden: 28e jarig, 29e examenfeest, 30e A'dam en daarna 5 kg lichter
We hopen zelf om 5 uur in bed te liggen en dan om 12 uur in de trein te zittenquote:Op zondag 3 april 2005 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal zwaar worden, examefeestjes horen tot 's ochtends vroeg te duren dus, daarna douchen en in de trein maar slapen.
k zal zelf blij zijn al k op koninginnendag op 10.00 in bed lig
om 12 uur nog naar Amsterdam, zit dan niet alles verstopt en stampvol? Tenminste dat was een jaar of 5 geleden zoquote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hopen zelf om 5 uur in bed te liggen en dan om 12 uur in de trein te zittenMaar het aantal uren slaap zal ongetwijfeld kleiner zijn.
Hmm ik hoop het nietquote:Op zondag 3 april 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om 12 uur nog naar Amsterdam, zit dan niet alles verstopt en stampvol? Tenminste dat was een jaar of 5 geleden zo
Met zo'n weer als dit wel.quote:
Examenfeest van Graafschap College ?quote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou ja, 28 april word ik 20, 29 april examenfeest van de school van een heleboel vrienden, dan blijf ik slapen bij iemand in Doetinchem, vlakbij het station, volgende dag ff ontbijten, douchen enz. en dan met de trein naar AmsterdamMet 2 Feyenoorders, 1 neutrale en waarschijnlijk 8 Ajacieden
Ik wil voor de gein m'n PSV-shirt aantrekken, maar ik weet dus niet of dat kan
Doe jij wel eens iets andersquote:Op zondag 3 april 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
Zo net ff een filmpje gekeken, hebben we dat ook weer gehad
ik zit zelf wel op het Graafschap College, maar ik heb een feest van 't Ludger. Ik wist niet eens dat ik een examenfeest had van mijn school? Maar ja, ben ook niet zo op de hoogte met slechts 6 uurtjes les per week.quote:Op zondag 3 april 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Examenfeest van Graafschap College ?
Zo net ff een filmpje gekeken, hebben we dat ook weer gehad
ah ludger ok, mja van GC zal binnenkort ook wel weer zijnquote:Op zondag 3 april 2005 18:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
ik zit zelf wel op het Graafschap College, maar ik heb een feest van 't Ludger. Ik wist niet eens dat ik een examenfeest had van mijn school? Maar ja, ben ook niet zo op de hoogte met slechts 6 uurtjes les per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |