maar Linn..... Linn hoort gewoon te winnen!quote:
heb je ff een plaatje ? ben te lui om te zoekenquote:Op zondag 3 april 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar Linn..... Linn hoort gewoon te winnen!
die heeft wel een lief gezichtjequote:Op zondag 3 april 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Appelsiente en Eend natuurlijk:
[afbeelding]
Succes morgen Popoquote:
Prettige vlucht morgenquote:
succes man! echt apart lijkt het mequote:
hehe jij ook succes met werken!!quote:Op zondag 3 april 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prettige vlucht morgen![]()
Ik ga ook maar slapen, morgen eerste werkdag
![]()
wel terusten allemaal
Goede vlucht alvast en meld je zo snel als je kunt even dat je veilig bent aangekomen aan de andere kant van de grote plas?quote:Op zondag 3 april 2005 22:44 schreef popolon het volgende:
Nog even online, vluchtschema checken, je weet maar nooit.
Hele weekend geen voetbal gezien, ook best eens lekkerZag net op vi.nl de uitslagen.
Morgen 11.00 uur.
Raar gevoel, maar dat heb ik al maanden.
Veel zin in maar toch dubbele gevoelens maar da's logischTot gauw.
Eend ik denk dat wij een zelfde soort smaak hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Nog even wat Linn Githmark promotie
[afbeelding]
[afbeelding]
dan zou je een goede smaak hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eend ik denk dat wij een zelfde soort smaak hebben![]()
leuk vrouwtje!
jij natuurlijk ookquote:
Susan heeft iig mijn stemquote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gaat ver komen Eend. Ik hoop dat Susan van den Heuvel ook een beetje ver komt.
En Popo: goede reis. And see you soon here at Fok! mate!
dat is echt de meeste toffe sportquote:
En maar schuivenquote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat is echt de meeste toffe sport![]()
En maar niet willen loslaten die steen... hehe
hehe ja ..... die zulle thuis wel een schone vloer hebben....quote:
een andere favoriet van mij is Vanessa Atkinsonquote:Op zondag 3 april 2005 22:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jij natuurlijk ook![]()
normaal val ik niet op rood... maar deze heeft toch echt wel wat....
Eigenlijk welquote:Op zondag 3 april 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Raar he JaWi?
Ik heb vanavond tijdens studio sport (quote:Op zondag 3 april 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:Bluezz, boer zoekt vrouw gezien? Het klopt wat k gezegd heb hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |