Trulli, Albersquote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
Trulli en Klien hier zo.
McLaren chassis en toyota motor, met natuurlijk michelins eronder.
het begint nu toch wel te wennen tochquote:Op zondag 3 april 2005 13:58 schreef superjoden het volgende:goedemorgen
Zo weer thuis. Even lekker wezen doorzakken en dan thuiskomen en zo'n kutuitslag zien
verliezen went nooitquote:Op zondag 3 april 2005 14:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het begint nu toch wel te wennen toch
dus ik kan zo binnenwandelen, zonder dat ik hoef aan te bellen?quote:Op zondag 3 april 2005 14:43 schreef tong80 het volgende:
Lekker Bluezzie hier heerlijk alle ramen en deuren open.
De koffie staat klaarquote:Op zondag 3 april 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus ik kan zo binnenwandelen, zonder dat ik hoef aan te bellen?
Is redelijk in de buurt ja.quote:Op zondag 3 april 2005 15:00 schreef superjoden het volgende:
nou dan gaan we er maar even naartoe en daarna even bij ouders kijken in Beesd
yep i know, zal er ongetwijfeld wel weer een paar weekenden gaan kijken als het een beetje goed weer isquote:
Hierzo hetzelfde alleen Coulthard ipv Klien.quote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
Trulli en Klien hier zo.
McLaren chassis en toyota motor, met natuurlijk michelins eronder.
inderdaad ga ook maar even van de zon genieten.quote:Op zondag 3 april 2005 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, Feyenoord - AZ is het aanzien ook niet meer waard.
Dan maar even op het balkon zitten met LdL aan en naar binnen bij de finale van de Ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |