abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2005 @ 14:58:31 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25977539
Wat dat betreft is 't net Ronald Koeman inderdaad. Trouwens, dat stukje gisteren in Studio Voetbal met die balcontacten. Te beschamend voor woorden, en dan noemen ze 't nog Studio Ajax Schitterend om met behulp van een tellertje te moeten zien "dat Ajax af en toe toch nog redelijk kan combineren" hoor

Twee verloren seizoenen achter elkaar...Want volgend jaar moeten beginnen in de UEFA zou toch een schande zijn, als AZ er wel in speelt

[ Bericht 21% gewijzigd door twi op 04-04-2005 15:10:19 ]
pi_25978792
Doelpuntenmakers in de competitie:
Sneijder, Rosales, Escudé en Babel: 5 goals p.p.
Van der Vaart en Boukhari: 4 goals p.p .
Maxwell, Ibrahimovic en Anastasiou: 3 goals p.p.
Pienaar en Charisteas: 2 goals p.p.
En dan heb je nog een groepje die er ééntje hebben ingeschopt.

Wat dat betreft lijkt Ajax op weg om een record te gaan vestigen.
Sinds de invoering van het betaald voetbal is het volgens mij nog maar 1 keer voorgekomen dat de clubtopscorer van Ajax in de competitie minder dan 10 doelpunten wist te maken.
Alleen in het seizoen '96/'97 hadden Kluivert en Litmanen ieder 'slechts' 8 doelpunten.
pi_25980767
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:53 schreef Radegast het volgende:

Sinds de invoering van het betaald voetbal is het volgens mij nog maar 1 keer voorgekomen dat de clubtopscorer van Ajax in de competitie minder dan 10 doelpunten wist te maken.
Alleen in het seizoen '96/'97 hadden Kluivert en Litmanen ieder 'slechts' 8 doelpunten.
Mja dit is nu iets wat mij niet zoveel boeit wie er scoort. Waar je wel gelijk in hebt dat er dit seizoen te weinig wordt gescoord. Maar of de hele selectie er nu 2 intrapt of een speler een stuk of 20 zal mij een zorg wezen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25980960
quote:
Op maandag 4 april 2005 14:58 schreef twi het volgende:
Wat dat betreft is 't net Ronald Koeman inderdaad. Trouwens, dat stukje gisteren in Studio Voetbal met die balcontacten. Te beschamend voor woorden, en dan noemen ze 't nog Studio Ajax Schitterend om met behulp van een tellertje te moeten zien "dat Ajax af en toe toch nog redelijk kan combineren" hoor
Je hebt misschien wel gelijk, al leek die aanval eindelijk weer eens op. Ook daarna ging het tot de rust eigenlijk best goed. Tot de 1-1 was er ook eigenlijk niks aan de hand, daarna zakte het helemaal in elkaar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25981124
Blind heeft dus gekozen voor Stekelenburg.
pi_25981166
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
Je vergeet Babel en Maduro Tong.

Maar ik vind het echt gezeur. De meeste ploegen zouden willen dat ze een zesde van de spelers van ajax zouden hebben. Het gaat er toch echt vooral om hoe je ze motiveert, hoe je ze bij elkaar houdt en hoe je er een team van maakt. Kijk naar AZ - daar spelen echt stukken mindere spelers dan bij Ajax.

Want natuurlijk is Van der Vaart klasse, en zijn Sneijder, De Jong en Heitinga prima spelers. En jullie hebben met Trabelsi en Maxwell Europese top in huis. Maar het loopt niet. Dat kan natuurlijk een tijdje, maar zo lang. Dat los je ook niet op met 2 of 3 nieuwe spelers. Het heeft temaken met spirit, teamgeest, bloed, zweet en tranen waarbij de brille getoond mag worden enz. enz. Maar op de 1 of andere manier komt er bij Ajax veel minder uit dan er in zit. Kijk naar Zlatan die voortdurend op slot sloeg bij Ajax en in Italie wordt bedolven onder de loftuitingen.

Ajax moet misschien eens leren dat het niet altijd aan komt waaien, dat is de mentaliteit waar de Rafaelletjes mee zijn opgevoed. En hard werken is ook niet voldoende. Het gaat om hartstocht en passie, om jij en ik, om communiceren.

Amen

ik be niet beschikbaar
Op Van der Vaart na heb je gewoon gelijk hoor. Het materiaal is nog gewoon het beste van Nederland, met afstand.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25981278
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Op Van der Vaart na heb je gewoon gelijk hoor. Het materiaal is nog gewoon het beste van Nederland, met afstand.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25981285
Je kan lachen, maar het is zo.
www.thuisuiteten.nl
pi_25981363
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Je kan lachen, maar het is zo.
Je hebt gelijk. Wat heb je aan Alex als je Grygera kunt opstellen? Wat nou Van Bommel? Maduro heeft veel meer talent!!! Cocu? Die zit toch al bijna in de voetbal-vut; Pienaar is veel beter Wat heb je nou aan Vennegoor of Hesselink met een Charisteas in de gelederen? Gomes is een grabbelaar; Stekelenburg, Vermeer, Vonk én Lobont zijn veel beter dan Gomes

Dream on
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25981456
Kijk over 5 jaar maar welke club van de selectie van nu de meeste spelers in de Europese top heeft en je weet genoeg..
www.thuisuiteten.nl
pi_25981462
Laat je niet leiden door het sterke collectief van psv cultheld...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_25981622
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Kijk over 5 jaar maar welke club van de selectie van nu de meeste spelers in de Europese top heeft en je weet genoeg..
PSV Dat is dit seizoen namelijk ook al het geval. Ajax heeft Ibrahimovic afgeleverd; PSV heeft Kezman en Robben afgeleverd bij de Europese top PSV zal Alex, Gomes, Van Bommel, Park, Beasley en Farfán ook bij de Europese top afleveren
pi_25981790
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV Dat is dit seizoen namelijk ook al het geval. Ajax heeft Ibrahimovic afgeleverd; PSV heeft Kezman en Robben afgeleverd bij de Europese top PSV zal Alex, Gomes, Van Bommel, Park, Beasley en Farfán ook bij de Europese top afleveren
wat noem jij europese top?
denk namelijk niet dat Park naar een topclub gaat. andere spelers mogelijk wel hoewel ik het van Beasley ook niet zeker weet.
pi_25981836
Park bij de Europese top? Geloof je het zelf. En een speler afleveren die nooit speelt telt niet.
pi_25981888
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Park bij de Europese top? Geloof je het zelf. En een speler afleveren die nooit speelt telt niet.
Park is erg goed idd. En nooit is zwaar overdreven.
pi_25981903
quote:
Ajax contracteert twee jeugdspelers
Ajax heeft maandag de jeugdige talenten Vurnon Anita en Robbert Schilder contractueel vastgelegd.
Vurnon Anita (16) speelt al sinds zijn tiende bij Ajax. Hij kwam bij de club terecht via de talentendagen. Hij speelt op het moment in de B1, volgend jaar in de A1.
Robbert Schilder uit Amstelveen speelt vanaf zijn dertiende bij Ajax. Hij tekende een tweejarig contract. Schilder is momenteel aanvoerder van de A1. Hij speelt als nummer vier, maar kan ook op het middenveld ook uit de voeten. Volgend jaar zal Schilder deel uitmaken van Jong Ajax.
Schilder zie ik Ajax 1 wel halen. Goede speler met uitstekende mentaliteit. Anita heb ik nog niet vaak zien spelen, moeilijk om dan te beoordelen.
pi_25981909
quote:
Dat is allemaal leuk en gezellig maar daar heeft Ajax natuurlijk geen zak aan. Ajax zal zelf iets met dat materiaal moeten doen.
pi_25981945
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:53 schreef Radegast het volgende:

De topscoorder van de minst scorende ploeg FC den Bosch heeft er zelfs al 8 in liggen, dat wil wel wat zeggen.
pi_25981991
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat noem jij europese top?
denk namelijk niet dat Park naar een topclub gaat. andere spelers mogelijk wel hoewel ik het van Beasley ook niet zeker weet.
Ik zie Park nog wel bij een club als Arsenal of Manchester United eindigen
pi_25982010
Dat wij met afstand de beste selectie hebben, vind ik toch wel iets overdreven en niet echt te onderbouwen, mm...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 maandag 4 april 2005 @ 18:23:55 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_25982014
Zie de feiten nou eens onder ogen. We spelen al 3 jaar beroerd. We missen kwaliteit. De talenten zijn niet zo goed als men denkt.

Leuk zo'n hakbal op z'n tijd, maar in iedere topper wordt ons middenveld ondersteboven gelopen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25982047
quote:
als de helft van de spelers die zo "goed" zijn nog niet door de mand zijn gevallen
  maandag 4 april 2005 @ 18:28:18 #173
57586 Bananenman
-----------
pi_25982094
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar is hij weer hoor
pi_25982116
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kuijt - Kalou - Castelen is volgens mij toch echt een paar klasse beter dan Boukhari - Charisteas - Rosales
  Trouwste user 2022 maandag 4 april 2005 @ 18:29:10 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_25982125
Hij heeft toch gelijk ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 4 april 2005 @ 18:30:14 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_25982148
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:28 schreef Moreno het volgende:

[..]

Kuijt - Kalou - Castelen is volgens mij toch echt een paar klasse beter dan Boukhari - Charisteas - Rosales
Ja maar weer een klasse minder dan Babel en uh dinges ehm ....uh shit

maandag 4 april 2005 @ 18:34:07 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25982232
Ajax komt idd al tijden tekort in kwaliteit. Spelers die op papier goed zijn/waren blijken toch geen blijvende toppers te zijn, en aankopen zijn tot nog toe vrijwel allemaal mislukt.

Er is iets stuctureels mis, de scouting, de opleiding, er zit ergens iets goed fout in de kern van de club....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25982304
Misschien wel het meest verkeerd aan Ajax: Iedere A-junior wordt door de Ajax-kliek meteen gebombardeerd tot toekomstig Barcelona-speler of iets dergelijks. Want immers: Ajacieden zijn geboren kampioenen Zo kan ik legio voorbeelden aanhalen van mensen die smeekten om Krohn-Deli in de basis en om Obodai
pi_25982312
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Mja dit is nu iets wat mij niet zoveel boeit wie er scoort. Waar je wel gelijk in hebt dat er dit seizoen te weinig wordt gescoord. Maar of de hele selectie er nu 2 intrapt of een speler een stuk of 20 zal mij een zorg wezen.
Ajax hoort in z'n selectie minstens drie spelers te hebben die rond de tien goals per seizoen maken.
pi_25982341
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef cultheld het volgende:
Zo kan ik legio voorbeelden aanhalen van mensen die smeekten om Krohn-Deli in de basis en om Obodai
Kom maar op met die voorbeelden, ik geloof er geen reet van..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')