abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 4 april 2005 @ 18:30:14 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_25982148
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:28 schreef Moreno het volgende:

[..]

Kuijt - Kalou - Castelen is volgens mij toch echt een paar klasse beter dan Boukhari - Charisteas - Rosales
Ja maar weer een klasse minder dan Babel en uh dinges ehm ....uh shit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 4 april 2005 @ 18:34:07 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25982232
Ajax komt idd al tijden tekort in kwaliteit. Spelers die op papier goed zijn/waren blijken toch geen blijvende toppers te zijn, en aankopen zijn tot nog toe vrijwel allemaal mislukt.

Er is iets stuctureels mis, de scouting, de opleiding, er zit ergens iets goed fout in de kern van de club....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25982304
Misschien wel het meest verkeerd aan Ajax: Iedere A-junior wordt door de Ajax-kliek meteen gebombardeerd tot toekomstig Barcelona-speler of iets dergelijks. Want immers: Ajacieden zijn geboren kampioenen Zo kan ik legio voorbeelden aanhalen van mensen die smeekten om Krohn-Deli in de basis en om Obodai
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25982312
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Mja dit is nu iets wat mij niet zoveel boeit wie er scoort. Waar je wel gelijk in hebt dat er dit seizoen te weinig wordt gescoord. Maar of de hele selectie er nu 2 intrapt of een speler een stuk of 20 zal mij een zorg wezen.
Ajax hoort in z'n selectie minstens drie spelers te hebben die rond de tien goals per seizoen maken.
pi_25982341
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef cultheld het volgende:
Zo kan ik legio voorbeelden aanhalen van mensen die smeekten om Krohn-Deli in de basis en om Obodai
Kom maar op met die voorbeelden, ik geloof er geen reet van..
pi_25982383
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:38 schreef Radegast het volgende:

[..]

Gaat een beetje moeilijk met die vernieuwde postgeschiedenis en kapotte search. Maar ik meen me dat toch echt te herinneren hoor. Iedereen riep dat Krohn-Deli een wereldtalent was of zo
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 4 april 2005 @ 18:40:14 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25982384
Davids schijnt flink ruzie te hebben bij Inter, dus de kans dat ie transfer vrij komt wordt steeds groter.
Wie weet wil ie toch nog een keertje terug komen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25982409
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:38 schreef Radegast het volgende:

[..]

Heijtinga, dat zou de nieuwe Stam worden. Hij heeft al 2 jaar totaal niks laten zien.
  Trouwste user 2022 maandag 4 april 2005 @ 18:41:08 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_25982412
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef cultheld het volgende:
Misschien wel het meest verkeerd aan Ajax: Iedere A-junior wordt door de Ajax-kliek meteen gebombardeerd tot toekomstig Barcelona-speler of iets dergelijks. Want immers: Ajacieden zijn geboren kampioenen Zo kan ik legio voorbeelden aanhalen van mensen die smeekten om Krohn-Deli in de basis en om Obodai
Pardon ?

Doc was fan van Obodai en maakte daar een gimmick van.

Dat is alles.

Maar kom maar op met die legio voorbeelden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25982413
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef golfer het volgende:
Davids schijnt flink ruzie te hebben bij Inter, dus de kans dat ie transfer vrij komt wordt steeds groter.
Hij is nu 31 of zo? Wedden dat ie eerst nog 3 jaar gaat vullen?
  Trouwste user 2022 maandag 4 april 2005 @ 18:41:57 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_25982435
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is nu 31 of zo? Wedden dat ie eerst nog 3 jaar gaat vullen?
Ok wedden.

100 euro dat ie naar Ajax gaat.

pi_25982442
quote:
Klopt hij gaat deze zomer weg, Inter wil hem ook weg, want davids heeft gezegt ik speel niet meer voor deze club.
pi_25982451
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef Moreno het volgende:

[..]

Heijtinga, dat zou de nieuwe Stam worden. Hij heeft al 2 jaar totaal niks laten zien.
Dat was ook al zo'n mooie constatering ja Of mm: Heitinga, Grygera en Escudé zijn véél beter dan Alex (aug 2004)
pi_25982484
Heitinga is in potentie inderdaad een stuk beter dan Alex...
Het komt er alleen nu niet uit bij em...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_25982503
quote:
Sterker nog, hij moet transfervrij vertrekken op het eind van het seizoen.

Hopelijk kan San Marco hem een duwtje in de richting van Ajax geven...
pi_25982520
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Heitinga is in potentie inderdaad een stuk beter dan Alex...
Het komt er alleen nu niet uit bij em...
Ik ben in potentie beter dan Ronaldinho...
Het komt er alleen nu niet uit bij mij...
pi_25982524
Alleen geeft Blind m dan een duwtje terug denk ik...
In Southern Sun
pi_25982541
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ben in potentie beter dan Ronaldinho...
Het komt er alleen nu niet uit bij mij...
Ben je nou echt zo dom?
In Southern Sun
  maandag 4 april 2005 @ 18:49:50 #194
55651 JaWi
Shalom.
pi_25982624
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom?
Ah, een retorische vraag .
slettebak [@] gmail.com
pi_25982661
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom?
Waar haal je de brutaliteit vandaan om te claimen dat Heitingaatje in potentie beter is dan wereldverdediger Alex? De man die in 2006 samen met Lucio het hart van de Braziliaanse verdediging zal vormen.
pi_25982691
Waar ik de brutaliteit vandaan haal nog wel

Door te stellen dat jullie collectief zo goed is dat Alex daarin optimaal rendeert. Voorlopig vind ik het een prima verdediger, maar ik wil nog zien hoe dat straks zal zijn...
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 maandag 4 april 2005 @ 18:53:24 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_25982719
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waar haal je de brutaliteit vandaan om te claimen dat Heitingaatje in potentie beter is dan wereldverdediger Alex? De man die in 2006 samen met Lucio het hart van de Braziliaanse verdediging zal vormen.
Heitingaatje.

Ik hoop dat Alex het hart van de Braziliaanse verdediging gaat vormen. Ik hoop dan gelijk dat we Brazilië in de eerste ronde tegenkomen op weg naar wereldgoud.

pi_25982745
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar ik de brutaliteit vandaan haal nog wel

Door te stellen dat jullie collectief zo goed is dat Alex daarin optimaal rendeert. Voorlopig vind ik het een prima verdediger, maar ik wil nog zien hoe dat straks zal zijn...
Je draait het weer om he Alex is de reden (met in mindere mate Cocu) dat we een collectief hébben. Alex heeft tot nu toe overal waar hij speelde uitgeblonken (Santos, Olympisch elftal).
pi_25982779
Alex is niet de reden dat jullie een collectief hebben, dat is Guus Hiddink met zijn assistenten en de selectiespelers.

Dus ik weet niet waar ik om heen draai, dit lijkt me voor een Ajacied al te veel van het goede
In Southern Sun
pi_25982783
Van The Man wordt uit de wedstrijd gespeeld door Alex. Zelfs tegen een Armeense verdediger bakt die kluns er niks van.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')