Ja maar weer een klasse minder dan Babel en uh dinges ehm ....uh shitquote:Op maandag 4 april 2005 18:28 schreef Moreno het volgende:
[..]
Kuijt - Kalou - Castelen is volgens mij toch echt een paar klasse beter dan Boukhari - Charisteas - Rosales
Ajax hoort in z'n selectie minstens drie spelers te hebben die rond de tien goals per seizoen maken.quote:Op maandag 4 april 2005 17:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mja dit is nu iets wat mij niet zoveel boeit wie er scoort. Waar je wel gelijk in hebt dat er dit seizoen te weinig wordt gescoord. Maar of de hele selectie er nu 2 intrapt of een speler een stuk of 20 zal mij een zorg wezen.
Kom maar op met die voorbeelden, ik geloof er geen reet van..quote:Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef cultheld het volgende:
Zo kan ik legio voorbeelden aanhalen van mensen die smeekten om Krohn-Deli in de basis en om Obodai
Gaat een beetje moeilijk met die vernieuwde postgeschiedenis en kapotte search. Maar ik meen me dat toch echt te herinneren hoor. Iedereen riep dat Krohn-Deli een wereldtalent was of zoquote:Op maandag 4 april 2005 18:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom maar op met die voorbeelden, ik geloof er geen reet van..
Heijtinga, dat zou de nieuwe Stam worden. Hij heeft al 2 jaar totaal niks laten zien.quote:Op maandag 4 april 2005 18:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom maar op met die voorbeelden, ik geloof er geen reet van..
Pardon ?quote:Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef cultheld het volgende:
Misschien wel het meest verkeerd aan Ajax: Iedere A-junior wordt door de Ajax-kliek meteen gebombardeerd tot toekomstig Barcelona-speler of iets dergelijks. Want immers: Ajacieden zijn geboren kampioenenZo kan ik legio voorbeelden aanhalen van mensen die smeekten om Krohn-Deli in de basis en om Obodai
Hij is nu 31 of zo? Wedden dat ie eerst nog 3 jaar gaat vullen?quote:Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef golfer het volgende:
Davids schijnt flink ruzie te hebben bij Inter, dus de kans dat ie transfer vrij komt wordt steeds groter.
Wie weet wil ie toch nog een keertje terug komen?
Ok wedden.quote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is nu 31 of zo? Wedden dat ie eerst nog 3 jaar gaat vullen?
Klopt hij gaat deze zomer weg, Inter wil hem ook weg, want davids heeft gezegt ik speel niet meer voor deze club.quote:Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef golfer het volgende:
Davids schijnt flink ruzie te hebben bij Inter, dus de kans dat ie transfer vrij komt wordt steeds groter.
Dat was ook al zo'n mooie constatering jaquote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef Moreno het volgende:
[..]
Heijtinga, dat zou de nieuwe Stam worden. Hij heeft al 2 jaar totaal niks laten zien.
Sterker nog, hij moet transfervrij vertrekken op het eind van het seizoen.quote:Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef golfer het volgende:
Ik ben in potentie beter dan Ronaldinho...quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Heitinga is in potentie inderdaad een stuk beter dan Alex...
Het komt er alleen nu niet uit bij em...
Ben je nou echt zo dom?quote:Op maandag 4 april 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben in potentie beter dan Ronaldinho...
Het komt er alleen nu niet uit bij mij...
Waar haal je de brutaliteit vandaan om te claimen dat Heitingaatje in potentie beter is dan wereldverdediger Alex? De man die in 2006 samen met Lucio het hart van de Braziliaanse verdediging zal vormen.quote:
Heitingaatje.quote:Op maandag 4 april 2005 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar haal je de brutaliteit vandaan om te claimen dat Heitingaatje in potentie beter is dan wereldverdediger Alex? De man die in 2006 samen met Lucio het hart van de Braziliaanse verdediging zal vormen.
Je draait het weer om hequote:Op maandag 4 april 2005 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar ik de brutaliteit vandaan haal nog wel
Door te stellen dat jullie collectief zo goed is dat Alex daarin optimaal rendeert. Voorlopig vind ik het een prima verdediger, maar ik wil nog zien hoe dat straks zal zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |