je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 3 april 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
Kijk naar Zlatan die voortdurend op slot sloeg bij Ajax en in Italie wordt bedolven onder de loftuitingen.
he wat jammer nouquote:ik be niet beschikbaar
Is niet overdreven. Lees bv. verhaal in de nieuwe Johan.quote:Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef jimjim1983 het volgende:
je kan ook overdrijven.
wat staat er dan in? alle krantekoppen waarin zlatan de hemel ingeprezen wordtquote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Is niet overdreven. Lees bv. verhaal in de nieuwe Johan.
Hoe kan ik nou twee spelers beoordelen die samen 3 hele wedstrijden inj Ajax - 1 hebben gespeeld ?quote:Op zondag 3 april 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
Je vergeet Babel en Maduro Tong.
Ja sorry het kost mij ook moeite,maar de waarheid moet een keer gezegd worden, anders staan we volgens jaar op de 5de plaats.quote:Op zondag 3 april 2005 19:34 schreef Suijk het volgende:
Hou 'es op, tong. Ik moet huilen.
Hou jij altijd bij wat ik post in VBLquote:Op zondag 3 april 2005 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik deze post bookmark? Ik bedoel, RijstNatie, ben je ziek? Zowaar een normale reactie in VBL! Mijlpaal voor je
En die na anderhalf seizoen ook weer afschrijven zeker. Je moet je talenten koesteren, je moet ze voorzichtig en met vertrouwen brengen, ze niet te vroeg de hemel in schrijven, je moet ze met beide voeten op aarde houden enz enz enz.quote:Op zondag 3 april 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
Weg ermee, en een nieuw Ajax beginnen met echte talenten.
?quote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef Chadi het volgende:
vond het gisteren in de eerste helft bij vlagen zeer goed. Er werd gevoetbald zoals er al lange tijd niet is gevoetbald. Ik heb er dus wel vertrouwen in.
Welk stadion zat jij gisteren? Niet dat van Abe in ieder geval want ik moest echt huilen bijna. Ajax was bagger en Heerenveen was net zo slecht. Echt een schijtwedstrijdquote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef Chadi het volgende:
vond het gisteren in de eerste helft bij vlagen zeer goed. Er werd gevoetbald zoals er al lange tijd niet is gevoetbald. Ik heb er dus wel vertrouwen in.
En dan doet een v.d vaart een keer zijn best en dan lees je weer dat ie dat niet moet doen en dat ie te dik is enz.quote:Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef jimjim1983 het volgende:
bij ajax is idd de werklust, mentaliteit etc.het probleem, maar dat weten we nou al een tijdje.
V.d.Vaart is juist de enige speler die niet moet werken maar juist vrij moet lopen en gewoon lekker voetballen. hij rent nu achter allerlei onhaalbare ballen aan en wordt daar alleen maar moe van.quote:Op zondag 3 april 2005 22:22 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
En dan doet een v.d vaart een keer zijn best en dan lees je weer dat ie dat niet moet doen en dat ie te dik is enz.
Als ik v.d vaart was wist ik het wel![]()
Thuis voor de buis polsatquote:Op zondag 3 april 2005 21:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Welk stadion zat jij gisteren? Niet dat van Abe in ieder geval want ik moest echt huilen bijna. Ajax was bagger en Heerenveen was net zo slecht. Echt een schijtwedstrijd
yep, er werdt zelfs gecombineerdquote:Op maandag 4 april 2005 11:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Thuis voor de buis polsatDe wedstrijd in zijn geheel was misschien niet om aan te zien maar er waren stukken tussen dat er wel degelijk goed werd gevoetbald en dan heb ik het over de eerste 45 minuten waarin fases waren van goed voetbal.
Interessant...quote:3/4/2005 - Blind volgende week te gast bij Studio Voetbal
(Gepost door RvN)
Jack van Gelder liet zondagavond in Studio Voetbal weten dat volgende week zondag de nieuwe Ajax coach Danny Blind te gast zal zijn in het sportprogramma op Nederland 2. Hij zal dan onder andere in kunnen gaan op zijn start bij Ajax en de topper van die middag tussen Ajax en AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |