abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25959023
Een type Saidi/Alex zou Ajax goed doen. En Ajax had na het EK al een poging moeten doen om Thomas Gravesen binnen te halen.
pi_25959262
Je vergeet Babel en Maduro Tong.

Maar ik vind het echt gezeur. De meeste ploegen zouden willen dat ze een zesde van de spelers van ajax zouden hebben. Het gaat er toch echt vooral om hoe je ze motiveert, hoe je ze bij elkaar houdt en hoe je er een team van maakt. Kijk naar AZ - daar spelen echt stukken mindere spelers dan bij Ajax.

Want natuurlijk is Van der Vaart klasse, en zijn Sneijder, De Jong en Heitinga prima spelers. En jullie hebben met Trabelsi en Maxwell Europese top in huis. Maar het loopt niet. Dat kan natuurlijk een tijdje, maar zo lang. Dat los je ook niet op met 2 of 3 nieuwe spelers. Het heeft temaken met spirit, teamgeest, bloed, zweet en tranen waarbij de brille getoond mag worden enz. enz. Maar op de 1 of andere manier komt er bij Ajax veel minder uit dan er in zit. Kijk naar Zlatan die voortdurend op slot sloeg bij Ajax en in Italie wordt bedolven onder de loftuitingen.

Ajax moet misschien eens leren dat het niet altijd aan komt waaien, dat is de mentaliteit waar de Rafaelletjes mee zijn opgevoed. En hard werken is ook niet voldoende. Het gaat om hartstocht en passie, om jij en ik, om communiceren.

Amen

ik be niet beschikbaar
  zondag 3 april 2005 @ 18:56:55 #128
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_25959314
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
Kijk naar Zlatan die voortdurend op slot sloeg bij Ajax en in Italie wordt bedolven onder de loftuitingen.
je kan ook overdrijven.
quote:
ik be niet beschikbaar
he wat jammer nou

bij ajax is idd de werklust, mentaliteit etc.het probleem, maar dat weten we nou al een tijdje.
pi_25959338
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef jimjim1983 het volgende:
je kan ook overdrijven.
Is niet overdreven. Lees bv. verhaal in de nieuwe Johan.
  zondag 3 april 2005 @ 18:58:42 #130
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_25959371
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Is niet overdreven. Lees bv. verhaal in de nieuwe Johan.
wat staat er dan in? alle krantekoppen waarin zlatan de hemel ingeprezen wordt
  Trouwste user 2022 zondag 3 april 2005 @ 19:00:50 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_25959437
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
Je vergeet Babel en Maduro Tong.
Hoe kan ik nou twee spelers beoordelen die samen 3 hele wedstrijden inj Ajax - 1 hebben gespeeld ?

Verder ben ik het met alles wat je zegt oneens.

Maxwel en Trabelsi zijn aardige voetballers. Hetzelfde geldt voor Vd Vaart Sneyder en Heitinga.

Ze kunnen een bal recht vooruittrappen. Ok dat is al iets maar het is geen wereldklasse laatstaan Nederlands top niveau. En dat is wat we gewend zijn bij Ajax. Als iedereen elkaar achternalultdatzezogoedzijngaanzeerzelfnogingeloven.

Weg ermee, en een nieuw Ajax beginnen met echte talenten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 3 april 2005 @ 19:01:07 #132
55651 JaWi
Shalom.
pi_25959446
Tvp...
slettebak [@] gmail.com
pi_25960233
Hou 'es op, tong. Ik moet huilen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 zondag 3 april 2005 @ 19:43:22 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_25960448
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:34 schreef Suijk het volgende:
Hou 'es op, tong. Ik moet huilen.
Ja sorry het kost mij ook moeite,maar de waarheid moet een keer gezegd worden, anders staan we volgens jaar op de 5de plaats.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 3 april 2005 @ 20:10:09 #135
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_25961039
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:09 schreef twi het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik deze post bookmark? Ik bedoel, RijstNatie, ben je ziek? Zowaar een normale reactie in VBL! Mijlpaal voor je
Hou jij altijd bij wat ik post in VBL

Mijn dank is groot
Nothing to see here, carry on
  zondag 3 april 2005 @ 21:35:43 #136
57586 Bananenman
-----------
pi_25963287
TC03, flikker op man. Serieus, beetje dit topic openen met je kakkerlakkenmentaliteit. Ga lekker leuke titels voor je eigen topicjes verzinnen. Topics als dit horen gewoon door Ajacieden geopend te worden.

pi_25963374
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
Weg ermee, en een nieuw Ajax beginnen met echte talenten.

En die na anderhalf seizoen ook weer afschrijven zeker. Je moet je talenten koesteren, je moet ze voorzichtig en met vertrouwen brengen, ze niet te vroeg de hemel in schrijven, je moet ze met beide voeten op aarde houden enz enz enz.

Het is flauwekul om te stellen dat Sneijder of Van der Vaart voetballend gezien het Ajax-niveau niet aan zouden kunnen. Mentaal hebben ze er problemen mee, het zijn kleine NV-tjes in plaats van dat ze onderdeel zijn van de grote BV. En dat probleem zul je blijven houden als er niet anders naar gekeken wordt.
pi_25963589
vond het gisteren in de eerste helft bij vlagen zeer goed. Er werd gevoetbald zoals er al lange tijd niet is gevoetbald. Ik heb er dus wel vertrouwen in.
  zondag 3 april 2005 @ 21:49:31 #139
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25963710
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef Chadi het volgende:
vond het gisteren in de eerste helft bij vlagen zeer goed. Er werd gevoetbald zoals er al lange tijd niet is gevoetbald. Ik heb er dus wel vertrouwen in.
?

Ik mis Galásek.
Misschien technisch niet dat wat je van Ajax zou verwachten maar de rust die er van hem uitstraalde is nu ver te zoeken. .
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
  zondag 3 april 2005 @ 21:53:46 #140
57586 Bananenman
-----------
pi_25963856
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef Chadi het volgende:
Welk stadion zat jij gisteren? Niet dat van Abe in ieder geval want ik moest echt huilen bijna. Ajax was bagger en Heerenveen was net zo slecht. Echt een schijtwedstrijd
pi_25964251
En Grygera moet ook weer een keer terug.

Maar ach het is gewoon een verloren seizoen. Het zal eerder een plek zakken dan stijgen zijn deze keer. Ook de Amstel Cup zou niet verdiend zijn.

Daarnaast moet dat talenten geprijs ook maar eens afgelopen zijn. Babel de nieuwe half-god enz. Zo heel veel scoren doet ie de laatste tijd nou ook weer niet. De laatste keer was nota bene tegen auxerre zo uit mijn hoofd? (even die domme intikker met het NL-elftal niet meegerekend). En dat supporters gedoe. Charisteas was bij velen al afgeschreven voordat hij begonnen was.
En dan Blind aanstellen als trainer. Goede voetballer en respect voor deze man maar weer geen top-trainer. Zo komen we er natuurlijk nooit.

Ze moeten gewoon weer eens een vaste basis 11 neerzetten. Zie wat Hiddink doet met PSV. Die koreanen speelden eerst ruk, maar hij laat ze staan. En die gasten krijgen het zelfvertrouwen terug en spelen zowaar beter en beter.
Als er nu eens een vaste keuze wordt gemaakt voor bv charisteas of babel en niet na 1 matige wedstrijd meteen weer wisselen. Die jongens blijven onder hoge druk staan en zo komt er ook nooit een echt elftal maar een samenraping van degene die de vorige wedstrijd goed speelden aangevuld met de wissels voor degene die slecht speelden. Zo kom je er natuurlijk nooit!
Built for Speed
pi_25964720
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:56 schreef jimjim1983 het volgende:

bij ajax is idd de werklust, mentaliteit etc.het probleem, maar dat weten we nou al een tijdje.
En dan doet een v.d vaart een keer zijn best en dan lees je weer dat ie dat niet moet doen en dat ie te dik is enz.
Als ik v.d vaart was wist ik het wel
Built for Speed
pi_25965076
Natuurlijk moet vdv zijn best doen, maar hij is geen werkvoetballer van nature. Zijn kwaliteiten liggen daar niet. Dan wordt het wel aandoenlijk, en hij was de laatste tijd ook niet slecht, maar hij kan zoveel beter.
Over dat te dik zijn, dat valt tegenwoordig wel mee. Wou dat ik er zo uitzag zeg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25971493
V.d.Vaart is in ieder geval wel een heel stuk minder atletisch geworden, dat was hij nooit echt maar nu is het echt niet om aan te zien.
pi_25971510
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:22 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

En dan doet een v.d vaart een keer zijn best en dan lees je weer dat ie dat niet moet doen en dat ie te dik is enz.
Als ik v.d vaart was wist ik het wel
V.d.Vaart is juist de enige speler die niet moet werken maar juist vrij moet lopen en gewoon lekker voetballen. hij rent nu achter allerlei onhaalbare ballen aan en wordt daar alleen maar moe van.
pi_25972579
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:53 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Welk stadion zat jij gisteren? Niet dat van Abe in ieder geval want ik moest echt huilen bijna. Ajax was bagger en Heerenveen was net zo slecht. Echt een schijtwedstrijd
Thuis voor de buis polsat De wedstrijd in zijn geheel was misschien niet om aan te zien maar er waren stukken tussen dat er wel degelijk goed werd gevoetbald en dan heb ik het over de eerste 45 minuten waarin fases waren van goed voetbal.
pi_25974468
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Thuis voor de buis polsat De wedstrijd in zijn geheel was misschien niet om aan te zien maar er waren stukken tussen dat er wel degelijk goed werd gevoetbald en dan heb ik het over de eerste 45 minuten waarin fases waren van goed voetbal.
yep, er werdt zelfs gecombineerd en ajax had meer dan een minuut balbezit voor de goal, en er werdt bewogen en snel gepasst.
maar dat houden ze ook maar 15 minuten vol
  maandag 4 april 2005 @ 12:40:55 #148
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_25974541
Chadi zat wellicht naast mij in het Philips Stadion, of niet?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 4 april 2005 @ 12:45:46 #149
55651 JaWi
Shalom.
pi_25974640
Misschien al gemeld.
quote:
3/4/2005 - Blind volgende week te gast bij Studio Voetbal
(Gepost door RvN)

Jack van Gelder liet zondagavond in Studio Voetbal weten dat volgende week zondag de nieuwe Ajax coach Danny Blind te gast zal zijn in het sportprogramma op Nederland 2. Hij zal dan onder andere in kunnen gaan op zijn start bij Ajax en de topper van die middag tussen Ajax en AZ.
Interessant... .
slettebak [@] gmail.com
pi_25976345
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:45 schreef JaWi het volgende:
Misschien al gemeld.
[..]

Interessant... .
Nou, denk ik niet eigenlijk. Danny Blind praat veel maar zegt weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')