abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:49:34 #1
99433 Tup
Tupperwaar
pi_25934886
quote:
CHARLOTTETOWN - Een zeehondenjager in het Canadese Charlottetown heeft zaterdag SP-Tweede Kamerlid Van Velzen met een mes bedreigd. "Hij zat met een mes achter me aan. Zijn handen zaten vol met bloed. Het was doodeng", zei Van Velzen, die hard moest rennen om aan haar belager te ontkomen.
http://www.nu.nl/news/505(...)chterna_met_mes.html
Tja, het is ook schandalig dat iemand wil komen kijken naar het vredelievende schouwspel van het zeehondenknuppelen.
Wasserwunderland
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:50:36 #2
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_25934900
Schandelijke actie van die man, maar die Van Velzen is natuurlijk wel het type dat je doelbewust het bloed onder de nagels vandaan haalt...
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:50:43 #3
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_25934905
Ik zou hetzelfde doen als ik haar zag.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:51:42 #4
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25934920
Moet je nagaan hoe die mensen van die onderzeeër zich gevoeld hebben toen zij er met een hamer aan kwam.
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:52:02 #5
95998 -DailaLama-
pi_25934928
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:50 schreef Knarf het volgende:
Ik zou hetzelfde doen als ik haar zag.
Nou zeg.
pi_25935018
ach ze moet zich niet aanstellen, die man wilde haar gewoon waarschuwen dat haar kleding vies was toen hij zeehondjes aan t villen was...
pi_25935138
Hmz, een commie die op de vlucht gaat voor rood.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:02:35 #8
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25935169
Het mes kwam van rechts.
pi_25935181
Waar bemoeit die zich ook mee!

Die stomme rooie Nederlanders denken altijd dat ze belangrijk zijn op deze wereldbol.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:04:29 #10
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25935218
Vuile Canadees

In Nederland slachten wij ook nertsen, daar niet van
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25935267
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:02 schreef Pool het volgende:
Het mes kwam van rechts.
Nee van achteren:
quote:
Zeehondenjager zit SP-Kamerlid achterna met mes
pi_25935304
Net goed, beetje interessant lopen te doen voor 86.000 per jaar
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:13:52 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25935360
Ze zei dat het net Auschwitz was .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 18:14:17 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25935368
(foei General)
quote:
Ze is in Canada om met eigen ogen te zien hoe de zeehondenjacht er aan toe gaat
Ze had toch ook gewoon wat filmpjes kunnen bekijken ?
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 18:15:00 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25935381
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:13 schreef Falco het volgende:
Ze zei dat het net Auschwitz was .
Ja daar zal ze dan ook wel zijn geweest
pi_25935407
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:14 schreef Loedertje het volgende:
(foei General)
[..]

Ze had toch ook gewoon wat filmpjes kunnen bekijken ?
Nee, want dat kun je thuis ook doen. Maar ondertussen wel klagen over snoepreisjes van politici...
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:17:17 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25935423
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja daar zal ze dan ook wel zijn geweest
Waar staan die gasovens eigenlijk in Canada?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25935481
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Waar staan die gasovens eigenlijk in Canada?
Hmz, en waarschijnlijk wordt Bush vergeleken met Mengele. Stel mafkezen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:21:25 #19
108256 Boes-Poes
Kim Wilde ^O^
pi_25935489
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:07 schreef more het volgende:

[..]

Nee van achteren:
[..]
Misschien liep ze wel zijwaarts
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:22:14 #20
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25935502
Zojuist kreeg ik beelden van de daders via de email binnen!

zaterdag 2 april 2005 @ 18:23:13 #21
108256 Boes-Poes
Kim Wilde ^O^
pi_25935520
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:22 schreef HarigeKerel het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Grijpgraag en zijn kornuiten.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:27:11 #22
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25935604
pi_25935618
quote:
(..)Ook werkte zij in het Belgische Gent bij de actiegroep Voor Moeder Aarde in diverse campagnes rond kernwapens, kernenergie en geweldloosheid.
Nog steeds is Van Velzen betrokken bij directe ontwapeningsacties in Schotland, waar zij eerder een nucleaire onderzeeër in het ijskoude water met een hamer te lijf ging om deze te 'demonteren'. Tijdens de Kosovo-oorlog organiseerde zij een voettocht van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag naar het NAVO-hoofdkwartier in Brussel.(..)
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 18:28:02 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25935623
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:22 schreef HarigeKerel het volgende:

(Seabert is nog in leven>? Stuur er anders nog wat kamerleden heen om poolshoogte te nemen )

Maar goed, je gaat op stap met een berg actievoerders dan hou je er ook rekening mee dat dit soort dingen kunnen gebeuren lijkt mij.
Niet mieuwen nadien.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:28:48 #25
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25935637
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:03 schreef more het volgende:
Een goede regering geeft om wat er in andere landen gebeurd.
Als je het niet juist vind dat nederland zich bemoeit met andere buitenlandse zaken, dan ben je voorstander van een geissoleerd land. Denk aan noord-korea.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:30:50 #26
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25935673
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:16 schreef nikk het volgende:
Nee, want dat kun je thuis ook doen. Maar ondertussen wel klagen over snoepreisjes van politici...
Ze zijn op uitnodiging daar. Dat zijn geen snoepreisjes. Snoepreisjes zijn reisjes waar de regering voor betaald.
pi_25935717
quote:
Gerecht
Als er maar geen dode dieren in zitten, en veel knoflook, dan ben ik al gelukkig. Indiaas eten, hou ik ook van.
Bacterien leven ook!
pi_25935741
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:30 schreef TechXP het volgende:

[..]

Ze zijn op uitnodiging daar. Dat zijn geen snoepreisjes. Snoepreisjes zijn reisjes waar de regering voor betaald.
Het blijven snoepreisjes. Daarnaast, is de SP niet juist tegen betaling van reizen door derden wegens mogelijke belangenverstrengelingen?
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:34:55 #29
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25935775
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:33 schreef nikk het volgende:
Het blijven snoepreisjes.
Waarom dan? Het is juist wat de regering hoort te doen. Naar de plekken van de onderwerpen gaan om met hun eigen ogen te kijken. Praten met voor en tegenstanders.
quote:
Daarnaast, is de SP niet juist tegen betaling van reizen door derden wegens mogelijke belangenverstrengelingen?
Geen idee. Denk dat het meer ligt aan wat het doel is van de reis. Hier gaat het om met eigen ogen te kijken wat er daar gebeurd. Praten met voor en tegenstanders.
En van diverse partijen zijn ze daar aanwezig. SP, VVD en PvdA
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 18:40:18 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25935895
Alsof er in Nederland niet genoeg te doen is zeg
Wat was het doel dan TechXP?
Wat hebben wij eraan als zij daar gaan kijken?
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:41:33 #31
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25935919
Kan de SP niet voor Wammus gaan zorgen
pi_25936002
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:34 schreef TechXP het volgende:

[..]

Waarom dan? Het is juist wat de regering hoort te doen. Naar de plekken van de onderwerpen gaan om met hun eigen ogen te kijken. Praten met voor en tegenstanders.
Mee eens. Ik vind het alleen frappant dat de SP-Kamerlid het nodig vind helemaal naar Canada te gaan daar er ook videobanden en enorme rapporten liggen die de situatie beter uitleggen dan dat ze er zelf naartoe gaat. Althans, dat is het veelgehoorde verwijt van SP-ers wanneer het gaat om snoepreisjes.
quote:
Geen idee. Denk dat het meer ligt aan wat het doel is van de reis. Hier gaat het om met eigen ogen te kijken wat er daar gebeurd. Praten met voor en tegenstanders.
En van diverse partijen zijn ze daar aanwezig. SP, VVD en PvdA
Snoepreisjes hebben over het algemeen altijd een doel. Een gemeenteraad die helemaal naar New York gaat om te kijken hoe grafitie problemen worden opgelost word voor gek verklaard door de SP. Maar naar Canada gaan om zeehondjes geknuppeld te zien worden is wel nodig?
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:45:56 #33
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25936017
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:40 schreef Loedertje het volgende:
Alsof er in Nederland niet genoeg te doen is zeg
In Nederland is ook genoeg te doen. Maar in het buitenland ook. Het is een actueel onderwerp en ligt erg gevoelig in NL. Het speelt al jaren dat het kabinet enzo een verbod wil en zelfs europees.
Maar het is wel handig als je daarvoor de juiste gegevens hebt. Dat er een aantal leden van partijen heen gaan om zelf te kijken is juist zeer goed. Deze kunnen vertellen hoe het er aan toe gaat. En kunnen daarna de beide kanten doorvertellen.
quote:
Wat was het doel dan TechXP?
Het doel is om de juiste informatie te halen. Voorheen vooral in de media, maar nu kan men die daar geweest is het in de kamer doorvertellen. Voordat er dus een beslissing moet komen. Er gaat geregeld partijleden of ministers naar andere gebieden (bijvoorbeeld de antillen of naar irak etc) om te kijken hoe het er aan toe gaat en of we een juist beeld hebben. Als de regering alleen maar van een afstandje toekijkt en beslissingen neemt, dan is dat toch geen goede regering. Ook in nederland moet men meer naar de burgers toe gaan. Doen ze te weinig vind ik.
quote:
Wat hebben wij eraan als zij daar gaan kijken?
Een regering met een goed beeld van wat daar afspeelt. En niet een beeld wat de media geeft of een dierenbeschermingsorganisatie. Ook weet men waarom de vissers daar zo doen enzo.
pi_25936095
quote:

Die stomme rooie Nederlanders denken altijd dat ze belangrijk zijn op deze wereldbol.
pff .. als je met dezelfde logica door redeneerd hebben de amerikanen dus 9/11 ook aan zichzelf te danken .. hadden ze zich maar niet moeten bemoeien met Afghanistaan etc

en tja, de zeehondjes .. zielig hoe die beesten worden afgemaakt, dat wel, maar die jagers en hun gezinnen moeten ook eten, dus zelfs al zouden ze anders willen, er is onvoldoende alternatief aan inkomen en zolang dat er niet komt zal dit door blijven gaan
pleased to meet you
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:52:58 #35
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25936158
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:45 schreef nikk het volgende:
Mee eens. Ik vind het alleen frappant dat de SP-Kamerlid het nodig vind helemaal naar Canada te gaan daar er ook videobanden en enorme rapporten liggen die de situatie beter uitleggen dan dat ze er zelf naartoe gaat. Althans, dat is het veelgehoorde verwijt van SP-ers wanneer het gaat om snoepreisjes.
Nou soms kan dat wel. Maar nu heb je erg sterk dat er 2 partijen zijn. De canadezen zeggen dat het beeld wat op die banden staat veroudert is of dat het niet meer zo gaat of dat het te eenzijdig is. De organisaties zeggen het weer anders. Maar wie heeft dan gelijk? De organisaties natuurlijk , maar goed die worden als onbetrouwbaar beschouwt door de canadezen. En wat is beter als men met de rapporten en video's er niet uit komt? Juist stuur van elke partij 1 lid ernaar toe. Laat ze het daarna na vertellen. Vond overigens dat beter iemand van LPF of CDA er bij moest zijn ipv Krista. De SP en GL hebben hun standpunt wat dat betreft wel. Een CDA'er daarzo lijkt me interessanter en beter.
quote:
Snoepreisjes hebben over het algemeen altijd een doel. Een gemeenteraad die helemaal naar New York gaat om te kijken hoe grafitie problemen worden opgelost word voor gek verklaard door de SP. Maar naar Canada gaan om zeehondjes geknuppeld te zien worden is wel nodig?
Bij het ene reisjes gaat het om oplossingen zoeken. Dat kan met een telefoontje gevraagd worden. Daar ga je niet informatie inwinnen over diverse partijen. Bij de andere gaat het om informatie inwinning voor een beslissing. Maar het was beter geweest als een CDA'er in plaats van Krista ging.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:55:55 #36
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25936237
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:49 schreef moussie het volgende:
en tja, de zeehondjes .. zielig hoe die beesten worden afgemaakt, dat wel, maar die jagers en hun gezinnen moeten ook eten, dus zelfs al zouden ze anders willen, er is onvoldoende alternatief aan inkomen en zolang dat er niet komt zal dit door blijven gaan
Zie bijvoorbeeld ijsland. Daar hebben ze hetzelfde argument voor walvissen. Dat ze volgens vele berekeningen veel meer (10-100 voudige) kunnen verdienen door eco-tourisme dat maakt ze niet uit.
Dit geld ook voor die canadezen. Toeristen houden van lieve zeehondjes. Dus genoeg bekijks.
En zeehonden die te veel vis eten? Dat is een reden die zo teniet gedaan is. Het is algemeen bekend dat de vissers eerst gedwongen worden door overheid om veel te vissen en daarna komt er te weinig vis en mogen ze op zeehonden jagen... misschien dat ze het verspreid over het jaar moeten doen.
pi_25936461
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:52 schreef TechXP het volgende:

[..]

Nou soms kan dat wel. Maar nu heb je erg sterk dat er 2 partijen zijn. De canadezen zeggen dat het beeld wat op die banden staat veroudert is of dat het niet meer zo gaat of dat het te eenzijdig is. De organisaties zeggen het weer anders. Maar wie heeft dan gelijk? De organisaties natuurlijk , maar goed die worden als onbetrouwbaar beschouwt door de canadezen. En wat is beter als men met de rapporten en video's er niet uit komt? Juist stuur van elke partij 1 lid ernaar toe. Laat ze het daarna na vertellen. Vond overigens dat beter iemand van LPF of CDA er bij moest zijn ipv Krista. De SP en GL hebben hun standpunt wat dat betreft wel. Een CDA'er daarzo lijkt me interessanter en beter.
Wat je zegt over 2 verschillende partijen is geen unicum. Op het gebied van buitenlands beleid zul je altijd te maken hebben met verschillende belangen en verschillende verhalen. Ik blijf het vreemd vinden dat daar speciaal mensen voor gestuurd moeten worden (in het licht van nodig of onnodige reizen). Wat hebben wij uberhaupt te maken met de zeehondenjacht? Moet de Nederlandse overheid een oordeel vellen over de zeehondenjacht? Is de Nederlandse overheid om bemiddeling gevraagd?
quote:
Bij het ene reisjes gaat het om oplossingen zoeken. Dat kan met een telefoontje gevraagd worden. Daar ga je niet informatie inwinnen over diverse partijen. Bij de andere gaat het om informatie inwinning voor een beslissing. Maar het was beter geweest als een CDA'er in plaats van Krista ging.
Oplossingen zoeken of informatie inwinnen, in beide gevallen kan het nodig zijn op reis te gaan. Ik heb daar ook helemaal geen moeite mee.
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:22:16 #38
99433 Tup
Tupperwaar
pi_25936827
quote:

En dat terwijl alleen mutlinationals dat zijn
Wasserwunderland
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:54:35 #39
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25937535
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:06 schreef nikk het volgende:
Wat je zegt over 2 verschillende partijen is geen unicum. Op het gebied van buitenlands beleid zul je altijd te maken hebben met verschillende belangen en verschillende verhalen. Ik blijf het vreemd vinden dat daar speciaal mensen voor gestuurd moeten worden (in het licht van nodig of onnodige reizen).
Tsja... ik vind het niet zo vreemd. Als ze maar niet elke dag ergens heen gaan... met beleid gewoon.
quote:
Wat hebben wij uberhaupt te maken met de zeehondenjacht? Moet de Nederlandse overheid een oordeel vellen over de zeehondenjacht? Is de Nederlandse overheid om bemiddeling gevraagd?
Nou niet al te lang geleden hebben we zelf zeehondejacht gehad
Maar wij krijgen ook zeehondenbont of middelen geimporteert. In europa vinden ze het niet leuk dat het daar gebeurd met zulke slappe redenen. En daarom is een importverbod logisch. Mijn inziens is het ergens wel hypocriet, maar ik strijd voor elk import verbod van zulke producten. Het importverbod van dit bont en andere middelen zou wel goed zijn.
Maar of het er door komt weet ik niet. Ik had gehoord van een wet die het verbied om op ethische gronden importgoederen te verbieden. Dus tsja...
quote:
Oplossingen zoeken of informatie inwinnen, in beide gevallen kan het nodig zijn op reis te gaan. Ik heb daar ook helemaal geen moeite mee.
Als het erg nodig is dan moet men gaan. Ik weet de redenen niet van Krista, maar die heeft misschien een goede reden gehad. Die andere wellicht ook.

Ik zou er zelf ook wel willen zitten. Ik had alleen niet weggerent voor een mes. Maar goed... vliegen is ook niet goed voor het milieu
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:04:48 #40
99433 Tup
Tupperwaar
pi_25937761
Op het moment dat je een mening hebt over iets is het altijd handig als je ook daadwerklijk kijkt waar het over gaat. Ministers doen dat als ze Israel bezoeken, of een Islamitische basisschool in Uden, of ... Logisch ook, want als je het niet doet, maar je hebt wel een mening is het eerst gehoorde argument: "Hoe kun je nou weten hoe het zit als je er zelf niet geweest bent."
Argumenten die neerkomen op een totaal isolement voor milieu-fanaten vanwege het gebruik van een vervoermiddel vind ik zwak. Het gaat er niet om dat een beslag wordt gedaan op het milieu, maar om verantwoord gebruik van grondstoffen e.d.
Wasserwunderland
pi_25938110
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:54 schreef TechXP het volgende:

[..]
Als het erg nodig is dan moet men gaan. Ik weet de redenen niet van Krista, maar die heeft misschien een goede reden gehad. Die andere wellicht ook.
Nogmaals, van mij mag ze daar gewoon zitten. Als ze maar niet gaat zeuren over anderen die het ook nodig vinden op reis te gaan. (let wel, als het echt om onnodige reizen gaat mag je uiteraard klagen)
pi_25938169
Er zitten 5 miljoen zeehonden in dat gebied, er zitten er gewoon teveel. Dus dat ze er nu 150.000 slachten valt niet eens op!

IK denk dat ik ook maar een bontjas voor mijn vrouw koop.
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:37:28 #43
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25938472
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:23 schreef more het volgende:
Er zitten 5 miljoen zeehonden in dat gebied, er zitten er gewoon teveel. Dus dat ze er nu 150.000 slachten valt niet eens op!
Maar je vergeet dat er elk jaar naast die 150.000-300.000 (+ illegale vangst) ook nog andere dingen in dat gebied gebeuren. Er gaan veel zeehonden dood doordat er te weinig ijs is. Ijsberen krijgen daardoor te weinig voedsel (en als die net weggevangen zijn door die zeehondenjagers). In grote populaties komen ziekten. En ziekten rekenen niet op menselijke interventie van zo een omvang.
En dan nog is de jacht nergens goed voor. Alleen voor wat nepgeneesmiddelen, bont en wat vlees.
quote:
IK denk dat ik ook maar een bontjas voor mijn vrouw koop.
Ga je gang. Dan sla ik haar met een knuppel neer, vil haar levend en ga van haar bont eens een mooie jas maken
pi_25939305
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:37 schreef TechXP het volgende:

Ga je gang. Dan sla ik haar met een knuppel neer, vil haar levend en ga van haar bont eens een mooie jas maken
Jouw vrouw heeft zeker de overbeharing van een aap, dat je denkt dat je bont van een vrouw kunt halen. Mijn vrouw is heeft een mooie gladde huid en alleen een bos haar op haar hoofd.

[ Bericht 1% gewijzigd door more op 02-04-2005 21:22:21 ]
pi_25939326
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:27 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
[..]

ze lijkt wel op een zeehond, misschien was die gozer gewoon scheel
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:25:09 #46
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25939705
Wat ik me afvraag is of de mannetjes hier op Fok die zichzelf met het zelf opgelegde labeltje 'rechts' identificeren en enthousiaste voorstanders blijken van het doden van dieren om hun vacht, alleen in staat zijn tot een erectie/voortplanten als hun vrouwtje haar naakte lichaam hult in een bontjasje van zeehonden bont of lopen jullie zelf graag stiekem in bont rond te paraderen tijdens jullie geheime travestie poses voor de spiegel als jullie alleen thuis zijn? Staat 'rechts zijn' gelijk aan het hebben van een bont fetisch ofzo???
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:41:31 #47
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_25940085
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:10 schreef more het volgende:
Jouw vrouw heeft zeker de overbeharing van een aap, dat je denkt dat je bont van een vrouw kunt halen. Mijn vrouw is heeft een mooie gladde huid en alleen een bos haar op haar hoofd.
Heb nog geen vrouw

Te weinig haar... dan wordt het een mooi stukje leer
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:42:03 #48
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25940095
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:25 schreef MasterPeace het volgende:
Wat ik me afvraag is of de mannetjes hier op Fok die zichzelf met het zelf opgelegde labeltje 'rechts' identificeren en enthousiaste voorstanders blijken van het doden van dieren om hun vacht, alleen in staat zijn tot een erectie/voortplanten als hun vrouwtje haar naakte lichaam hult in een bontjasje van zeehonden bont of lopen jullie zelf graag stiekem in bont rond te paraderen tijdens jullie geheime travestie poses voor de spiegel als jullie alleen thuis zijn? Staat 'rechts zijn' gelijk aan het hebben van een bont fetisch ofzo???
Een naakt lichaam in een bontjas van zeehondenbont is inderdaad absoluut een pré.

Is al bekend wat ze daar precies deed?
In slachthuizen in Nederland ziet het er ook niet fraai uit? Wil vegetariër Van Velzen die ook verbieden?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:46:34 #49
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25940186
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:25 schreef MasterPeace het volgende:
Ik ben vrij links en tegen het neerknuppelen van zeehondjes, maar jouw beschrijving van een naakt vrouwenlichaam in een wit bontjasje laat me toch niet helemaal koud!
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:47:23 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25940206
doet me een beetje denken aan een communiste die onlangs nog in irak 'gevangen' was.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:55:19 #51
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25940376
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:46 schreef Pool het volgende:
...jouw beschrijving van een naakt vrouwenlichaam in een wit bontjasje laat me toch niet helemaal koud!
Toch een fetisch dus! maarre, om jouw het hoofd op hol te brengen kan ze net zo goed nep bont dragen, toch...

Trouwens, holbewoners-vrouwtjes moeten wel hét summum zijn in jouw perceptie, die droegen namelijk niks anders dan dierenvellen
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:03:32 #52
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25940609
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:55 schreef MasterPeace het volgende:

Trouwens, holbewoners-vrouwtjes moeten wel hét summum zijn in jouw perceptie, die droegen namelijk niks anders dan dierenvellen
Die hadden ook een eigen vacht
  zondag 3 april 2005 @ 00:38:48 #53
75049 BasOne
Spaceship!
pi_25944865
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:09 schreef _The_General_ het volgende:
Net goed, beetje interessant lopen te doen voor 86.000 per jaar
Leuk bedacht, maar niet dus, kamerleden krijgen ongeveer 3000 bruto per maand, de rest gaat in de partij kas.

Belachelijk natuurlijk dat er nog op dieren wordt gejaagd om het bont, alleen de rijken dragen het als mode.
Het is niet nodig dus nutteloos, en de manier waarop die diere worden gedood is walgelijk.

(typo's uitgezonderd, ben aangeschoten, en niet door een jager die me levend vilt)
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zondag 3 april 2005 @ 00:49:45 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25945074
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:38 schreef BasOne het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar niet dus, kamerleden krijgen ongeveer 3000 bruto per maand, de rest gaat in de partij kas.

Belachelijk natuurlijk dat er nog op dieren wordt gejaagd om het bont, alleen de rijken dragen het als mode.
Het is niet nodig dus nutteloos, en de manier waarop die diere worden gedood is walgelijk.

(typo's uitgezonderd, ben aangeschoten, en niet door een jager die me levend vilt)
deze zeehondjes zijn niet voor het bont. er zijn er domweg teveel, wees blij dat er mensen zijn die de stand onder controle houden. net zoals ik blij ben dat er mensen zijn die de manier waarop het gebeurt walgelijk vinden. maar doe dit daadkrachtig door petities en ministeriele zakenreizen. niet door als een kip zonder kop op het ijs te begeven en denken dat een zeehondendoder wel ff wil luisteren naar je standpunten.
pi_25945307
Het wordt tijd dat er een hoop Nederlanders dood gaan. Het is hier veel te druk, ik ga zelf niet dood, nee ik ben de directeur die het hele doden van Nederlanders gaat organiseren. Als een echte republikein probeer ik daar wel wat aan te verdienen natuurlijk. Ik ben van plan een hoop lampekappen van Nederlandse huid te verkopen aan China. Die Chinezen willen graag een westers uiterlijk, goudmijntje! Hey het is een vrij land; JE BENT TOCH GEEN ROOIE?

[sarcastisch natuurlijk]
QueensBridge....
pi_25945363
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
deze zeehondjes zijn niet voor het bont.
Nee, ze waren er om te leven. En nu wordt hun bont gebruikt, wel degelijk.

Ik vind het klasse wat Van Velzen doet. Zo'n incident is eng maar het gaat verder om de zaak. Ze heeft daar veel met jagers gesproken en 1 zo'n gek hou je niet tegen.
pi_25945429
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

deze zeehondjes zijn niet voor het bont. er zijn er domweg teveel, wees blij dat er mensen zijn die de stand onder controle houden. net zoals ik blij ben dat er mensen zijn die de manier waarop het gebeurt walgelijk vinden. maar doe dit daadkrachtig door petities en ministeriele zakenreizen. niet door als een kip zonder kop op het ijs te begeven en denken dat een zeehondendoder wel ff wil luisteren naar je standpunten.
Pistolen Paultje zou zich in zijn graf omdraaien als hij zijn "vriend" dit zou zien typen.
QueensBridge....
  zondag 3 april 2005 @ 01:12:47 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25945522
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ze waren er om te leven. En nu wordt hun bont gebruikt, wel degelijk.

Ik vind het klasse wat Van Velzen doet. Zo'n incident is eng maar het gaat verder om de zaak. Ze heeft daar veel met jagers gesproken en 1 zo'n gek hou je niet tegen.
ik ben ook helemaal niet blij met het geval, maar het gaat in eerste instantie om de populatie. het is wel goed dat ze op de plek is geweest, maar kan ze niet beter onderhandelen met mensen die daadwerkelijk kunnen bijdragen aan een verandering?
pi_25945534
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben ook helemaal niet blij met het geval, maar het gaat in eerste instantie om de populatie. het is wel goed dat ze op de plek is geweest, maar kan ze niet beter onderhandelen met mensen die daadwerkelijk kunnen bijdragen aan een verandering?
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk, er wordt ook veel druk op de regeringen uitgeoefend.
  zondag 3 april 2005 @ 01:14:36 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25945555
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit natuurlijk, er wordt ook veel druk op de regeringen uitgeoefend.
maar geef toe dat ze zich blijkbaar wel in een battlezone begaf. die jagers zijn niet de mannen die je moet vertellen wat ze wel en niet moeten doen.
pi_25948835
Krista wilt dan ook graag in de battlezone zijn en het liefst ook opgepakt worden, om dan ook in het gevang uitgesproken moeilijk te gaan doen, als je zo haar activisten verleden doorleest.

alleen nu pakte dat even anders uit
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 3 april 2005 @ 10:32:23 #62
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25949054
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:55 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Toch een fetisch dus! maarre, om jouw het hoofd op hol te brengen kan ze net zo goed nep bont dragen, toch...

Ja, nepbont is dan ook okey.
En holbewonersvrouwtjes waren fysiek wat minder aantrekkelijk, dus nee, liever niet.
  zondag 3 april 2005 @ 13:20:45 #63
95998 -DailaLama-
pi_25951207
quote:
Op zondag 3 april 2005 10:13 schreef milagro het volgende:
Krista wilt dan ook graag in de battlezone zijn en het liefst ook opgepakt worden, om dan ook in het gevang uitgesproken moeilijk te gaan doen, als je zo haar activisten verleden doorleest.

alleen nu pakte dat even anders uit
Net als Geert Wilders.
  zondag 3 april 2005 @ 14:10:52 #64
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25952082
Een rokkenjager zal er iig niet achteraan gaan.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 3 april 2005 @ 14:11:40 #65
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_25952102
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:20 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Net als Geert Wilders.
Theo van Gogh eerder.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 3 april 2005 @ 16:05:41 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25954673
quote:
Op zondag 3 april 2005 14:10 schreef PJORourke het volgende:
Een rokkenjager zal er iig niet achteraan gaan.
die man dacht gewoon achter een zeehond aan te rennen.
pi_25955012
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:20 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Net als Geert Wilders.
pi_25968308
Tragisch, hoe er dan gelijk weer een handjevol mensen over 'communisten' en dat soort bullshit begint. Van Velzen is een democratisch gekozen kamerlid en de SP heeft al decennialang geen enkele band meer met de leer van Mao. Links-bashen is voor sommigen kennelijk belangrijker dan te constateren dan dat het belachelijk is om een demonstrant (wie dat dan ook is) met de dood te bedreigen.
  maandag 4 april 2005 @ 08:23:17 #69
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25970267
quote:
Op maandag 4 april 2005 00:55 schreef dVTB het volgende:
Tragisch, hoe er dan gelijk weer een handjevol mensen over 'communisten' en dat soort bullshit begint. Van Velzen is een democratisch gekozen kamerlid en de SP heeft al decennialang geen enkele band meer met de leer van Mao. Links-bashen is voor sommigen kennelijk belangrijker dan te constateren dan dat het belachelijk is om een demonstrant (wie dat dan ook is) met de dood te bedreigen.
Dude, waar zie je dat Mao aangehaald wordt in dit topic en maar één persoon rept over een commie in min of meer een grapje. Volgens mij zie je spoken.
  maandag 4 april 2005 @ 09:02:53 #70
49894 POLL
Pathetisch
pi_25970541
Als er maar niet meer zeehonden worden gedood dan de aangroei, dan is er toch geen probleem? Okee, liever een nekschot, gifpijltjes etc. Maar dat ze doodgaan is op zichzelfstaand niet de discussie hier. Toch?
The Black Knight always triumphs!
pi_25970654
quote:
Zij is ontdaan van wat ze heeft gezien. Ze omschrijft de jacht als "Auschwitz voor zeehonden".
Betrekt ze alweer een kamp als Auschwitz om het leed van diertjes te benadrukken. Misselijkmakend die van Velzen. Bah.

[ Bericht 1% gewijzigd door WeirdMicky op 04-04-2005 10:30:01 ]
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 4 april 2005 @ 09:32:14 #72
95998 -DailaLama-
pi_25970912
quote:
Op maandag 4 april 2005 08:23 schreef Falco het volgende:

[..]

Dude, waar zie je dat Mao aangehaald wordt in dit topic en maar één persoon rept over een commie in min of meer een grapje. Volgens mij zie je spoken.
Geloof me, dat gebeurt nog wel verder in het topic.
pi_25971058
quote:
Op maandag 4 april 2005 08:23 schreef Falco het volgende:
OF jij bent blind, dat kan natuurlijk ook. Ik lees sowieso al twee keer een opmerking over communisten. Ik tipte daarom even kort aan dat dat een belachelijke benaming is voor een politica van een socialistische partij.

De bedreiging van Van Velsen wordt ruimschoots goedgepraat, getuige onderstaande reacties (en dat zijn er echt meer dan één):
quote:
- "... maar die Van Velzen is natuurlijk wel het type dat je doelbewust het bloed onder de nagels vandaan haalt..."
- "Ik zou hetzelfde doen als ik haar zag."
- "een commie die op de vlucht gaat voor rood"
- "Waar bemoeit die zich ook mee! Die stomme rooie Nederlanders denken altijd dat ze belangrijk zijn op deze wereldbol."
- "Net goed, beetje interessant lopen te doen voor 86.000 per jaar"
- "doet me een beetje denken aan een communiste die onlangs nog in irak 'gevangen' was."
Nee, het had eens Geert Wilders moeten zijn, of (een ander voorbeeld) die psychopatische advocate die vorig jaar op Van Aartsen inreed. Zie je je al voor je dat je dan de onderstaande reacties zou lezen?

""... maar die Van Aartsen is natuurlijk wel het type dat je doelbewust het bloed onder de nagels vandaan haalt..."
- "Ik zou hetzelfde doen als ik hem zag."
- "een liberaal die op de vlucht gaat voor een luxe wagen"
- "Die stomme liberalen denken altijd dat ze belangrijk zijn op deze wereldbol."
- "Net goed, beetje interessant lopen te doen voor 86.000 per jaar"
- "doet me een beetje denken aan die neo-nazi* die onlangs nog werd bedreigd en maandenlang in een cel moest wonen."

Nee, natuurlijk lees je dat soort reacties dan niet (en terecht). Maar als het een linkse politica is, mag dat WEL worden gezegd

Ja, met neo-nazi doel ik hier op die ene policus met dat rare geblondeerde kapsel. Nee, ik vind hem geen neo-nazi, maar ik gebruik die term hier BEWUST omdat het net zo belachelijk is als het betitelen van een SP'er als 'communist'
pi_25971125
quote:
Op maandag 4 april 2005 09:43 schreef dVTB het volgende:
De bedreiging van Van Velsen wordt ruimschoots goedgepraat, getuige onderstaande reacties (en dat zijn er echt meer dan één):
Anders denk je even aan je bloeddruk, daarnaast hoeft van Velsen geen steun te verwachten omdat die expres zichzelf in de nesten werkt. Plus de zeehondenjacht vergelijken met Auschwitz haalt bij mij mn bloed onder mijn nagels vandaan.
  maandag 4 april 2005 @ 09:55:06 #75
95998 -DailaLama-
pi_25971212
quote:
Op maandag 4 april 2005 09:49 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Anders denk je even aan je bloeddruk, daarnaast hoeft van Velsen geen steun te verwachten omdat die expres zichzelf in de nesten werkt.
Vertel eens waarom Van Velsen zich expres in de nesten heeft gewerkt.
quote:
Plus de zeehondenjacht vergelijken met Auschwitz haalt bij mij mn bloed onder mijn nagels vandaan.
Dat is niet netjes, maar goed, er zijn wel meer politici en opiniemakers die rare vergelijkingen maken.
pi_25971324
quote:
Op maandag 4 april 2005 09:55 schreef -DailaLama- het volgende:
Vertel eens waarom Van Velsen zich expres in de nesten heeft gewerkt.
quote:
Ze is in Canada om met eigen ogen te zien hoe de zeehondenjacht er aan toe gaat. Deze week is daar de jaarlijkse zeehondenjacht begonnen. Van Velzen was op pad met actievoerders van Amerikaanse en Canadese dierenrechtenorganisaties en een Nederlandse medewerker van Bont voor Dieren.
Dan kan je verwachten dat de mensen die daarmee hun brood verdienen niet blij zullen zijn. Ze krijgen al genoeg kritiek, alleen maar omdat deze beestjes er ook nog zo schattig uitzien. Dat wij, over de hele wereld, onze stempel willen drukken op een paar zeehondjes, terwijl we zelf massale bio-industrie bedrijven. Bah.
quote:
Dat is niet netjes, maar goed, er zijn wel meer politici en opiniemakers die rare vergelijkingen maken.
De één maakt de ander niet minder erg. Ze zouden dr mond moeten spoelen met zeep. Iedereen overigens die zoiets zegt.
  FOK!fotograaf maandag 4 april 2005 @ 10:05:09 #77
18921 freud
Who's John Galt?
pi_25971343
Vreemd dat hij met een mes dreigde, ik dacht dat ze knuppels gebruikte. Nooit geweten dat de SP ramptoerisme sponsort.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_25971532
quote:
Op maandag 4 april 2005 09:12 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Betrekt ze alweer een kamp als Aschwitz om het leed van diertjes te benadrukken. Misselijkmakend die van Velzen. Bah.
Iemand met een mes achterna gaan vind je blijkbaar volstrekt logisch???
En jij gebruikt die vergelijking met Auschwitz om maar niet op de inhoud in te hoeven gaan.

De moord op deze zeehondjes is volstrekt onnodig, als jongetje van 12 (kan ook 15 zijn geweest) stuurde ik al een brief naar Hanja Maij, toen nog EP-lid en ik heb nog steeds het briefje dat ik van haar terug kreeg. Zij was ooit een soort Krista.
  maandag 4 april 2005 @ 10:18:34 #79
95998 -DailaLama-
pi_25971565
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:03 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

[..]

Dan kan je verwachten dat de mensen die daarmee hun brood verdienen niet blij zullen zijn. Ze krijgen al genoeg kritiek, alleen maar omdat deze beestjes er ook nog zo schattig uitzien. Dat wij, over de hele wereld, onze stempel willen drukken op een paar zeehondjes, terwijl we zelf massale bio-industrie bedrijven. Bah.
Daar is ze ook tegen, bioindustrie.
Nogal zelfs.

Typisch dat ze erom gevraagd heeft om met een mes bedreigd te worden. Ik vraag me af hoe ze dat dan gedaan zou hebben. Net zoiets als Theo van Gogh?
quote:
De één maakt de ander niet minder erg. Ze zouden dr mond moeten spoelen met zeep. Iedereen overigens die zoiets zegt.
Jep.
  maandag 4 april 2005 @ 10:20:16 #80
95998 -DailaLama-
pi_25971591
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:05 schreef freud het volgende:
Nooit geweten dat de SP ramptoerisme sponsort.
blablabla
pi_25971594
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee en dat heb ik ook nooit beweerd.
quote:
En jij gebruikt die vergelijking met Auschwitz om maar niet op de inhoud in te hoeven gaan.
Nee, ik gebruik die vergelijking met Auschwitz om te benadrukken hoe erg zij een bekrompen beeld heeft vd wereld(geschiedenis).
pi_25971626
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Nee, ik gebruik die vergelijking met Auschwitz om te benadrukken hoe erg zij een bekrompen beeld heeft vd wereld(geschiedenis).
Wat is het precieze citaat waarin ze Auschwitz noemt?
pi_25971686
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is het precieze citaat waarin ze Auschwitz noemt?
quote:
Zij is ontdaan van wat ze heeft gezien. Ze omschrijft de jacht als "Auschwitz voor zeehonden".
pi_25971728
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
auschwitz voor zeehonden
Daar heeft ze toch niet helemaal ongelijk in al kan ze weten dat vergelijkingen met de WOII taboe zijn verklaard door de zgn. rechtse elite.
pi_25971735
Voor de mensen die een beter beeld willen hebben over Auschwitz:

http://www.remember.org/then-and-now/

Indrukwekkende site die ik laatst tegenkwam. Als je op de illustraties klikt zie je de echte foto's.
pi_25971743
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:16 schreef SCH het volgende:

[..]

[...]
Waar maak je dat uit op?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_25971772
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:18 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Daar is ze ook tegen, bioindustrie.
Nogal zelfs.

Typisch dat ze erom gevraagd heeft om met een mes bedreigd te worden. Ik vraag me af hoe ze dat dan gedaan zou hebben. Net zoiets als Theo van Gogh?
[..]

Jep.
nou, volgens de zogenaamde 'gelly argumentatie' is dit een duidelijk gevalletje "kop boven het maaiveld uitsteken", hoor

je kan verwachten dat die heren daar je niet met open armen zullen staan op te wachten als je hun broodwinning verstoort

net zo goed als Theo van Gogh blijkbaar had kunnen verwachten dat zijn uitlatingen niet in dank afgenomen zouden worden en er wel eens een harde reactie zou kunnen volgen.

en ja, jij sleept er WIlders en Van Gogh bij
en op het bijslepen van Mao van andere zijde wordt alvast een optie genomen door jou, hoe komisch
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25971797
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:27 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op?
Uit de opmerking dat ze het had kunnen verwachten, daar spreekt een zekere mate van acceptatie uit. Blijkbaar vind user dat als mensen ergens stelling tegen nemen ze bedreigd mogen worden met een wapen - hij relativeert het ieg, mijn opmerking was trouwens in de vragende vorm gesteld, ik heb nog geen antwoord.
  maandag 4 april 2005 @ 10:31:02 #89
95998 -DailaLama-
pi_25971810
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar heeft ze toch niet helemaal ongelijk in al kan ze weten dat vergelijkingen met de WOII taboe zijn verklaard door de zgn. rechtse elite.
Dat is niet waar SCH. Prof. Bob Smalhout, columnist in de Telegraaf, vergeleek de AEL met de SA-knokploegen in Duitsland jaren '30 en dan heb ik het nog geeneens over Theo van Gogh, wat die allemaal voor onzin uitkraamde.
pi_25971841
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Toch niet helemaal ongelijk in?

Jij durft te beweren dat het mensenleed, onder andere aangedaan in Auschwitz, ook maar enigsinds betrekking heeft op de zeehondenjacht? Straks noem je de directeuren van de bio-industrie nog nazi's en bontdragers SS-ers. Echt belachelijk.
pi_25971847
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Uit de opmerking dat ze het had kunnen verwachten, daar spreekt een zekere mate van acceptatie uit. Blijkbaar vind user dat als mensen ergens stelling tegen nemen ze bedreigd mogen worden met een wapen
Vind jij dat ook niet? Was het niet aan Hirsi ali zelf te wijten dat ze met de dood bedreigd werd?
  maandag 4 april 2005 @ 10:33:50 #92
95998 -DailaLama-
pi_25971860
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, volgens de zogenaamde 'gelly argumentatie' is dit een duidelijk gevalletje "kop boven het maaiveld uitsteken", hoor

je kan verwachten dat die heren daar je niet met open armen zullen staan op te wachten als je hun broodwinning verstoort
Nee, dus ... ? Maar een mes pakken?
quote:
net zo goed als Theo van Gogh blijkbaar had kunnen verwachten dat zijn uitlatingen niet in dank afgenomen zouden worden en er wel eens een harde reactie zou kunnen volgen.
Dat heb je nog nooit gezegd.
quote:
en ja, jij sleept er WIlders en Van Gogh bij
Wat een godslastering he?
quote:
en op het bijslepen van Mao van andere zijde wordt alvast een optie genomen door jou, hoe komisch
Dank je.
pi_25971871
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Uit de opmerking dat ze het had kunnen verwachten, daar spreekt een zekere mate van acceptatie uit. Blijkbaar vind user dat als mensen ergens stelling tegen nemen ze bedreigd mogen worden met een wapen - hij relativeert het ieg, mijn opmerking was trouwens in de vragende vorm gesteld, ik heb nog geen antwoord.
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Nee en dat heb ik ook nooit beweerd.
pi_25971877
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:32 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Echt belachelijk.
Inderdaad. Ze zou er eens heen moeten gaan. Met overlevenden moeten praten. En eens een kijkje in de Nederlandse slachthuizen moeten nemen voor een flinke dosis relativeringsvermogen.
pi_25971885
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:32 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Toch niet helemaal ongelijk in?

Jij durft te beweren dat het mensenleed, onder andere aangedaan in Auschwitz, ook maar enigsinds betrekking heeft op de zeehondenjacht?
Dat beweert ze dan ook niet, ze heeft het over een A. voor zeehonden. Volgens mij doelt ze op de gruwelijke manier waarop dieren worden geslacht en omgebracht.
  maandag 4 april 2005 @ 10:35:50 #96
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25971898
quote:
Op maandag 4 april 2005 09:43 schreef dVTB het volgende:

[..]

OF jij bent blind, dat kan natuurlijk ook. Ik lees sowieso al twee keer een opmerking over communisten. Ik tipte daarom even kort aan dat dat een belachelijke benaming is voor een politica van een socialistische partij.
Welgeteld twee keer maar ja. Waarbij een keer een vergelijking gemaakt wordt met die Italiaanse die gegijzeld was. Daarnaast wordt er een irrelevant dom grapje gemaakt.
quote:
De bedreiging van Van Velsen wordt ruimschoots goedgepraat
Ikzelf keur de bedreiging niet goed, maar ze begeeft zich wel in het hol van de leeuw om zich als buitenlander daar de plaatselijke bevolking de les te willen leren lezen. Ik kan me voorstellen dat sommige zeehondenjagers daar nogal pissed van kunnen zijn. Begrip heb ik er echter niet voor.
  maandag 4 april 2005 @ 10:35:52 #97
95998 -DailaLama-
pi_25971900
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze zou er eens heen moeten gaan. Met overlevenden moeten praten. En eens een kijkje in de Nederlandse slachthuizen moeten nemen voor een flinke dosis relativeringsvermogen.
Daar doet ze al wat tegen.
pi_25971910
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

Vind jij dat ook niet? Was het niet aan Hirsi ali zelf te wijten dat ze met de dood bedreigd werd?
Wat heeft Hirsi Ali hiermee te maken? Van Velzen is trouwens wel met de zeehondenjagers gaan praten en heeft goede en indringende gesprekken met ze gevoerd. Die gek met een mes was een uitzondering.
pi_25972020
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat heeft Hirsi Ali hiermee te maken?

Daarvan accepteerde je het toch ook dat ze met de dood bedriegd werd? Helemaal haar eigen schuld, moet ze maar niet tegen heilige huisjes trappen bla bla bla. Die nam ook "ergens stelling tegen" en werd ook daarom met de dood bedreigd. Maar dát vond je weer niet vreemd.
pi_25972044
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:35 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Daar doet ze al wat tegen.
Tegen slachthuizen? Vergelijkt ze die ook met Auschwitz? want daar gebeurt niet gek veel meer dan met zeehonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')