Ik heb toch het idee dat teams als Juve en Milan in Nederland wat onderschat / ondergewaardeerd worden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef Doc het volgende:
Best een gruwlijk sterk team dat Juve ...
Dat heb ik op tv (ik wil haast zeggen gelukkig) niet gezien...quote:Op woensdag 6 april 2005 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
lekker goaltje van Garcia hoor
Volgens mij is nog niet alles vergeven en vergeten...
[afbeelding]
Er is weinig gemaakts aan hoor: LFC en hun aanhang menen dit.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het allemaal ook zo ontzetten gemaakt en zo vreselijk hypocriet van de Liverpool aanhang...
Natuurlijk is dat nog niet vergeten, dat zullen ze daar nooit vergeten...
Ik zou ook lekker thuisblijven als Liverpool-fan. Ook al is het halve uitvak gevuld met 'gekken' dan zullen er nog kleine groepjes worden opgezocht en geprikt. Die finale voor Heysel, waren er toch ook al flinke problemen met Roma?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Doc het volgende:
Het zal zeker heavy worden. Ik ben benieuwd hoe goedepolitie daar z'n werk gaat doen ...
Er zijn gasten die op de bonnefooi willen gaan en via Juve sites kaarten willen halen - al wordt dat van alle kanten afgeraden (door mede supporters) ...
Bij mijn weten zijn de uitkaarten voor de wedstrijd wel allemaalverkocht.
Ik hoop dat het goed gaat - aan LFC zal het niet liggen. Zouden alle Italiaanse clubs ook voor 5 jaar geband worden als er doden vallen ... ?
Yep, die 1984 EC finale tegen Roma was ook omgeven met problemen. Maar ook latere wedstrijden in Rome recent waren omgeven met problemen. Het zal er inderdaad op neerkomen dat kleine groepjes gepakt worden. En omdat het buiten het stadion wordt Juve er niet op aangekeken ...quote:Op woensdag 6 april 2005 12:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zou ook lekker thuisblijven als Liverpool-fan. Ook al is het halve uitvak gevuld met 'gekken' dan zullen er nog kleine groepjes worden opgezocht en geprikt. Die finale voor Heysel, waren er toch ook al flinke problemen met Roma?
Tuurlijk niet....net als Galatasaray een paar jaar geleden![]()
5 Jaar schorsing voor ALLE Engelse clubs was niet alleen vanwege dit incident,antwoord is dus neequote:Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Doc het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat - aan LFC zal het niet liggen. Zouden alle Italiaanse clubs ook voor 5 jaar geband worden als er doden vallen ... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |