abonnement Unibet Coolblue
pi_26020268
Die actie in de 1e helft op Del Piero was iig erg goed ja.
Overigens kun je je ook afvragen waarom kleine Fabio zo makkelijk mocht koppen.
Nu is ie wel een goeie kopper, maar groot is ie echt niet.

Mbt de return: Capello heeft nog nooit van Liverpool gewonnen, met Roma lukte het hem 2 keer (CL & Uefa cup) niet. Zou 3 keer dan scheepsrecht zijn?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 12:24:44 #52
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26020312
Volgens mij had Fabio C tot dit seizoen ook nooit van Ajax gewonnen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 12:25:37 #53
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26020334
Ach, hoe het ook zij, hij heeft in ieder geval nog nooit IN Liverpool gewonnen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26020404
Ik zou als Liverpool fan overigens nu niet snel afreizen naar Turijn, ik denk dat er onderhuids nog veel te veel borrelt...

Er zijn ook genoeg Italianen die niet (goed) kunnen lezen

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 12:52:41 #55
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26020938
Het zal zeker heavy worden. Ik ben benieuwd hoe goedepolitie daar z'n werk gaat doen ...
Er zijn gasten die op de bonnefooi willen gaan en via Juve sites kaarten willen halen - al wordt dat van alle kanten afgeraden (door mede supporters) ...
Bij mijn weten zijn de uitkaarten voor de wedstrijd wel allemaalverkocht.

Ik hoop dat het goed gaat - aan LFC zal het niet liggen. Zouden alle Italiaanse clubs ook voor 5 jaar geband worden als er doden vallen ... ?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26021114
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Doc het volgende:
Het zal zeker heavy worden. Ik ben benieuwd hoe goedepolitie daar z'n werk gaat doen ...
Er zijn gasten die op de bonnefooi willen gaan en via Juve sites kaarten willen halen - al wordt dat van alle kanten afgeraden (door mede supporters) ...
Bij mijn weten zijn de uitkaarten voor de wedstrijd wel allemaalverkocht.

Ik hoop dat het goed gaat - aan LFC zal het niet liggen. Zouden alle Italiaanse clubs ook voor 5 jaar geband worden als er doden vallen ... ?
Ik zou ook lekker thuisblijven als Liverpool-fan. Ook al is het halve uitvak gevuld met 'gekken' dan zullen er nog kleine groepjes worden opgezocht en geprikt. Die finale voor Heysel, waren er toch ook al flinke problemen met Roma?

Tuurlijk niet....net als Galatasaray een paar jaar geleden
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 13:10:00 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26021391
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:59 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik zou ook lekker thuisblijven als Liverpool-fan. Ook al is het halve uitvak gevuld met 'gekken' dan zullen er nog kleine groepjes worden opgezocht en geprikt. Die finale voor Heysel, waren er toch ook al flinke problemen met Roma?

Tuurlijk niet....net als Galatasaray een paar jaar geleden
Yep, die 1984 EC finale tegen Roma was ook omgeven met problemen. Maar ook latere wedstrijden in Rome recent waren omgeven met problemen. Het zal er inderdaad op neerkomen dat kleine groepjes gepakt worden. En omdat het buiten het stadion wordt Juve er niet op aangekeken ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26023024
Liverpool heeft gewonnen

alleen jammer van tegendoelpunt.
In Turijn wordt het een open wedstrijd.
  woensdag 6 april 2005 @ 19:25:17 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26030820
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Doc het volgende:


Ik hoop dat het goed gaat - aan LFC zal het niet liggen. Zouden alle Italiaanse clubs ook voor 5 jaar geband worden als er doden vallen ... ?
5 Jaar schorsing voor ALLE Engelse clubs was niet alleen vanwege dit incident,antwoord is dus nee
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26039793
Italiaanse media waren zeer negatief over de actie van (een groot deel van) de juve aanhang, en terecht in mijn ogen.
Britse media was er uiteraard negatief over.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 april 2005 @ 09:12:43 #61
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26040562
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

5 Jaar schorsing voor ALLE Engelse clubs was niet alleen vanwege dit incident,antwoord is dus nee
De LFC aanhang had voor Heizel een redelijk goede reputatie (qua vechtpartijen - qua diefstal waren ze ongeėvenaard, maar (begin) jaren 80 waren uitwedstrijden ook NL altijd halve rooftochten ...). Een of twee weken ervoor had de aanhang van EFC zich keurig in R'dam gedragen tijden de cupfinale aldaar. De meeste problemen waren (as always) met het nationale team van Engeland. Het was dan ook zeker grotendeels te danken aan die %*Y^&^@#$*(& van een &$#2987 Tatcher die voordat maar enig onderzoek gedaan kon worden de Engelse supporters de schuld gaf in haar onovertroffen drang het de Britse "onderklasse" het leven zo zuur mogelijk te maken ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 april 2005 @ 09:15:17 #62
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26040611
quote:
Op donderdag 7 april 2005 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Italiaanse media waren zeer negatief over de actie van (een groot deel van) de juve aanhang, en terecht in mijn ogen.
Britse media was er uiteraard negatief over.
Er zijn ook enkele LFC supporters die het wel begrijpen (meeste doen er negatief over)

http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=7996

de user bison van de link hierboven is een Bluenose)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26043119
quote:
Op donderdag 7 april 2005 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Italiaanse media waren zeer negatief over de actie van (een groot deel van) de juve aanhang, en terecht in mijn ogen.
Britse media was er uiteraard negatief over.
Tja, die reactie is natuurlijk ook wel te begrijpen.

En net zoals Da_Sandman vond ik het allemaal een beetje te gemaakt. Begrijp me niet verkeerd, ze zullen het heus wel menen, maar zoals de Belg zei: "20 jaar lang is er niks gedaan .... "
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 april 2005 @ 11:46:44 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26043926
quote:
Op donderdag 7 april 2005 11:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tja, die reactie is natuurlijk ook wel te begrijpen.

En net zoals Da_Sandman vond ik het allemaal een beetje te gemaakt. Begrijp me niet verkeerd, ze zullen het heus wel menen, maar zoals de Belg zei: "20 jaar lang is er niks gedaan .... "
Op club niveau is er wel aan de onderlinge band gewerkt. De leiding van LFC en Juve hebben goed contact gehad. Echter de club Juve heeft vrij weinig gedaan ter herinnering aan de fans. Na de overwinning zei de leiding dat ze deze cup eigenlijk niet telde - maar ze wisten vervolgens niet hoe snel ze er mee konden gaan pronken. De overleden fans zijn binnen Juve meer genegeerd dan herdacht. Dat is niet iets waar de club LFC veel aan kon doen: het contact tussen een club en de fans is iets van de club. De gelegenheid die ze hadden om iets te kunnen doen (nu dus) heeft de club aangegrepen. Zoals ik eerder al schreef beschouwd LFC Heysel na Hillborough als meest "defining" moment uit de club historie - en dat was al voor deze wedstrijd. Er kan van LFC kant niet gezegd worden dat ze de zaak genegeerd hebben de afgelopen 20 jaar ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26044575
Er is dus kans op Liverpool - Chelsea in de halve finale.

Nu zie ik Chelsea het in Beieren ook wel redden, vraag is alleen of Liverpool het in Turijn weet te halen.
Zo op het oog lijkt Milan - Juve/Chelsea/Liverpool de finale te gaan worden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_26069377
Van de 3600 officieel beschikbare kaarten voor Liverpool waren er gisteravond, volgens diverse media, pas 2400 verkocht.
Men is bang dat er ook veel fans op eigen gelegenheid zullen reizen, zeker Liverpool fans die op het vaste land wonen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_26071895
Baros gaat wel bijna zeker naar Valencia

Valencia reveal interest in Baros

Milan Baros career statistics
Valencia president Juan Soler has told a Spanish radio station he is in talks with Liverpool striker Milan Baros.
"We are negotiating with the Czech (Baros) and with four or five players of the same quality," he told Radio 9.

"These players are from Europe and South America and we are trying to do things in plenty of time, both with Baros and with the others."

Baros, 23, was the leading scorer at Euro 2004 but has struggled this season and scored 13 goals for the Reds.

Liverpool boss Rafael Benitez led Valencia to the Spanish league title last season before moving to Anfield.

He has been linked with going back to his former club to sign Pablo Aimar or Ruben Baraja and a swap deal could be in the pipeline.

But, with Valencia challenging for a Champions League place, Soler refused to elaborate on any possible ins and outs.

He added: "Some of the players who are coming are going to replace those who are already here, so it is for the best that we do not speak too much about the subject.

Daarnaast kom Owen hopelijk weer terug en dan hebben we eindelijk weer een Droomduo voorin met Cisse en Owen

Owen hints at return to Liverpool

Owen nets winner for Real
Michael Owen has said he would have "nothing against" going back to Liverpoool - and repeated he is unhappy with his limited role at Real Madrid.
The England striker, 25, who switched from Anfield for £8m last summer, has been given just 12 league starts for his new club but scored 10 goals.

He told Shoot magazine: "Would I return to Liverpool? I would have nothing against it if I had to move.

"It is well documented that I don't like sitting on the bench."

Owen's goals ratio bears favourable comparison to his rivals at Madrid - Ronaldo has scored 12 goals in 24 starts and Raul just six in 24.

With the World Cup coming on the back of next season, Owen will want to be figuring more for his club, and could decide to return to the Premiership in the summer.

"I left Liverpool on good terms, they are still the first result I look out for and I have a lot of friends there.

"I have no bitterness at all towards Liverpool and they are still a club very close to my heart."

Owen re-iterated his warning that he will look at his future should Real continue to leave him on the bench in spite of his excellent record.

"Let's hope things improve and I don't have to sit on the bench too much," he said. "That obviously wouldn't do my situation any good."

The England star, who is second in the list of competitive goalscorers for his country, admitted he craved the familiarity of home.

"I do miss certain things about not being in England - being around your family, your friends, being in your house.

"I had just had my house reshaped and virtually the minute it was finished I was leaving. It is my dream house (with) two dogs, my horse and all the land that I want.

"I got it perfect for living in and then I had to uproot


Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_26078863
En nog meer goed nieuws!!!!

Djibril Cisse will play again this season after manager Rafael Benitez said the player has made great progress and could play for the reserves in the next 10 days.
The club's record signing has made remarkable progress and Benitez says he is working very hard and eager to get back. The Liverpool manager also said he won't rush Cisse back and will check with the club doctor Mark Waller and physio Dave Galley as to when he can play a game.

The reserves travel to Sunderland on Thursday, 14th April, followed by a home game against Blackburn at Wrexham on Monday, 18th April. Benitez says the player could figure in one of the mentioned games.

Benitez said: "Cisse said to me he wants to play for the reserves next week. I need to talk with the physio and the doctor but maybe he can play in the reserves next week and then the first team.

"We are surprised but very pleased to see him back because we were thinking maybe he could be back by the end of April, or the end of the season. He is working so hard in training.

"It is good for the future that players are working hard and are wanting to come back. It shows they have a good mentality and it is good for us."
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_26095216
Ik hoop wel dat Owen terug komt
En dat Liverpool Aimar kan halen. ( door een ruil met Baros dan )
pi_26102629
kut
pi_26102658
Ik moet dit ff kwijt vandaar dit topic. (dit is trouwens de vriendin, ik heb geen eigen fok-profiel!)

Ik zit weer eens naar een wedstrijd van Liverpool te kijken en erger me dood aan die pellegrino. Hij zit er voor 99% naast en is te langzaam om dan zijn eigen fouten te herstellen. Welke idioot stelt nou zo'n slechte kerel op. Ik beschouw Liverpool als een grote club die prestige moet uitstralen, maar met zo'n speler straal je toch helemaal niets uit.

Sammy Hypia speelt al jaren goed en zeer stabiel. Hij is een betrouwbare speler waar je op kunt bouwen. Hij maakt weinig tot geen domme fouten in tegenstelling tot de bovengenoemde prutser. En hij maakt vaak op belangrijke momenten doelpunten. Dat zie ik Pellegrino nog niet doen! (aangezien hij het niet aan kan om van voren naar achteren op dat veld te rennen)

Ik kan er niet bij dat Pellegrino vaak de voorkeur krijgt van Benitez. Ik weet dat ik een vrouw ben en misschien minder van het spelletje begrijp (volgens de mannen wereld). Maar een echte Liverpoolsupporter ziet toch veel liever Sammy?!

Ik kopieer het ff hierin.. aangezien er meteen gezeik ontstond toen ik het een eigen topic gaf...
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_26102741
Je hebt gelijk.

Maar die Pellegrino ( ben daar nooit echt kapot van geweest ) speelde al eerder onder Benitez.
Daarom krijgt hij waarschijnlijk ook de voorkeur.
pi_26102766
Give me sammy any day off the week!

Die Pellegrino stond aan de voet van het doelpunt door Musampa, aangezien hij er weer eens mijlen naast zat!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_26102787
Eerst die Franse coach die Franse spelers haalde.
Nu een Spaanse coach.
En die haalt ook weer Spaanse spelers.

Dat ze de volgende keer weer eens een Engelse trainer halen
pi_26102868
Ik vind het belachelijk dat de nationaliteit van een trainer mee moet wegen in de keuze voor spelers. Voor het nationale elftal oké . Maar ik vind deze praktijken echt te belachelijk voor woorden. Die Morientes daar hebben we ook geen ruk aan. En sinds Benitez aan de 'macht' is, bakt Baros er ook geen niets meer van. Ik hoop echt dat er weer een paar goede en sterke Engelse spelers teruggehaald worden. Al die spanjaarden en italiaanse ballerina's hoef ik niet te zien in de engelse competitie.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')