opletten jongemanquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:18 schreef Chen het volgende:
Hmm... nog steeds?
Zegt de man van het Emiraten stadionquote:Op zondag 3 april 2005 20:41 schreef DutchGooner het volgende:
Anfield niet natuurlijk.
Je verliest je geloofwaardigheid als je een stadion die ergens anders gebouwd wordt dezelfde naam geeft als het oude
Op zich is Anfield niet eens zo heel erg mooi. Wel imposant en midden in een woongebied, de poorten zijn mooi maar het stadion zelf is niet echt heel erg bijzonder in termen van schoonheid.quote:Op maandag 4 april 2005 11:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Die oude stadions hebben wel wat en Anfield is een mooi stadion !
Maar als je een beetje bij wilt blijven dan zul je wel een groter stadion moeten hebben.
waar slaat dat nu op?quote:
Nog niet, nog nietquote:Op maandag 4 april 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar slaat dat nu op?
O ja,we spelen nu uiteraard ook al in het Emirates Stadium
de ghettoquote:Op maandag 4 april 2005 12:47 schreef stevengerrard het volgende:
Idd DOC maar het mooiste vind ik wel het hele plaatje van de straten erom heen waar alle ruiten uit zijn en de meeste woningen dicht gemaakt zijn met houten planken. Krijg dan net het gevoel alsof ik in Broek rondloop
Dat klopt welquote:Op maandag 4 april 2005 12:47 schreef stevengerrard het volgende:
Idd DOC maar het mooiste vind ik wel het hele plaatje van de straten erom heen waar alle ruiten uit zijn en de meeste woningen dicht gemaakt zijn met houten planken. Krijg dan net het gevoel alsof ik in Broek rondloop
Ik had het gelezen: eindelijk goed nieuws van het blessure front!quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:54 schreef stevengerrard het volgende:
Vanavond nog een gigantisch oppepper voor LFC. Xabi Alonso zit bij de reserves op de bank. Morgen speelt hij met het 2e mee tegen Leeds dus de kans is zeer groot dat hij dit weekend weer zijn opwachting kan maken tegen Man City
Ik heb toch het idee dat teams als Juve en Milan in Nederland wat onderschat / ondergewaardeerd worden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef Doc het volgende:
Best een gruwlijk sterk team dat Juve ...
Dat heb ik op tv (ik wil haast zeggen gelukkig) niet gezien...quote:Op woensdag 6 april 2005 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
lekker goaltje van Garcia hoor
Volgens mij is nog niet alles vergeven en vergeten...
[afbeelding]
Er is weinig gemaakts aan hoor: LFC en hun aanhang menen dit.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het allemaal ook zo ontzetten gemaakt en zo vreselijk hypocriet van de Liverpool aanhang...
Natuurlijk is dat nog niet vergeten, dat zullen ze daar nooit vergeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |