quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ha ha, zelfs over spreektijd valt nog te onderhandelen bij D66, is dan écht alles onderhandelbaar bij D66, en houden ze nergens hun rug bij recht?
Valt me ook erg op. Ik ben die en die, al wel zo ontzettend lang in de partij, in dat en dat bestuur gezeten, voorzitter van die en die commissies. Je zou zeggen dat juist D66 weinig op moet hebben met van die politieke mammoeten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:22 schreef SeLang het volgende:
Wat een egos allemaal
"Ik zat te lunchen met Allende..."
Goedkope name-dropping
Shit hey, wist niet dat die nog leefdequote:
Volgend jaar op Talpa?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoge amusementswaarde....
Als er alleen een paar kale botten zijn, kun je daar best tevreden mee zijn als het betekent dat de rest niets krijgt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:28 schreef klappernoot2000 het volgende:
Droevig om te zien: een partij die lijkt op een schooiende hond...
Geduldig wachten op het vlees, maar alleen kale botten toegeworpen krijgen en er ook nog tevreden mee zijn ook...
Het valt me vies tegen die hele partijcultuur. Veel onnozel geneuzel enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een hoeveelheid politieke fossielen zeg.
Wedstrijdje wie zit het langste bij D66
Mooie verwoordquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:28 schreef klappernoot2000 het volgende:
Droevig om te zien: een partij die lijkt op een schooiende hond...
Geduldig wachten op het vlees, maar alleen kale botten toegeworpen krijgen en er ook nog tevreden mee zijn ook...
Ik hoop dat de honden nu hun tanden laten zien ....
Het verklaart wel die zwakke ruggengraat binnen D66quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:30 schreef Falco het volgende:
Het valt me vies tegen die hele partijcultuur. Veel onnozel geneuzel enzo.
misschien hebben ze nog ergens een kunstgebit liggen....quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mooie verwoord
Maar een tandenloze hond kan nooit zijn tanden laten zien
Ach ja, het is de oppositie ook niet vreemd, maar goed: je kunt het niet leuk vinden dat het gebeurt, maar het gebeurt gewoon bij debatten. Dus ook bij politiek!quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is D66 en de andere coalitiepartners totaal niet vreemd...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:32 schreef klappernoot2000 het volgende:
misschien hebben ze nog ergens een kunstgebit liggen....![]()
En jij bent conservatief?!quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
Megalomanie en politieke fossielen. Geen goede combinatie
Ja, dat zie je niet bij de SP, waar nooit discussie is geweest over Lazrak en salarissen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is D66 en de andere coalitiepartners totaal niet vreemd...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
Dit hele congres is een geweldig argument tegen de democratie.
Winston Churchill had gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
Dit hele congres is een geweldig argument tegen de democratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |