Het heeft wel een hoge amusementswaarde....quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:05 schreef Grumbellll het volgende:
Dit moeten ze echt vaker doen, congressen uitzenden
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:05 schreef Grumbellll het volgende:
Neuh..quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:05 schreef Logician het volgende:
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar de uitkomst
ja van de LPF bevoorbeeld. dan was er nu allang een massale vechtpartij uitgebroken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:05 schreef Grumbellll het volgende:
Nee joh politieke waardequote:Op zaterdag 2 april 2005 16:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoge amusementswaarde....
Hij werd uitgejouwd door de zaalquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:08 schreef DaveM het volgende:
[..]
jammer, heb ik net even gemist!
hoe dan?
dat zullen we zien, als het zo vast zou staan zou dit congres er niet zijn, ik vind het best spannend worden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Neuh..
De uitkomst staat allang vast (voor)
ik kijk met spanning uit naar de samenvatting.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij werd uitgejouwd door de zaal
Hij bleef maar doorzeveren en was erg verbitterd. Dat hij durft te beweren dat er geen verkiezingen mogen komen in het landsbelang vind ik echt ondermaats. Zeker voor een "democraat".quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:08 schreef DaveM het volgende:
[..]
jammer, heb ik net even gemist!
hoe dan?
Jan Terlouw is uitgejouwd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
Heb ik nog wat gemist.
Ik was ff boodschappen doen
ja een zaal die keihard BOEHOEE riep tegen Jan Terlouwquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
Heb ik nog wat gemist.
Kilo's boter.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Wat heeft die man van microfoon 6 op zijn hoofd?!
Hmm jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Jan Terlouw is uitgejouwd.
Haha, goed zo Boris! Amelie en Bianca zullen blij zijn,quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:10 schreef Toad het volgende:
Dittrich aan JP:
Jan Peter, ik heb de stemcommissie omgekocht hoor.
Het komt allemaal goed met de trio,
kusjes, Boris
idemquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:13 schreef PJORourke het volgende:
Die voorzitster maakt echt het slechtste in mij los. Type kleuterleidster.
Dank je.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij bleef maar doorzeveren en was erg verbitterd. Dat hij durft te beweren dat er geen verkiezingen mogen komen in het landsbelang vind ik echt ondermaats. Zeker voor een "democraat".
Jammer dat het niet op TMF wordt uitgezonden. Zag je de komende 10 maanden nog de herhaling van dit congresquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:13 schreef Logician het volgende:
ja een zaal die keihard BOEHOEE riep tegen Jan Terlouw
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
smsje van Boris onderschept:
schat, ik kom wat later, ik ga me ladder zuipen vanaaf. Kutcongres. Groetjes, 1luv!!!!!111
Neeh het blijft D66quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:18 schreef Logician het volgende:
ik denk het eigenlijk wel ... (wedje leggen?)
denk ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat ze voor stemmen, met een kleine meerderheid maar een meerderheid is een meerderheid
Het zou wel een blamage zijn hoor, een kleine meerderheid....quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat ze voor stemmen, met een kleine meerderheid maar een meerderheid is een meerderheid
Dat was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:15 schreef -DailaLama- het volgende:
Haha!
Dittrich die SMS't met "z'n vrouw ... eh ... vriend"
ja, het is afgewezen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
Heb ik nog wat gemist.
idemquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat dit allemaal een show is, maar dat wanneer het er op aankomt vrijwel niemand het aandurft om echt tegen te stemmen, en dus verwacht ik een flinke meerderheid die gewoon vóór stemt vandaag.
Maar ik hoop van niet
Jaa, we zaten te lunchen, en toen zei m'n vriendje iets in het spaans...quote:
Ach meerderheid is een meerderheid.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:20 schreef Toad het volgende:
Het zou wel een blamage zijn hoor, een kleine meerderheid....
Rechts-populisme hoort ook bij een democratie, mevr. D66'ster.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:20 schreef DaveM het volgende:
"Het kabinet mag juist nú niet vallen vanwege het oprukkende populisme."
(daarbij doelde ze waarschijnlijk op Wilders)
Nee dan is 2 jaar wachten tot Wilders een volledige partij heeft opgebouwd natuurlijk een stuk slimmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |