volgens teletekst nog nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:54 schreef sjoerdvdvis het volgende:
is de paus al dood?
Straks komen ze nog met een conclaaf.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De dood van D66 of de dood van de Paus? Concurrentie!!!![]()
![]()
Ik heb nog steeds een NL paspoort en kom ooit misschien nog een keer terug.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:50 schreef attila het volgende:
[..]
"we"? met alle respect, zat jij niet in Taiwan? Ik wil af van die rechtse brallers die het nu voor het zeggen hebben. een PVDA-SP regering zou ideaal zijn maar met een wat meer op links gericht kabinet na al die jaren van paars en nog erger is al heel wat.
laten we hopen van niet...strax blijven ze allebei nog leven...quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Straks komen ze nog met een conclaaf.
offtopic: toch niet het kapsel uit je avatar he.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik kom net van de kapper, heb ik wat gemist? Wie wint? Boris of Hans?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Straks komen ze nog met een conclaaf.
Et tu, Bore?quote:Italiaanse media meldden zaterdag dat de paus een afscheidsbriefje heeft geschreven voordat zijn gezondheidstoestand sterk achteruitging. "Ik ben gelukkig, jullie moeten ook gelukkig zijn".
Ja, dat moeten ze vooral doen, ze hebben al zo'n overdreven anti-religieuze uitstraling.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:54 schreef Falco het volgende:
Misselijke grap van de voorzitster!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |