In P-R wint áltijd een bikkel.quote:Op zondag 10 april 2005 08:15 schreef Wombcat het volgende:
Kijk, dat bedoelde ik nu toen ik eerder postte dat P-R niets met wielrennen te maken heef. Mountainbiken, wielrennen
. Dit ziet er meer uit als een bospad, dan als een verharde weg.
en Hinault (die ook vond dat 't niets met wielrennen te maken had)quote:Op zondag 10 april 2005 08:18 schreef komrad het volgende:
en daarom staan er van die prutsers als van petegem en museeuw op de erelijst.
Hoe je 't ook noemt, het is gewoon een retestoere koers.quote:Op zondag 10 april 2005 11:43 schreef Wombcat het volgende:
en Hinault (die ook vond dat 't niets met wielrennen te maken had)
Die was al voor de start gevallen.quote:Op zondag 10 april 2005 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
V.H. Peña is al gevallen en heeft opgegeven.
Dat 't boeiend om te zien is, bestrijd ik ook niet.quote:Op zondag 10 april 2005 11:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe je 't ook noemt, het is gewoon een retestoere koers.
Ik versta het wel alleen ik begrijp het niet!quote:Op zondag 10 april 2005 12:58 schreef drakenbaby het volgende:
france 3 heeft al beelden uit de course ik kan alleen geen frans verstaan
Op sporza is de uitzending ook begonnen.quote:Op zondag 10 april 2005 12:58 schreef drakenbaby het volgende:
france 3 heeft al beelden uit de course ik kan alleen geen frans verstaan
Laat ik het hopen.quote:Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef komrad het volgende:
nu op kop rijden is straks nergens meer zijn. Het is nog 160km of zo
quote:
Och, ik vind 't ook wel weer gelijkwaardiger zo.quote:Op zondag 10 april 2005 13:25 schreef sportfreak het volgende:
De omstandigheden lijken ideaal te zijn.![]()
Door het beetje regen en wind van de afgelopen dagen is er geen stof maar de regen was niet genoeg voor echte modder.
Hopelijk veranderd het nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |