Ik dacht, ik loop maar eens wat op de zaken vooruit.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:44 schreef placebeau het volgende:
Ik ben er nog niet echt mee bezig
quote:
Volgens mij rijdt Choco Jacques niet mee.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:45 schreef placebeau het volgende:
Ik denk dat we na afgelopen weken eeckhout ook tot de favorieten mogen rekenen.
ja, wsch, anders had hij het net wel vermeld.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt Choco Jacques niet mee.
Ik blijf trouwens L-B-L met een straatlengte voorsprong de mooiste klassieker vinden.
Oh waarom bij jou thuis?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kijk in ieder geval Vrijdagavond de voorbeschouwing bij Studio Sport Vooral het item met Jean Nelissen is een aanrader: Hij heeft vorige week hiervoor opnames gemaakt onder meer bij ons thuis.
Wielrenner Mathieu Cordang Een vergeten wielerheldquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:42 schreef komrad het volgende:
ja sjoerd vertel
Is inmiddels geplaats in de eregallerij. Een beetje promotie kan nooit kwaadquote:Op zondag 3 april 2005 11:56 schreef komrad het volgende:
he sjoerd, waarom gooi je dat niet in de eregallerij
Ik zou het wel stom vinden als ie nu meteen een eentweetje doet. Hij heeft nog genoeg jaren voor de boeg. En Servais is leuker.quote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef komrad het volgende:
Boonen is ook weer kopman, ook al eens derde
Knaven maakt volgens mij niet zo veel kans, zeker niet met een pak jongens die sterker lijken in z'n eigen ploeg. Van Bon wel, die was erg goed vandaag.quote:Op zondag 3 april 2005 16:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
P-R vind ik nog leuker dan de Ronde van Vlaanderen, dus ik kijk er alvast naar uit.
Bijzonder jammer dat Hoffman niet meerijdt, maar we hebben met Van Bon en Knaven nog twee kanshebbers, en als Max op tijd weer terug is zelfs drie.
Je kunt PR heel makkelijk verliezen door materiaalpech op de foute momenten.quote:Op zondag 3 april 2005 16:46 schreef NRH het volgende:
Ik zie helaas Boonen volgende week weer winnen.
De enige kans dat hij niet wint is als er een kopgroep ontstaat met mensen uit de net-niet-top.
Mannen als Van Petegem en Wesemann zullen Boonen nergens kunnen kwijtraken, denk ik.
Nou ja, in 2001 was ie ook niet de sterkste van z'n ploeg (wat wil je, met Museeuw, Vainsteins en Peeters) maar dat hoeft niet uit te maken.quote:Op zondag 3 april 2005 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Knaven maakt volgens mij niet zo veel kans, zeker niet met een pak jongens die sterker lijken in z'n eigen ploeg.
Tis wel spannend altijd en mooi spektakel om te zien, maar het heeft vaak weinig met wielrennen te maken (wat dat betreft had Hinault wel gelijk).quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:05 schreef Leatherface het volgende:
Kurkdroog of nat, Parijs - Roubaix is sowieso altijd een geweldige koers.
Die zit natuurlijk ook met v. Petegem, dus misschien moeten ze bij Lotto ook maar met een dubbele kopman rijden.quote:
PR heeft alles met wielrennen te maken, alleen speelt de factor pech iets meer mee dan in andere koersen.quote:Op zondag 3 april 2005 17:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tis wel spannend altijd en mooi spektakel om te zien, maar het heeft vaak weinig met wielrennen te maken (wat dat betreft had Hinault wel gelijk).
Hmz ik vind Amstel en LBL etc mooier.quote:
ja, dan zou ik toch id toekomst mijn interactieve tv die dag ff uitschakelenquote:Op zondag 3 april 2005 19:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar P-R heeft ook wel wat (zolang ik zelf maar niet over kasseien hoef)
Ze hebben het een paar jaar geprobeerd met Sven Nijs, maar dat werkte niet echt. Nou ja, ze kunnen v.d. Poel nog terugvragen natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:
P-Rgeweldige koers, één van de weinige koersen waarvoor Rabobank eigenlijk niet echt renners heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |