Nu maar hopen dat Dittrich de enige is die voor Slikken kiest......van mij mag het over zijn met dit kabinet.......ze besteden meer tijd aan het onderhouden van de relatie tussen de coalitiepartijen dan aan het regeren van het land....quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
Slikken of stikken.
Lijkt me duidelijk waar Dittrich voor kiest![]()
Het lijkt de Ajax selectie onder Koeman welquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:41 schreef sjoerdvdvis het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Dittrich de enige is die voor Slikken kiest......van mij mag het over zijn met dit kabinet.......ze besteden meer tijd aan het onderhouden van de relatie tussen de coalitiepartijen dan aan het regeren van het land....
Fortuyn was inderdaad ook briljantquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Fortuyn kon er natuurlijk ook wat van.
Magoed, er is inderdaad weinig meer aan tegenwoordig. Maar het debat van afgelopen week was best aardig.
Ik hoop het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 2 april 2005 15:41 schreef sjoerdvdvis het volgende:
Nu maar hopen dat Dittrich de enige is die voor Slikken kiest......van mij mag het over zijn met dit kabinet.......ze besteden meer tijd aan het onderhouden van de relatie tussen de coalitiepartijen dan aan het regeren van het land....
Jij komt dr zeker pas net invallen? nu valt ze idd wel mee....quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:42 schreef Falco het volgende:
Die voorzitster kan ik toch ergens begrijpen hoor. Sommigen zijn wel heel lang van stof.
David en Goliath.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:07 schreef sjoerdvdvis het volgende:
[..]
NOG meer in het defensief drukken???? de kleine partij D'66 met 5 zetels...en de PvdA met 50 zetels in de peiling??? lijkt me niet eah
gaan we weer...:P ik blijf toch echt D'66 de grootste illusionaire partij vinden, die denkt dat ze echt invloed heeft in de kamer....quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik hoop het tegenovergestelde
Voor stemmen. Dat is het beste voor D66 en voor dit land. De huidige coalitie voert meer hervormingen door dan een PvdA zou doen. Bovendien zijn ze een stuk realistischer dan die illusionaire denkers bij de PvdA
Ik ben langzamerhand overtuigd dat die club "tegen" moet krijgen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:40 schreef attila het volgende:
[..]
Zoiets is al enkele malen langsgekomen. Dat een D '66-er dat met een strak gezicht (zonder in lachen of huilen uit te barsten) kan zeggen is een ongeloofkijke acteerprestatie.
Ik ook jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja, daar bleef ik ook voor thuis
Daar heb je gelijk in. Maar die megalomanie van D66 kunnen CDA en VVD goed gebruiken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:44 schreef sjoerdvdvis het volgende:
gaan we weer...:P ik blijf toch echt D'66 de grootste illusionaire partij vinden, die denkt dat ze echt invloed heeft in de kamer....
Die club zou inderdaad tegen moeten krijgen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben langzamerhand overtuigd dat die club "tegen" moet krijgen.
Borisquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik kom net van de kapper, heb ik wat gemist? Wie wint? Boris of Hans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |