Krijg je ervan als je democratie zo ver doorvoert.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:48 schreef sjoerdvdvis het volgende:
deze man heeft de stem van marijnissen...volgens mij is t een INFILTRANT op de eerste rij...
dan zit ie ook in de politiek, volgens van Mingelen is het een tweede kamerlidquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef Logician het volgende:
deze meneer zou zo de politiek in kunnen ..
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:51 schreef sjoerdvdvis het volgende:
jaja... HET PAARS AKKOORD!!! DAAR IS DE FOUT!!!
Jammer want ik vond hem best redelijk, i.e.g beter te volgen dan de meeste mensen die tot noch toe aan het woord zijn geweest.quote:
oeps, hij fluisterde te zacht, ik kon hem nie goed verstaan!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan zit ie ook in de politiek, volgens van Mingelen is het een tweede kamerlid
Toen zat ik in de douche.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:48 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dat grapje maakte de opener van het congres ook al...
johquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:51 schreef AKnynke het volgende:
dan zit ie ook in de politiek, volgens van Mingelen is het een tweede kamerlid
Kom op man, dit is opiniërend amusementquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:54 schreef sjoerdvdvis het volgende:
k ga zometeen gewoon heerlijk met een pilsje op de bank van dit AMUSEMENTS-PROGRAMMA genieten....nu het nog mag van van der Laan...................
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef sjoerdvdvis het volgende:
en daar hebben we de stem van Van Dorp.....hoor je vanaaf bij B&vD weer dat hij ook is geweest...:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |