Krijg je ervan als je democratie zo ver doorvoert.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:48 schreef sjoerdvdvis het volgende:
deze man heeft de stem van marijnissen...volgens mij is t een INFILTRANT op de eerste rij...
dan zit ie ook in de politiek, volgens van Mingelen is het een tweede kamerlidquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef Logician het volgende:
deze meneer zou zo de politiek in kunnen ..
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:51 schreef sjoerdvdvis het volgende:
jaja... HET PAARS AKKOORD!!! DAAR IS DE FOUT!!!
Jammer want ik vond hem best redelijk, i.e.g beter te volgen dan de meeste mensen die tot noch toe aan het woord zijn geweest.quote:
oeps, hij fluisterde te zacht, ik kon hem nie goed verstaan!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan zit ie ook in de politiek, volgens van Mingelen is het een tweede kamerlid
Toen zat ik in de douche.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:48 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dat grapje maakte de opener van het congres ook al...
johquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:51 schreef AKnynke het volgende:
dan zit ie ook in de politiek, volgens van Mingelen is het een tweede kamerlid
Kom op man, dit is opiniërend amusementquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:54 schreef sjoerdvdvis het volgende:
k ga zometeen gewoon heerlijk met een pilsje op de bank van dit AMUSEMENTS-PROGRAMMA genieten....nu het nog mag van van der Laan...................
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef sjoerdvdvis het volgende:
en daar hebben we de stem van Van Dorp.....hoor je vanaaf bij B&vD weer dat hij ook is geweest...:P
jij ziet nog het congres in Rotterdam?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:57 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, de stream van de NOS loopt behoorlijk achter.
Nee, daar gaan ze nu net stemmen in de eerste kamer... "Van Thijn?" "Tegen."quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
jij ziet nog het congres in Rotterdam?
Dat lijkt me niet, dan word het pas echt een zootjequote:Op zaterdag 2 april 2005 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Hmm, moeten wij dat willen, een gemakkelijkere manier om de grondwet te veranderen?
Ik zie Van Thijn die tegenstemt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
jij ziet nog het congres in Rotterdam?
Gelukkig gaat het publieke omroepbestel op de schop.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:59 schreef Hooghoudt het volgende:
Nee, daar gaan ze nu net stemmen in de eerste kamer... "Van Thijn?" "Tegen."
GMTA.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:59 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Nee, daar gaan ze nu net stemmen in de eerste kamer... "Van Thijn?" "Tegen."
Altijd mooi om terug te zien.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik zie Van Thijn die tegenstemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem eerder betitelen als minister van persoonlijke vernieuwing.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
Pechtold voor bestuurlijke vernieuwingen
Nieuwe minister blokkeerde referendum in Leiden
Valt tegen
Inderdaad: Groep Wilders gaat ook zeker de MP leveren. Ik vond de toespraak ook tegenvallen...quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:03 schreef SeLang het volgende:
Ach wat goedkoop weer om Wilders erbij te halen
Het blijft politiek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:02 schreef NewOrder het volgende:
Ik zou hem eerder betitelen als minister van persoonlijke vernieuwing.
NOG meer in het defensief drukken???? de kleine partij D'66 met 5 zetels...en de PvdA met 50 zetels in de peiling??? lijkt me niet eah.....beetje op de hoogte blijven!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:02 schreef lucida het volgende:
Wat ik u brom. Het loopt allemaal met een sisser af. Boris Dittrich zal als grote overwinnaar uit de strijd naar voren treden en in zijn onomkeerbaar vernieuwingsoffensief Wouter Bos 'de grote sociaaldemocratische hervormer' - überhaupt het conservatieve linkse blok - nog verder in het defensief drukken.
Dit is niet rechts, dit is extreem rechts!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:04 schreef Sidekick het volgende:
Waarom mag Wilders niet de oplossing hebben?
Dat vraag ik me af, ik krijg juist het idee dat deze propaganda er op duidt dat er redelijk wat onzekerheid bij de partij is.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:05 schreef attila het volgende:
zucht, het gaat goedgekeurd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |