Precies.quote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Het leuke is dat je er maar een paar hoeft op te sluiten in zo'n werkkamp.
Daar schrikt de rest dan zo van, dat ze meteen thuis gaan zitten, braaf met de handjes over elkaar.
Een voorbeeld stellen is okay..
Waar ontken ik dat?quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
We zijn het er toch wel over eens dat hangjeugd vullis is? Of wordt dat ook al ontkend door streepjescode?
Dat was een vraag, slimpie.quote:
Allemaal? Sommige mensen weten dit echt nog niet. Serieus.quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
We zijn het er toch wel over eens dat hangjeugd vullis is? Of wordt dat ook al ontkend door streepjescode?
Nouja, moet wel binnen de regels van de rechtsstaat he? Geen aframmeling geven dus.quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Lemmeb het volgende:
Precies.
Gewoon een paar van die kereltjes oppakken, een flinke aframmeling geven (alle tanden uit de bek slaan) en vervolgens opsluiten in zo'n werkkamp. En er dan voor zorgen dat de arme schapen in hoog tempo brieven aan vrinden en familie op de bus doen.
Ga nou maar gewoon weg. Je verpest m'n topic en hebt duidelijk niks zinnigs te melden.quote:
Ik verpest je topic? Zodat je weer ongenuanceerd op Marokkanen kan hakken, en vergeet dat er ook autochtonen zijn die de boel verzieken? Of komt het je gewoon niet goed uit als er wat tegengas gegeven wordt?quote:Op maandag 4 april 2005 18:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon weg. Je verpest m'n topic en hebt duidelijk niks zinnigs te melden.
"Ja, juf, maar hullie doen 't ook.quote:Op maandag 4 april 2005 18:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik verpest je topic? Zodat je weer ongenuanceerd op Marokkanen kan hakken, en vergeet dat er ook autochtonen zijn die de boel verzieken? Of komt het je gewoon niet goed uit als er wat tegengas gegeven wordt?
Als je nou eens niet je best zou doen om de Marokkanenterreur te bagatelliseren, maar gewoon met je eigen, losstaande praktijkvoorbeelden van autochtonenterreur zou aankomen, dan zou ik je aanwezigheid weldegelijk waarderen. Als je dan ook nog eens met een originele en zinnige oplossing op de proppen zou komen, dan zou ik eeuwig dankbaar zijn.quote:Op maandag 4 april 2005 18:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik verpest je topic? Zodat je weer ongenuanceerd op Marokkanen kan hakken, en vergeet dat er ook autochtonen zijn die de boel verzieken? Of komt het je gewoon niet goed uit als er wat tegengas gegeven wordt?
Deel 3 over 'de politie' klop ik vanavond of morgen ofzo nog wel even in.quote:Op maandag 4 april 2005 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Je zou wat kunnen op basis van samenscholingsverbod, maar verder wordt het lastig.
Moet je het toch van heterdaadjes hebben, en daar is de blauwe mankracht schijnbaar niet voor..
omdat het wel eens voorkomt dat een agent 8 uur bezig is met het afhandelen van een aangifte.quote:Op maandag 4 april 2005 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Je zou wat kunnen op basis van samenscholingsverbod, maar verder wordt het lastig.
Moet je het toch van heterdaadjes hebben, en daar is de blauwe mankracht schijnbaar niet voor..
correct schrijven is ook teveel gevraagd.quote:Op maandag 4 april 2005 18:52 schreef AnimalRightsNow het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook vaak last heb van onder andere Marokkaanse jongeren
ik snap maar niet waarom ze dat doen, iedereen kan een hobby kiezen, iedereen kan wel iets verzinnen om creatief bezig te zijn met zijn leven, waarom gooien hun dan hun leven weg ?
En dan vaak spreken ze niet eens normaal Nederlands.
zo kosten hoodletters vaak ook nog weleens teveel tijdquote:Op maandag 4 april 2005 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct schrijven schijnt ook nogal eens problemen op te leveren.
quote:Op maandag 4 april 2005 19:08 schreef NiGeLaToR het volgende:
Oppakken, castreren, terugplaatsen.
Verdoven? Eg nie!
Het zal je maar gebeuren, 't ruineert je leven...
Mag jij even aanwijzen waar ik Marokkanenterreur (zoals jij het noemt) bagatelliseer. Ik gooi mijn kont wel tegen de krib omdat er in mijn ogen met twee maten wordt gemeten. Een Marokkaan die een tasje steelt verdient de doodstraf, maar een allochtoon die probeert een school in de hens te steken is een kwajongen. Maar ga lekker door hoor, je bent op dreef.quote:Op maandag 4 april 2005 18:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als je nou eens niet je best zou doen om de Marokkanenterreur te bagatelliseren, maar gewoon met je eigen, losstaande praktijkvoorbeelden van autochtonenterreur zou aankomen, dan zou ik je aanwezigheid weldegelijk waarderen. Als je dan ook nog eens met een originele en zinnige oplossing op de proppen zou komen, dan zou ik eeuwig dankbaar zijn.
Ga maar huilen in het feedbacktopic als mijn aanwezigheid je niet zint.quote:Maar helaas doe je dat niet. Je kiest er liever voor om in de verdediging te schieten. En daar gaat dit topic nu eenmaal niet over. Ga dus maar liever gewoon weg.
8 uur ??? Dat zal toch voor een echt serieuze zaak en niet voor een gevalletje fietsendiefstal zijn.quote:Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef Landmass het volgende:
[..]
omdat het wel eens voorkomt dat een agent 8 uur bezig is met het afhandelen van een aangifte.
Dat is dus een burotaak en daar gaat veel tijd aan op.
Onder welke steen ben jij gekropen? Fietsendiefstal bestaat niet meer bij de politie.quote:Op maandag 4 april 2005 19:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
een gevalletje fietsendiefstal
Niet trollen he. En zeker niet als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op maandag 4 april 2005 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Onder welke steen ben jij gekropen? Fietsendiefstal bestaat niet meer bij de politie.![]()
![]()
Het wordt nu echt helemaal duidelijk hoe gruwelijk naief jij bent. Weet je wat er met zo'n aangifte gebeurt? Helemaal niets. Het gaat de database in en er zal nooit een mens naar kijken. Standaard staat bij de aangifte al dat je er na 3 maanden niets van gehoord te hebben je er maar vanuit moet gaan dat er niets mee gedaan is en dat ze je bedanken voor de statistieken.quote:Op maandag 4 april 2005 19:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet trollen he. En zeker niet als je niet weet waar je het over hebt.
http://www.politie.nl/Overige/Aangifte/
Kies een plaats en kijk naar de eerste optie: fietsendiefstal .....
quote:Niet trollen he. En zeker niet als je niet weet waar je het over hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |