abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25951937
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:39 schreef vdo28 het volgende:
Wat al meer genoemd word, ik vrees dat je voor een groot deel bij de ouders moet zijn.

Alles moet tegenwoordig maar kunnen, het fenomeen tokkie rijst ten top...
Ik denk dat we net over het dieptepunt heen zijn, dat het, hoewel nog wat langzaam, beter gaat worden. De publieke opinie eist steeds meer maatregelen, de 'alles-moet-kunnen-lekker-jezelf-zijn' mentaliteit sterft uit, mensen krijgen meer en meer weerzin daartegen. Hopelijk betrekken ze dat ook op zichzelf, niet alleen op anderen, maar ik denk het wel. Volgens mij zien mensen dat steeds vaker in.

Enkelen hebben daarbij alleen nog wat dwingende 'hulp' nodig van politie en justitie.
  Spellchecker zondag 3 april 2005 @ 14:02:58 #52
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25951967
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:58 schreef Mr.Spock het volgende:

[..]

*knip*

De politie doet NIKS en al wilden ze, ze mogen niet. Erfgoed van onze Linkse multicul politiek....

*knip*
Dus jij vind het huidige kabinet links?

Debiele reply weer, maar wees getroost, er zijn op fok heel veel van die bevooroordeelde helmjosti's die zonder enige vorm van onderbouwing dom lopen te blaten
Tevens -purist.
pi_25952296
quote:
Op zondag 3 april 2005 14:02 schreef NoBody122 het volgende:

Dus jij vind het huidige kabinet links?
Dus jij denkt dat als er een (centrum)rechts kabinet is, dat dan binnen een paar jaar het veiligheidsbeleid in alle steden is omgegooid? .
pi_25953083
je hebt het in dit geval niet over een links/rechts kabinet, maar over een falend kabinet wat daadkracht betreft, wat dat betreft maakt dit kabinet weinig uit dan die van godmagweten hoelang terug
pi_25954124
Falende kabinetten of falende gemeentebesturen/korpschefs?
pi_25955384
quote:
Op zondag 3 april 2005 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
Falende kabinetten of falende gemeentebesturen/korpschefs?
U heeft geheel gelijk, de falende ambtenarij in al haar facetten
  zondag 3 april 2005 @ 16:56:15 #57
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25956021
LOL @ Bombie
quote:
Op zondag 3 april 2005 14:00 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Ik denk dat we net over het dieptepunt heen zijn, dat het, hoewel nog wat langzaam, beter gaat worden. De publieke opinie eist steeds meer maatregelen, de 'alles-moet-kunnen-lekker-jezelf-zijn' mentaliteit sterft uit, mensen krijgen meer en meer weerzin daartegen. Hopelijk betrekken ze dat ook op zichzelf, niet alleen op anderen, maar ik denk het wel. Volgens mij zien mensen dat steeds vaker in.

Enkelen hebben daarbij alleen nog wat dwingende 'hulp' nodig van politie en justitie.

Ik denk het eerlijk gezegd niet. Mensen lopen wel steeds harder te schelden op alles wat anderen verkeerd doen, maar van zichzelf willen ze niet toegeven dat het verkeerd is; dan is het opeens "moet kunnen toch", "zij doen het toch ook", "zeikerds" etc.

En dan lijkt het alsof het de goede kant op gaat, terwijl er eigenlijk niks van de grond komt.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25974108
Ik denk dat die problemen wel op te lossen zijn met helaas wat hardere maatregelen. Laat de ME maar eens een paar keer zo'n wijk schoonvegen. Ik denk dat het dan wel een keer gebeurt is.
  maandag 4 april 2005 @ 13:19:54 #59
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25975391
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:38 schreef Bombie het volgende:

[..]

Hoezo 'de politie doet niks'?!
De politie treedt regelmatig hard op tegen allerlei keihard tuig en hanteert daarbij ook gewoon de juiste prioriteiten, hoor. Ik zal je een treffend voorbeeld geven, waar je niet omheen kunt.
[..]

Nu vraag ik je: waarom moet iedereen de politie toch altijd zo aanvallen?
Ze doen keigoed werk, en pakken elke situatie adequaat aan. Ik kan me zo al helemaal voorstellen dat ze daar in Groningen met getrokken wapen vanachter een muurtje naar die bloemterroristjes schreeuwden: "Put the flowers down NOW, motherfuckers!!"
Ze laten wel eventjes zien wie hier de lakentjes uitdeelt in Nederland.

Zero tolerance, zeg ik je! Het werkt écht!!

Ze zorgen er voor dat je veilig bent voor gevaarlijke bloemterroristen. Dat andere tuig kan wel even wachten, dacht ik zo.

Gotta love them cops!

Ware helden, die plisie
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 4 april 2005 @ 15:55:34 #60
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25978833
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:38 schreef Bombie het volgende:

[..]

Hoezo 'de politie doet niks'?!
De politie treedt regelmatig hard op tegen allerlei keihard tuig en hanteert daarbij ook gewoon de juiste prioriteiten, hoor. Ik zal je een treffend voorbeeld geven, waar je niet omheen kunt.
[..]

Nu vraag ik je: waarom moet iedereen de politie toch altijd zo aanvallen?
Ze doen keigoed werk, en pakken elke situatie adequaat aan. Ik kan me zo al helemaal voorstellen dat ze daar in Groningen met getrokken wapen vanachter een muurtje naar die bloemterroristjes schreeuwden: "Put the flowers down NOW, motherfuckers!!"
Ze laten wel eventjes zien wie hier de lakentjes uitdeelt in Nederland.

Zero tolerance, zeg ik je! Het werkt écht!!

Ze zorgen er voor dat je veilig bent voor gevaarlijke bloemterroristen. Dat andere tuig kan wel even wachten, dacht ik zo.

Gotta love them cops!
sarcasme is OK
pi_25980748
Zoals met alle misdadigers komen terroriserende hangjongeren ook een keer de verkeerde(n) tegen. HELE verkeerde hoop ik want opgeruimd staat netjes.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_25980853
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:27 schreef Mikrosoft het volgende:

Zoals met alle misdadigers komen terroriserende hangjongeren ook een keer de verkeerde(n) tegen. HELE verkeerde hoop ik want opgeruimd staat netjes.
  maandag 4 april 2005 @ 18:22:00 #63
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25981973
Ik had weer zin om ff wat op m'n toetsenbord te rammen, dus hier deel 2 van het achtergrondartikel in het AD:
quote:
De Daders

Het zijn er tientallen. Ze hangen tegen en soms ook óp auto's. Ze ruziën in het Marokkaans, stoten agressieve klanken uit. Snoeven. Als je langsloopt, kijken ze je aan. En na. Waar je heen gaat, vragen ze. Wat ze natuurlijk geen zak aangaat, maar dat is waarschijnlijk geen verstandig antwoord. Dus je houdt je mond, kijkt naar de stoeptegels en hoopt dat ze je niet achterna komen. En dan is het nog licht. 's Avonds wordt het hier echt beklemmend.

De jongens zelf zien er geen enkel kwaad in. Want 'feitelijk' vallen ze niemand lastig. Een van hen: "We zitten hier alleen maar te zitten. We drinken wat, eten wat. Waar moeten we dat anders doen?" Een ander: "Sommige mensen kunnen niets anders dan zeiken en zeuren."

Als de jongens horen dat er mensen in de buurt wonen die overlast ondervinden van hun - op z'n zachtst gezegd - luidruchtige aanwezigheid, buitelen ze haast over elkaar heen om hun verbazing te laten blijken. "Wat! Overlast? Wij? Waarom heeft er dan nog nooit iemand bij óns geklaagd?" En enkele seconden later de onvermijdelijke vraag: "Wie heeft ons lopen zwartmaken dan?"

Een ander groepje is wat makkelijker te benaderen. Adel en Karim geven toe dat Kanaleneiland een lastige buurt is om te wonen, omdat er veel jongeren op straat rondhangen. Adel: "Maar 90 procent van die gasten zijn echt goeie jongens. Die gaan naar school, zijn met hun toekomst bezig. Maar die hebben gewoon geen zin om de hele middag en avond bij hun ouders thuis te zijn. En onze ouders willen dat ook niet, die zeggen: ga jij maar naar je vrienden."

Wanneer er op deze eerste mooie dag van het jaar een autochtoon meisje langskomt met blote schouders en een naveltruitje, is de aandacht van de jongens gelijk getrokken. "Wat een lekker hoertje ben je", sissen twee jongens welhaast in koor. Maar ook: "Je bent toch gek als je je dochter in een buurt als deze zo de straat laat opgaan?"

Karim kan zich best voorstellen dat alleen al de aanwezigheid van grote groepen jongeren op straat intimiderend kan overkomen op andere buurtbewoners. "Natuurlijk, we zijn jong en als er dan van die hele suffe kaaskoppen langskomen dan roepen we wat. Is dat nou zo erg?"

Dat het onder een groot aantal van de jongeren kennelijk ook gebruikelijk is om op de voorkleppen van de geparkeerde auto's te gaan zitten, ontkennen de jongens glashard. Net als het urineren in de trappenhuizen ('dat doen die junkies, wij niet') en het continu in brand steken van brievenbussen en bellenborden ('dat heb ik echt nog nooit gezien').

Adel en Karim wijzen naar anderen. "Er zijn hier natuurlijk ook verkeerde types op straat, jongens die veel verder gaan dan een beetje baldadigheid. Dat is die 10 procent die het verpest voor de andere Marokkanen hier op straat."

Dan rijdt er een auto voor met daarin twee jongens van begin 20. Waar al die vragen goed voor zijn, wil de bestuurder weten. En als hij hoort dat het gaat om een artikel in de krant, zegt hij dat ik 'maar beter een heel eind kan oprotten'.
Grappig om te zien hoe mensen een karikatuur van zichzelf kunnen zijn .

Voor mensen die denken dat bovenstaand stuk overdreven is: geloof me, zo gaat het er helaas echt aan toe in grote delen van de grote steden. Voor mensen die tussen dit tuig wonen, moet dit stuk een waar 'feest' van herkenning zijn. Dat was het voor mij in elk geval wel.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe er nog iets van dit soort jongeren te maken is. Een geweten of iets dat op schuldgevoel lijkt, lijkt volledig te ontbreken, zoals bij een psychopaat. En een psychopaat verander je niet, die geef je TBS en sluit je op.

Daarom denk ik dat het misschien maar het beste is om de straten schoon te vegen, en dit tuig voor het leven op te sluiten in werkkampen in Drenthe. Alwaar men de eigen kost en inwoning bekostigt door dag in dag uit van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zwaar werk te verrichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemmeb op 04-04-2005 18:39:39 ]
pi_25982112
Het zijn toch allemaal kwajongensstreken? Net als het ingooien van ruiten van een moskee of iets brandbaars bij een school naar binnen gooien?
  maandag 4 april 2005 @ 18:30:48 #65
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25982161
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het zijn toch allemaal kwajongensstreken? Net als het ingooien van ruiten van een moskee of iets brandbaars bij een school naar binnen gooien?
Ik hoop met heel mijn hart, dat een groepje van die mocros jouw leventje binnenkort eens komt vergallen.
pi_25982200
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:30 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik hoop met heel mijn hart, dat een groepje van die mocros jouw leventje binnenkort eens komt vergallen.
Of kale autochtone Lonsdalekwajongens met een stijve rechterarm?
pi_25982245
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Appels, peren.

Het ene is een structureel probleem van buurten met (veelal allochtone) hangjongeren.
Het tweede bestaat uit incidenten, veelal naar aanleiding van de moord op Van Gogh.

Bagatelliseeer-poging mislukt. .
pi_25982280
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Appels, peren.

Het ene is een structureel probleem van buurten met (veelal allochtone) hangjongeren.
Het tweede bestaat uit incidenten, veelal naar aanleiding van de moord op Van Gogh.

Bagatelliseeer-poging mislukt. .
Hou je oogkleppen maar op hoor.
  maandag 4 april 2005 @ 18:36:58 #69
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25982296
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:22 schreef Lemmeb het volgende:
Ik had weer zin om ff wat op m'n toetsenbord te rammen, dus hier deel 2 van het achtergrondartikel in het AD:
[..]

Grappig om te zien hoe mensen een karikatuur van zichzelf kunnen zijn .

Voor mensen die denken dat bovenstaand stuk overdreven is: geloof me, zo gaat het er helaas echt aan toe in grote delen van de grote steden. Voor mensen die tussen dit tuig wonen, moet dit stuk een waar 'feest' van herkenning zijn. Dat was het voor mij in elk geval wel.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe er nog iets van dit soort jongeren te maken is. Een geweten of iets dat op schuldgevoel lijkt, lijkt volledig te ontbreken, zoals bij een psychopaat. En een psychopaat verander je niet, die geef je TBS en sluit je op.

Daarom denk ik dat het misschien maar het beste is om de straten schoon te vegen, en dit tuig voor het leven op te sluiten in werkkampen in Drenthe. Alwaar men hun eigen kost en inwoning bekostigd door dag in dag uit van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zwaar werk te verrichten.

hear hear
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  maandag 4 april 2005 @ 18:37:49 #70
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25982321
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Of kale autochtone Lonsdalekwajongens met een stijve rechterarm?
Whatever makes you happy .

Ik heb al veel eerder in dit topic gezegd, dat dit topic over alle terreur van alle hangjeugd gaat. Dus niet alleen van kut-Marokkanen. Dat het AD ervoor kiest om de Marokkanen van Kanaleneiland eruit te lichten, kan ik niks aan doen.

Maar die keuze zal ook wel zo z'n redenen hebben: ik denk niet dat de Lonsdaleterreur qua omvang ook maar enigszins in de buurt komt van de Marokkanenterreur. Al is dat eerste wel een sterk groeiend fenomeen.
  maandag 4 april 2005 @ 18:38:12 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25982334
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

hiert moest ik even smakelijk om lachen, wat een omgedraaid wereldbeeld heb jij.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25982366
Het leuke is dat je er maar een paar hoeft op te sluiten in zo'n werkkamp.

Daar schrikt de rest dan zo van, dat ze meteen thuis gaan zitten, braaf met de handjes over elkaar.

Een voorbeeld stellen is okay. .
pi_25982382
quote:

Go buy yourself a bigger brain. .
pi_25982400
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hiert moest ik even smakelijk om lachen, wat een omgedraaid wereldbeeld heb jij.
Of jij.
  maandag 4 april 2005 @ 18:40:57 #75
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25982406
quote:

[..]

Als jij ze zelf eens af zou doen, zou je misschien zien dat DennisMoore helemaal geen oogkleppen opheeft .
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 18:44:34 #76
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25982492
We zijn het er toch wel over eens dat hangjeugd vullis is? Of wordt dat ook al ontkend door streepjescode?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 4 april 2005 @ 18:44:40 #77
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25982496
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Het leuke is dat je er maar een paar hoeft op te sluiten in zo'n werkkamp.

Daar schrikt de rest dan zo van, dat ze meteen thuis gaan zitten, braaf met de handjes over elkaar.

Een voorbeeld stellen is okay. .
Precies.

Gewoon een paar van die kereltjes oppakken, een flinke aframmeling geven (alle tanden uit de bek slaan) en vervolgens opsluiten in zo'n werkkamp. En er dan voor zorgen dat de arme schapen in hoog tempo brieven aan vrinden en familie op de bus doen .
pi_25982516
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Of jij.
"Ja, wat je zeg dat ben je zelluf."

Ga nou maar weer in ONZ spelen he? .
pi_25982535
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
We zijn het er toch wel over eens dat hangjeugd vullis is? Of wordt dat ook al ontkend door streepjescode?
Waar ontken ik dat?
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 18:46:46 #80
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25982553
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waar ontken ik dat?
Dat was een vraag, slimpie.
  maandag 4 april 2005 @ 18:47:13 #81
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25982562
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allemaal? Sommige mensen weten dit echt nog niet. Serieus.

Vraag maar eens aan mensen die in Friesland of Drenthe wonen of ze op de hoogte zijn van het feit dat het er tegenwoordig zo aan toe gaat in de grote steden. Dat is voor hun een ware ver-van-mijn-bed-show.
pi_25982580
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Lemmeb het volgende:

Precies.

Gewoon een paar van die kereltjes oppakken, een flinke aframmeling geven (alle tanden uit de bek slaan) en vervolgens opsluiten in zo'n werkkamp. En er dan voor zorgen dat de arme schapen in hoog tempo brieven aan vrinden en familie op de bus doen .
Nouja, moet wel binnen de regels van de rechtsstaat he? Geen aframmeling geven dus.

Hopelijk vallen ze op het politiebureau niet van de trap, of struikelen ze en vallen ze ergens tegenaan. .

Misschien eens wat agenten laten overkomen uit Spanje voor een uitwisselingsproject. .
  maandag 4 april 2005 @ 18:48:23 #83
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25982586
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Of jij.
Ga nou maar gewoon weg. Je verpest m'n topic en hebt duidelijk niks zinnigs te melden.

pi_25982647
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ga nou maar gewoon weg. Je verpest m'n topic en hebt duidelijk niks zinnigs te melden.

Ik verpest je topic? Zodat je weer ongenuanceerd op Marokkanen kan hakken, en vergeet dat er ook autochtonen zijn die de boel verzieken? Of komt het je gewoon niet goed uit als er wat tegengas gegeven wordt?
pi_25982657
Je zou wat kunnen op basis van samenscholingsverbod, maar verder wordt het lastig.
Moet je het toch van heterdaadjes hebben, en daar is de blauwe mankracht schijnbaar niet voor. .
pi_25982681
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Ik verpest je topic? Zodat je weer ongenuanceerd op Marokkanen kan hakken, en vergeet dat er ook autochtonen zijn die de boel verzieken? Of komt het je gewoon niet goed uit als er wat tegengas gegeven wordt?
"Ja, juf, maar hullie doen 't ook. ."

Bagatelliseer-poging 2 mislukt. .
pi_25982682
Ik moet zeggen dat ik zelf ook vaak last heb van onder andere Marokkaanse jongeren

ik snap maar niet waarom ze dat doen, iedereen kan een hobby kiezen, iedereen kan wel iets verzinnen om creatief bezig te zijn met zijn leven, waarom gooien hun dan hun leven weg ?

En dan vaak spreken ze niet eens normaal Nederlands.
EQUAL RIGHTS
DO NOT MEAN SPECIAL RIGHTS
pi_25982754
Maar lieve mensen toch. Laten we nu eens bedaren.

Het zijn slechts incidenten, het valt allemaal wel mee en het komt allemaal wel goed.
  maandag 4 april 2005 @ 18:56:44 #89
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25982806
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je nou eens niet je best zou doen om de Marokkanenterreur te bagatelliseren, maar gewoon met je eigen, losstaande praktijkvoorbeelden van autochtonenterreur zou aankomen, dan zou ik je aanwezigheid weldegelijk waarderen. Als je dan ook nog eens met een originele en zinnige oplossing op de proppen zou komen, dan zou ik eeuwig dankbaar zijn.

Maar helaas doe je dat niet. Je kiest er liever voor om in de verdediging te schieten. En daar gaat dit topic nu eenmaal niet over. Ga dus maar liever gewoon weg .
  maandag 4 april 2005 @ 18:58:32 #90
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25982856
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Je zou wat kunnen op basis van samenscholingsverbod, maar verder wordt het lastig.
Moet je het toch van heterdaadjes hebben, en daar is de blauwe mankracht schijnbaar niet voor. .
Deel 3 over 'de politie' klop ik vanavond of morgen ofzo nog wel even in.

Dan wordt het pas echt lachen .
  maandag 4 april 2005 @ 19:00:58 #91
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25982931
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
omdat het wel eens voorkomt dat een agent 8 uur bezig is met het afhandelen van een aangifte.
Dat is dus een burotaak en daar gaat veel tijd aan op.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  maandag 4 april 2005 @ 19:03:29 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25982986
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:52 schreef AnimalRightsNow het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook vaak last heb van onder andere Marokkaanse jongeren

ik snap maar niet waarom ze dat doen, iedereen kan een hobby kiezen, iedereen kan wel iets verzinnen om creatief bezig te zijn met zijn leven, waarom gooien hun dan hun leven weg ?

En dan vaak spreken ze niet eens normaal Nederlands.
correct schrijven is ook teveel gevraagd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 4 april 2005 @ 19:05:11 #93
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25983034
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

correct schrijven schijnt ook nogal eens problemen op te leveren.
zo kosten hoodletters vaak ook nog weleens teveel tijd

Geen gezeur over taalvauten in mijn topic heh? Daar hou ik niet van .
  FOK!fotograaf maandag 4 april 2005 @ 19:08:27 #94
13368 NiGeLaToR
pi_25983111
Oppakken, castreren, terugplaatsen.
Verdoven? Eg nie!

Het zal je maar gebeuren, 't ruineert je leven...
  maandag 4 april 2005 @ 19:11:57 #95
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25983200
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:08 schreef NiGeLaToR het volgende:
Oppakken, castreren, terugplaatsen.
Verdoven? Eg nie!

Het zal je maar gebeuren, 't ruineert je leven...
soms letterlijk. Lees Je hele leven verpest door zo'n 'beest'... maar eens .
pi_25983443
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als je nou eens niet je best zou doen om de Marokkanenterreur te bagatelliseren, maar gewoon met je eigen, losstaande praktijkvoorbeelden van autochtonenterreur zou aankomen, dan zou ik je aanwezigheid weldegelijk waarderen. Als je dan ook nog eens met een originele en zinnige oplossing op de proppen zou komen, dan zou ik eeuwig dankbaar zijn.
Mag jij even aanwijzen waar ik Marokkanenterreur (zoals jij het noemt) bagatelliseer. Ik gooi mijn kont wel tegen de krib omdat er in mijn ogen met twee maten wordt gemeten. Een Marokkaan die een tasje steelt verdient de doodstraf, maar een allochtoon die probeert een school in de hens te steken is een kwajongen. Maar ga lekker door hoor, je bent op dreef.
quote:
Maar helaas doe je dat niet. Je kiest er liever voor om in de verdediging te schieten. En daar gaat dit topic nu eenmaal niet over. Ga dus maar liever gewoon weg .
Ga maar huilen in het feedbacktopic als mijn aanwezigheid je niet zint.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2005 19:23:22 ]
pi_25983526
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef Landmass het volgende:

[..]

omdat het wel eens voorkomt dat een agent 8 uur bezig is met het afhandelen van een aangifte.
Dat is dus een burotaak en daar gaat veel tijd aan op.
8 uur ??? Dat zal toch voor een echt serieuze zaak en niet voor een gevalletje fietsendiefstal zijn.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 19:29:38 #98
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25983608
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
een gevalletje fietsendiefstal
Onder welke steen ben jij gekropen? Fietsendiefstal bestaat niet meer bij de politie.
pi_25983726
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Onder welke steen ben jij gekropen? Fietsendiefstal bestaat niet meer bij de politie.
Niet trollen he. En zeker niet als je niet weet waar je het over hebt.

http://www.politie.nl/Overige/Aangifte/

Kies een plaats en kijk naar de eerste optie: fietsendiefstal .....
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 19:39:29 #100
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25983848
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

http://www.politie.nl/Overige/Aangifte/

Kies een plaats en kijk naar de eerste optie: fietsendiefstal .....
Het wordt nu echt helemaal duidelijk hoe gruwelijk naief jij bent. Weet je wat er met zo'n aangifte gebeurt? Helemaal niets. Het gaat de database in en er zal nooit een mens naar kijken. Standaard staat bij de aangifte al dat je er na 3 maanden niets van gehoord te hebben je er maar vanuit moet gaan dat er niets mee gedaan is en dat ze je bedanken voor de statistieken.
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')