abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26138542
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:36 schreef Tarak het volgende:

[..]

Het kwam over op mij als een beschuldiging,......

En het is geband.
Het was geen beschuldiging.
  maandag 11 april 2005 @ 01:41:45 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26138550
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.

Ik kan heel snel gebruik maken van uitgekookte, linkse antwoorden, maar veel discussie zit er bij mij niet in. Wanneer ik word tegengesproken dan verziek ik vaak het topic met een of andere absurde opmerking, of ik doe gewoon alsof ik een schizofreen ben die van identiteit wisselt, bijvoorbeeld door opeens slechts in POL-SC te posten om de argumenten maar te ontwijken.
blijkbaar ben ink dan zo flexibel dat ik met je 'buien' meebuig, want het was me nog niet opgevallen
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 01:42:29 #228
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26138556
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:34 schreef Tarak het volgende:

[..]

De enige mod die de kwalificatie extreem links kan krijgen is Verbal in sommige topics. Overigens was ik nog serieus ook en ben ik van mening dat "evenwicht" okay is voor een opinie forumonderdeel als POL/NWS. Ik vind niet dat er slecht gemod wordt, ik vind dat er meer variatie moet zijn in de mods omdat een moderator toch een andere positie heeft op het forum en daardoor de discussie een bepaalde kant op kan sturen. Ja, dat is eigenlijk onzin dat dit zo gaat, maar zo werkt het nu eenmaal wel.
Als je als mod een sok in je mond stopt is het niet goed want dan laat je je te weinig zien en als je wel ergens ronduit je mening neerkwakt krijg je gelijk het 'mod-verwijt' naar je hoofd. Jij bent daar ook erg goed in trouwens. Dit was niet de eerste keer dat je het doet.

In de laaste maanden zijn btw zo'n beetje alle users die ergens blijk hebben gegeven zich ook volwassen te kunnen opstellen wel gepeild om mod te worden maar niemand wil of kan. Daaronder ook en vooral heel wat users die niet bepaald als 'links' te boek staan. Beetje onzin dit te moeten zeggen maar goed, kennelijk leven er nogal vreemde denkbeelden over 'de crew'.
  maandag 11 april 2005 @ 01:43:52 #229
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26138571
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het was geen beschuldiging.
Okay!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  maandag 11 april 2005 @ 01:45:03 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26138580
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als je als mod een sok in je mond stopt is het niet goed want dan laat je je te weinig zien en als je wel ergens ronduit je mening neerkwakt krijg je gelijk het 'mod-verwijt' naar je hoofd. Jij bent daar ook erg goed in trouwens. Dit was niet de eerste keer dat je het doet.

In de laaste maanden zijn btw zo'n beetje alle users die ergens blijk hebben gegeven zich ook volwassen te kunnen opstellen wel gepeilt om mod te worden maar niemand wil of kan. Daaronder ook en vooral heel wat users die niet bepaald als 'links' te boek staan. Beetje onzin dit te moeten zeggen maar goed, kennelijk leven er nogal vreemde denkbeelden over 'de crew'.
pi_26138590
Maar inderdaad een stupide, idiote en provocerende reactie die nergens aan bijdroeg, behalve aan een verslechtering van de sfeer in dat topic en het forum in het algemeen. Hoeveel beter zou het toch niet zijn als ik gewoon eens probeer te leven naar de idealen waarnaar ik op een of andere geestesniveau toch graag zou willen leven.
  maandag 11 april 2005 @ 01:46:20 #232
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26138594
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:45 schreef Monidique het volgende:
Maar inderdaad een stupide, idiote en provocerende reactie die nergens aan bijdroeg, behalve aan een verslechtering van de sfeer in dat topic en het forum in het algemeen. Hoeveel beter zou het toch niet zijn als ik gewoon eens probeer te leven naar de idealen waarnaar ik op een of andere geestesniveau toch graag zou willen leven.
point taken. ik gedroeg me als een huillie. mea culpa.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 01:47:44 #233
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26138612
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat zeg ik, wie niet?

Hijzelf trouwens ook.
  maandag 11 april 2005 @ 01:49:05 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26138623
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat zeg ik, wie niet?

Hijzelf trouwens ook.
ik had het over je tweede alinea. alweer sorry...
pi_26138639
quote:

[..]

In de laaste maanden zijn btw zo'n beetje alle users die ergens blijk hebben gegeven zich ook volwassen te kunnen opstellen wel gepeild om mod te worden maar niemand wil of kan. Daaronder ook en vooral heel wat users die niet bepaald als 'links' te boek staan.
Jammer idd dat er niemand wilde. Het is best lastig opboksen tegen al die linkse rakkers in de crew en ik had er graag een rechtse mod bijgehad.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 11 april 2005 @ 01:50:53 #236
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26138642
quote:

[..]

In de laaste maanden zijn btw zo'n beetje alle users die ergens blijk hebben gegeven zich ook volwassen te kunnen opstellen wel gepeild om mod te worden maar niemand wil of kan. Daaronder ook en vooral heel wat users die niet bepaald als 'links' te boek staan. Beetje onzin dit te moeten zeggen maar goed, kennelijk leven er nogal vreemde denkbeelden over 'de crew'.
De reden dat ik zelf soms weleens FOK! politiek erachter vermoedde, is het geklaag over de FP! en het het in hoge rechts georienteerde POL/NWS forum, dat zou een argument kunnen zijn van de crew om via de keuze van de moderators bij te sturen.
Daarom bedankt voor de uitleg, ik vind het juist verhelderend.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26138649
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

point taken. ik gedroeg me als een huillie. mea culpa.
Nee, nee. Natuurlijk, als jijzelf denkt dat je fout zat, dan kan ik je daarin niet van gedachte veranderen, maar mijn gedragingen zijn slechts mij te verwijten.
pi_26138659
Maar nu wordt het wel een ontzettend gekus en gestreel, dus hierbij houd ik het, .
  maandag 11 april 2005 @ 01:53:15 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26138665
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:50 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jammer idd dat er niemand wilde. Het is best lastig opboksen tegen al die linkse rakkers in de crew en ik had er graag een rechtse mod bijgehad.
voor welke cat.?
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 01:53:24 #240
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26138666
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had het over je tweede alinea. alweer sorry...
Ik ook hoor. In zijn geval dan wel niet voor NWS maar desalniettemin.

Ik ga de mensen die wel wel voor NWS hebben gevraagd hier niet opnoemen maar het is echt zo'n kwatz-gelul over 'die linkse mods' telkens.
pi_26138672
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

voor welke cat.?
Er heeft een behoorlijke tijd een vacature opengestaan voor NWS. Uiteindelijk is Mutant01 het geworden.
  maandag 11 april 2005 @ 01:55:06 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26138678
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:53 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik ook hoor. In zijn geval dan wel niet voor NWS maar desalniettemin.

Ik ga de mensen die wel wel voor NWS hebben gevraagd hier niet opnoemen maar het is echt zo'n kwatz-gelul over 'die linkse mods' telkens.
vind ik ook.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 01:55:35 #243
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26138681
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:50 schreef Tarak het volgende:

[..]

De reden dat ik zelf soms weleens FOK! politiek erachter vermoedde, is het geklaag over de FP! en het het in hoge rechts georienteerde POL/NWS forum, dat zou een argument kunnen zijn van de crew om via de keuze van de moderators bij te sturen.
Daarom bedankt voor de uitleg, ik vind het juist verhelderend.
De huidige mods zijn de enigen die willen en kunnen.

Aan veel meer hoef je echt niet te voldoen.

Daar zou ik wel het bewijs voor moeten zijn toch?
pi_26138691
quote:

[..]

Exact. Bovendien is daar in het modden zelf niet veel van terug te zien. Maar mensen zien wat je post als user en projecteren dat blijkbaar op je modbeslissing. Niet geheel onbegrijpelijk maar dan ligt het idd aan de perceptie van de user.
  maandag 11 april 2005 @ 01:59:15 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26138707
ik vind de verhoudingen wel ok op dit moment. iedereen kan zijn of haar zegje doen.
  maandag 11 april 2005 @ 01:59:42 #246
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_26138712
quote:
Hoi. .
pi_26138729
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:59 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hoi. .
Hij had het over users die zich volwassen opstellen......
pi_26138737
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Daar zou ik wel het bewijs voor moeten zijn toch?
Haal jezelf s.v.p. niet zo naar beneden. Je bent de beste mod sinds Dagonet het hazepad koos.
  maandag 11 april 2005 @ 02:03:22 #249
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_26138739
quote:
Op maandag 11 april 2005 02:01 schreef sizzler het volgende:
Hij had het over users die zich volwassen opstellen......
Ach, ga een paard pijpen man, domme lul! .
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 02:08:46 #250
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26138790
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:57 schreef sizzler het volgende:

[..]

Exact. Bovendien is daar in het modden zelf niet veel van terug te zien. Maar mensen zien wat je post als user en projecteren dat blijkbaar op je modbeslissing. Niet geheel onbegrijpelijk maar dan ligt het idd aan de perceptie van de user.
Ik begrijp het ook wel. Het is alleen erg lastig als je aan de ene kant gepushed wordt om je uit te spreken en aan de andere kant je jouw mening gelijk weer in moet slikken.

Men zou in het algemeen trouwens wat meer waardering moeten hebben voor het feit dat hier nog steeds veel verschillende meningen vertolkt worden. Wat zou je nou aan discussies met alleen gelijksgezinden hebben?? Alleen een beetje "ja dat is zo" uitwisselen?

De "links/rechts" ed. dooddoeners zijn wat dat betreft vreselijk zonde. Ga de discussie lekker aan op argumenten en zeg gewoon waar je het wel of niet mee eens bent zonder direct over te gaan op het elkaar aanvallen.

O en sizzler heeft achter de schermen natuurlijk geen leven, dat begrijpen jullie natuurlijk wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')