nee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
2 keer Carmen?
gezelligquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan komt er ook even een Ajacied bijzitten.
komt ie!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Helemaal goed! Lekker!
is dat niet de verkeerde volgorde, eerst trouwen en dan de vrijgezelleavondquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
komt ie!
Zo zo'n bruiloft is echt goed te doenlekker bier gedronken, lekker gegeten... echt perfect!
morgen vrijgezellen feest.... wordt druk
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat niet de verkeerde volgorde, eerst trouwen en dan de vrijgezelleavond
vind ook niet leuk als er ineens allemaal kreten bij komen. Die van Noca is echt t mooistequote:Op zaterdag 2 april 2005 00:50 schreef pascalheister het volgende:
die 2e banner valt af die is te hoog
kquote:
daare zouden ze nou eens een smilie van moetn makenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat ook maar naar z'n hol, welterusten!
Is de paus een moslim?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
is er nog bier?
ik wil er ook nog wel een na die whiskey van netquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
is er nog bier?
is er nog eend?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
is er nog bier?
Goede morgen iedereenquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
heb je lang over de titel nagedacht sientje?
een ding weet ik zeker, morgen heb ik geen katerquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:30 schreef Mindlight het volgende:
Goeiemorgen
Weet je wat ook kut is? Een enorme kater hebben en dan zo moeten werken
want? je gaat aan het water ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
een ding weet ik zeker, morgen heb ik geen kater
* appelsientje voelt aan de voorhoofd van Noca..quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:15 schreef Noca het volgende:
Goedemorgen, hier is de mellekboer!
Goedemorgen, daar ben ik weer!
Lever al uw lege flessen voor het statiegeld maar in,
Een goedemorgen maakt je blij van ziiinnn!!!
Hopjesvla!
tjonge je zou maar moeten werken terwijl iedereen op het terras zitquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:31 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen!
Dit wordt nu al de mooiste dag van het jaar.
Zo nog ff in de stralende zon van ons kleine broertje een paar kilometer verderop winnen, daarna terras tot zonsondergang. M'n dag kan nu al niet meer op en dat met kater.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tjonge je zou maar moeten werken terwijl iedereen op het terras zit![]()
veel plezier
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
Ik werd om 7 uur met een klap wakker: zou ie al dood zijn?
*check*teletekst*nee*verderslapen
ach dat doe ik mezelf wel aan... ik zit bij het raam.... naar buiten te kijken hoe mooi weer het is .... ach vanavond vrijgezellen feest... .quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:42 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Sorry, zal je niet verder lekker maken met het heerlijke weer.
Nog ff de laatste nominaties in het Beeb-toernooi toevoegen, de rest doe ik morgen wel.
Tot morgen of vanavond.
en heel misschien een bitter lemon tussendoorquote:
aaaaquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
en heel misschien een bitter lemon tussendoor
JustBob vanavond
lekker zwetenquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:06 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Wat een weer, straks lekker voetballen![]()
Ik nog heel even en daarna ff de stad in...quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik verveel me... want het is erg rustig op de helpdesk....heeeeeeeeel erg rustig...
Maar goed wie zit er dan ook achter z'n pc...
Zefde weer terug dan maar hequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik nog heel even en daarna ff de stad in...
Eind van de middag pas, dart toernooitje daar.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
leuk voor je
Ik dacht dat je dit weekend naar scheemda ging ??
Groningen is trouwens erg goed te doen qua terrasjeben er regelmatig geweest vriend van me studeerde daar
oooo oke, kan gezellig zijnquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Eind van de middag pas, dart toernooitje daar.
2 jaar geleden dezelfde constructie gedaan, mannen op het veteranen-toernooi lekker drinken en ik terug rijden. Ik heb zo ontzettend lol gehad om al die bezopen mensen om me heenquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaaadat verklaart een hoop
Ik probeer vanavond niet de bobbelsientje te zijn ....
Dat zijn wijze woordenquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:41 schreef just me het volgende:
[..]
2 jaar geleden dezelfde constructie gedaan, mannen op het veteranen-toernooi lekker drinken en ik terug rijden. Ik heb zo ontzettend lol gehad om al die bezopen mensen om me heen
JustVerantwoordelijk is blij als de mannen allemaal weer veilig in hun "eigen" bedje liggen!
Het leukst zijn de mensen die bij hoog en bij laag volhouden niet dronken te zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zijn wijze woorden![]()
EN idd je kan wel lachen om mensen die iets teveel ophebben...
hahaha ja en dan praten met dubbele tong enzo...quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het leukst zijn de mensen die bij hoog en bij laag volhouden niet dronken te zijn.
Alleen die vrouwen die teveel ophebbenquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zijn wijze woorden![]()
EN idd je kan wel lachen om mensen die iets teveel ophebben...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:10 schreef just me het volgende:
[..]
Alleen die vrouwen die teveel ophebbenzeker weten dat er vanavond weer zo'n wijf bij is die zich vernedert tot en met! Heb al afgesproken met een vrouw die ook meegaat en gaat bob-ben dat wij daar hatelijk om gaan staan lachen
![]()
Een elftal leider zoals een elftal leider hoort te zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:41 schreef just me het volgende:
[..]
2 jaar geleden dezelfde constructie gedaan, mannen op het veteranen-toernooi lekker drinken en ik terug rijden. Ik heb zo ontzettend lol gehad om al die bezopen mensen om me heen
JustVerantwoordelijk is blij als de mannen allemaal weer veilig in hun "eigen" bedje liggen!
Lijkt me ook heerlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt wil ook weer op zaterdagmiddag voetballen met dit weer
jij bent ook aan 't werk ??quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt wil ook weer op zaterdagmiddag voetballen met dit weer
en dan 1 voor 1 leg je ze in bedquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:41 schreef just me het volgende:
[..]
En ik kan niet kijken naar de tijden... want ik kan java niet installeren op de pc.....quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:21 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad pakt pilsje en kijkt formule1
Neuh, maar op kamers gegaan, dus niet meer bij een vereniging. Ga in de zomer maar eens wat zoeken hier, want ik mis het wel enorm.quote:
Net begonnen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:21 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad pakt pilsje en kijkt formule1
Albers voor Friesacherquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik kan niet kijken naar de tijden... want ik kan java niet installeren op de pc.....
thanksquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Albers voor Friesacher
Fisichella op 1
de la Rosa op 2
zo zo schumi 1..... hmmmquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:39 schreef Lionheaad het volgende:
Tussen stand:
Schumi
Fisichella
Webber
Raikonnen
Klien
De la rosa
* just me is er ook vandoor!! Tis toch een schitterend toernooi weerquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
* Da_Sandman gaat naar de voetbal toe
Trulli was sneller dan M Schumacher, Ralf maakte veel goed in het laatste stuk. Al was Alonso nog beter met een tiende op Trulli.quote:
tja wat verwacht je andersquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heerlijk weertje net buiten in slaap gevallen werd om 2 uur weer wakker
Ik ga ook maar eens naar buiten. Buurjongetje wil voetballen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Dat soort dingen wil ik niet horen
ik wil ook in de zon!!
Arme harde werkerquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
![]()
Dat soort dingen wil ik niet horen
ik wil ook in de zon!!
De wereld is tegen mijquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens naar buiten. Buurjongetje wil voetballen.
Dat lijkt op een tequila sunrisequote:
Zo misschien maar voetballen buiten, ook leuk. Heerlijk zo'n weertje jammer dat ik toetsweek heb deze week.. maar ja dat doe ik vanavond welquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De wereld is tegen mij![]()
Ga maar eens vragen of ik eerder weg kan!
ach deze week gaat het weer 10 graden wordenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo misschien maar voetballen buiten, ook leuk. Heerlijk zo'n weertje jammer dat ik toetsweek heb deze week.. maar ja dat doe ik vanavond wel. Als het weer slecht is
Is het dan niet druk op het werk?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach deze week gaat het weer 10 graden wordendus het mooie weer gaat weer weg helaas....
Maar geniet maar van het voetballen... echt ik vind het leuk voor je....... .
....
..
.
*naar buiten staart*
Ssst niet nu!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:30 schreef Bos81 het volgende:
Kan het me enigszins voorstellen, want wie gaat er nu met dit weer achter de PC zitten
ja het is echt rustig... er komen nog wel calls binnen.. maar het is wel eens drukker geweest...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het dan niet druk op het werk?
Kan het me enigszins voorstellen, want wie gaat er nu met dit weer achter de PC zitten
Ja inderdaad, als het druk is lijkt het me ook niet altijd prettig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja het is echt rustig... er komen nog wel calls binnen.. maar het is wel eens drukker geweest...
Niet dat ik het erg vind dat het rustig is
nee zeker niet de dag na een bruiloftquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als het druk is lijkt het me ook niet altijd prettig.
Goeiemiddag.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag aanwezigen!
Leuk hequote:Op zaterdag 2 april 2005 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een chaos bij het congres zeg. Verschrikkelijk.
Denk het wel. Van Mierlo praat nu. Maar ze zijn stom als ze eruit stappen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Laat hoor, voor die jongen.
Gaat D66 nou wel of niet door?
ja maar schat ik wil niet...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Niet meer, wel jaren gedaan.
Leuk als m'n vriendin zo thuis komt: we gaan vanavond naar ASWH.
quote:Politiek
Leerdam Kontakt
donderdag 31 maart 2005
‘Gemeente bevordert verspreiding van aids’
door Janneke Boogaard
LINGI - Op het dancefestival Decibel Outdoor vindt ongeremde sex plaats. Door toestemming te geven, bevordert de gemeente de verspreiding van aids. Dat vindt W.H. Heenek.
Heenck maakte donderdag gebruik van het inspreekrecht tijdens de raadsvergadering. Ook de heer De Groot had aangegeven over dit onderwerp te willen spreken, maar hij sloot zich ter plekke aan bij het betoog van Heenck. Die sprak naar eigen zeggen ‘vooral op persoonlijke titel, maar gesteund door het Platform van Lingewaalse Kerken’.
Laster. Volgens de ïnwoner van Lingewaal wordt tijdens het dancefestival Decibel Outdoor, dat in augustus waarschijnlijk plaatsvindt in het Lingebos, ‘Gods naam op vreselijke wijze gelasterd’. Dat is christenen een doorn in het oog. Het festival druist volgens Heenck ook nog eens
tegen de naastenliefde, omdat het welzijn van verschillende groepen in het geding is. “Het festival schijnt maar tot zaterdagavond 23.00 uur te duren. Maar daarna moet er opgeruimd worden. Misschien moet ook gemeentepersoneel op zondag werken. Zij missen
dan hun zondagsrust. Daarnaast moeten we onze kinderen hiertegen beschermen. Eén op de vijf klaplongen bij jongeren ontstaan door te harde geluiden. Ook heerst er een lage zedeljke norm, worden er drugs gebruikt en vindt mede daardoor ongeremde sex plaats.
Dit festival toestaan is dus a-sociaal”,
concludeerde Heenck.
Hij riep het college op de ontwerp-vergunning voor het festival in te trekken en met het onderwerp terug te komen bij de gemeenteraad. “Deze fout moet hersteld worden.”
Bij PvdA-raadslid Henk Bouthoorn schoot het betoog in het verkeerde keelgat. Hij pleitte voor respect voor ieders mening en voorkeuren. “Met de organisatie is afgesproken dat het festival om 23.00 uur stopt. Als u zo gelovig bent, moet u dat toch ook kunnen geloven?” Na deze opmerking probeerde fractie voorzitter Dick Hansum zijn partijgenoot de mond te snoeren, ondersteund door CDA-raadslid De Fockert en burgemeester Alberse. De inspreker reageerde nog door op te merken dat toezeggingen over de in achtneming van de zondagsrust in het verleden ook niet zijn nagekomen door de gemeente.
De SGP ondersteunde de reactie van Heenck. Ook de ChristenUnie is tegen het festival, maar CU-fractie
voorzitter Ton van Meeuwen wilde vooral van de inspreker weten wat die gaat doen voor de bezoekers van het festival, als het toch doorgaat. Heenck gaf daarop aan contact te zoeken met de stichting Naar House, die evangelisatiewerk verricht op dergelijke festivals. Volgens burgemeester Alberse is de stichting haar komst al besproken met de Organisatie.
Divers
De inspraaktermijn voor de ontwerp-vergunning voor het festival is donderdag gesloten. “Er zijn diverse reacties gekomen, waarop de gemeente allemaal zal antwoorden”, gaf de burgemeester aan. Hij verwees ook nog naar de onlangs gehouden informatieavond over Decibel Outdoor. “ik heb toen uitgelegd dat we een positieve grondhouding hebben ten opzichte van het festi val, mits de openbare orde en de ge zondheid niet in het geding zijn. Verder is het ieders eigen verantwoordelijkheid om wel of niet te gaan. Er wordt streng gecontroleerd of de bezoekers ouder dan achttien zijn. We gaan er niet op voorhand vanuit dat er onrechtmatige dingen zullen gebeuren. Mocht dat wel zo zijn, dan roep ik alle burgers op om daar actief melding van te maken. We leven in een diverse samenleving. ik wil alle groepen in die samenleving vragen om respect.”
Tijdens de informatieavond bleek dat er niet veel verzet is tegen Decibel Outdoor, vooral omdat het festival alleen zaterdag overdag plaatsvindt. Het dancefeest Mysteryland, in 1998 in het Lingebos, lever de wél hevig verzet op.
Digitale stelling
Lezers van Het Kontakt kun nen op internet meepraten over een actueel onderwerp. Stemmen over een scherpe stelling is de snelle manier. Wie behoefte heeft aan nuance of gewoon zijn mening wil spuien, kan terecht op het forum.
STELLING:
Decibel Outdoor in
het Lingebos!
• III be there
• Een duivels feest
• Waar zijn inn oordopjes?
www.hetkontakt.nl
Lijkt me basis. Net een RedAlertkloon (Act of War) uitgespeeld, was niet zo moeilijk. Wel weer een geval studieontwijkend gedrag ...quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Ach, er zijn daar meer meiden die ze kent vanavond, vermoed ik. Misschien m'n schoonzus ook wel...
Straks dus weer 4 duels om het algehele zaterdagkampioenschap, misschien tegen Vaduz. In B gaat het tussen de Vogels, Quick Boys en misschien Capelle nog.
Of straks op RTL 5.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boywer en Dyer (teamgenoten bij Newcastle) zijn met elkaar op de vuist gegaan. Beide rood
[afbeelding]
Vanavond MotD maar eens kijken!
Haha, hey Carriequote:Op zaterdag 2 april 2005 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Mijn haar in de verf gezet.
Andere verf dan anders... en my god het is KNALRODE verf die nu overal zit![]()
Ik durf straks na het uitspoelen niet eens meer in de spiegel te kijken
Wat moet je nou weer in Spijkenissequote:Op zaterdag 2 april 2005 19:54 schreef superjoden het volgende:
Zo even tas inpakken en dan op weg naar Spijkenisse. Prettige avond/nacht allen![]()
Maat van me woont daar en er schijnt een feest te zijn dus ben benieuwd.quote:
Agh in al zijn andere posts typt hij wel normaalquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:08 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools
Ik zie dat ik niet de enige ben die een aantal biertjes gepakt heeft![]()
ja hallo ik wil niet asl zuipert te boek staan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh in al zijn andere posts typt hij wel normaal
Ik post normaal dus ik weet niet of ik nog meewr type fouten maak.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel komisch, ga je dit de hele avond volhouden Tong?
Vertel!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:15 schreef tong80 het volgende:
Weet je wel hoelng ik bezig ben met het herstellen van m'n post
Dat heb je als je zo lam als een reiger bent, dan type je gewoon en maakt het je niet uit dat je scheef typtquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang bezig en dan nog typfouten maken...
heb ik nou nooit
* Vom is een keertje niet dronkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelletje dronkenlappen hier zo te zien.
Neequote:Op zaterdag 2 april 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is dan wel weer opvallend! Ligt dronken worden nog in de planning?
Jij?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:47 schreef zjroentje het volgende:
School komrad.
Tentamen. Staal. Saai. Erg saai. En veel te veel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:47 schreef komrad het volgende:
ja duh, wat voor iets zjroentje
wat voor iets bedoelde ik, maar saai is het idd natuurlijk op zaterdagavondquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tentamen. Staal. Saai. Erg saai. En veel te veel.
Nee, met Boris Dittrichquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:48 schreef komrad het volgende:
gefeliciteerd sch, waarmee? heerenveen?
Ik had het tegen die blauwe.quote:
Staal. Het staat er zelfs.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:49 schreef komrad het volgende:
[..]
wat voor iets bedoelde ik, maar saai is het idd natuurlijk op zaterdagavond
Het is al 2 april menquote:
Het begint normaal te worden, maar in deze matige vorm winnen van die blinde vinken is toch wel leukquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:50 schreef zjroentje het volgende:
Maar gefeliciteerd hoor, al is het natuurlijk geen noemenswaardige prestatie.![]()
Nog 3 dagen dus. Zwoegen.quote:
winnen is altijd leuk tochquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het begint normaal te worden, maar in deze matige vorm winnen van die blinde vinken is toch wel leuk![]()
De hele reutemeteut.quote:
Civiel.quote:
Ik heb er maandag 3quote:
laatste vraag, waar delft, enschede of hbo?quote:
quote:
Delftquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:53 schreef komrad het volgende:
[..]
laatste vraag, waar delft, enschede of hbo?
Check me id. En laat een bericht achter.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:53 schreef komrad het volgende:
[..]
laatste vraag, waar delft, enschede of hbo?
True.quote:
Wil je me morgen overhoren?quote:
dat doet me denken aan een uitspraak van albert mc^2quote:
Wat als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:56 schreef komrad het volgende:
grappig, ik heb ook nog wel iets met civiel.
Berekenen. En als master doe ik Beton, dus je kan wel raden hoe leuk ik het allemaal vind ...quote:voornamelijk materiaalkennis of meer berekeningen van staalconstructies?
Ik heb het ook gestudeerd maar ben uiteindelijk toch meer de bouwkundige kant opgegaan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat als ik vragen mag?
[..]
Berekenen. En als master doe ik Beton, dus je kan wel raden hoe leuk ik het allemaal vind ...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:00 schreef komrad het volgende:
trouwens, ken je peperkamp dan?
RIP JP IIquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:59 schreef VoreG het volgende:
Nou die paus is nu ook dood
weet ik maar uitleggen kan ie niet, vooral niet in grote groepenquote:
Dank je wel proostquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik had het allemaal al aan zien komen, dus ik zit er opzich niet eens zo erg mee, dit is gewoon een kutteam. Maar de manier waarop vind ik toch wel minder, gewoon door gebrek aan vechtlust..
maar goed, ik ben de beroerdste niet, rondje van mij.
Dank je papa.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:14 schreef Againzender het volgende:
Gefeliciteerd SCH!
Eigenlijk bederft dit mijn humeur helemaal niet.....
spanneendquote:Op zondag 3 april 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was er nog, ik ga nu naar m'n hol en blijf staan op het magische getal van 9999 posts. Tot later vandaag en welterusten!
welk seizoen ook niet na 95'quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
SCH gefeli
Ik voel me wel kut na dit verlies, maar leg me er bij neer dat het dit jaar gewoon een kut seizoen is.
Gefeliciteerd.quote:
ja sch heeft de rug gemasseerd van nick en de tenen ingevet en de neusharen eruit getrokkenquote:Op zondag 3 april 2005 00:46 schreef Suijk het volgende:
Is er nog iets gebeurd vanavond?
quote:Op zondag 3 april 2005 00:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja sch heeft de rug gemasseerd van nick en de tenen ingevet en de neusharen eruit getrokken
Die duiden we normaal aan met N. maar Pascalheister neemt de regels der privacy niet in echt omdat ze dat woord in achterhoek niet kunnen spellen.quote:Op zondag 3 april 2005 00:57 schreef Suijk het volgende:
Wie is Nick?
en nog een vrijgezel gevonden?quote:Op zondag 3 april 2005 00:58 schreef appelsientje het volgende:
lalalalalala nog een biertje
goede avondzo het vrijgezellen feest was echt goed te doen
privacy is dat hetzelfde als bloemen plukken ?quote:Op zondag 3 april 2005 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Die duiden we normaal aan met N. maar Pascalheister neemt de regels der privacy niet in echt omdat ze dat woord in achterhoek niet kunnen spellen.
nick is mijn gespierde god, mijn eigen paus
nee ze heeft al een vriendquote:
Nog geneukt?quote:Op zondag 3 april 2005 00:58 schreef appelsientje het volgende:
lalalalalala nog een biertje
goede avondzo het vrijgezellen feest was echt goed te doen
Je weet het welquote:Op zondag 3 april 2005 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
privacy is dat hetzelfde als bloemen plukken ?
quote:Op zondag 3 april 2005 01:20 schreef pascalheister het volgende:
dus jij doet het onder de mensen sientje
neequote:Op zondag 3 april 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Zo, ons bezoek is weer weg.
Is er vanavond nog iets gebeurd?
Leeft de Paus nog en hoe heeft mijn cluppie het gedaan?
![]()
Niets gemist dus.quote:Op zondag 3 april 2005 01:26 schreef HeatWave het volgende:
De paus is vredig heengegaan en Ajax heeft met bloed, zweet en tranen, en goed voetbal onterecht verloren door een totaal omgekochte scheidsrechter!!!!!
Nopequote:Op zondag 3 april 2005 01:02 schreef Suijk het volgende:
Ah, de N. van SCH.
Hij houdt niet van voetbal he?
vertel dat maar aan die katers elke keerquote:Op zondag 3 april 2005 01:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
teveel kan nooit te weinig altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |