quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou ik ga hier even lekker nagenieten. Ik voel een soort roes.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:25 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben compleet motorloos.
De BMW is vorige week verkocht, de CR500 heb ik vandaag naar motorcross Aad gebracht..
Wat wel weer een leuk ritje was .. hopelijk donderdagavond klaar met de koopavond.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik/BMW kan dan ook uit de OP van de Fok MC..
niet danquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hoe weet je dat ik maagd ben dan![]()
![]()
feliquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:25 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben compleet motorloos.
De BMW is vorige week verkocht
dat zijn idd heerlijke dijken daarquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:21 schreef Rausdouwer het volgende:
We zijn dijken gaan rijden tussen Tiel en Nijmegen. Dat is pas bochtenwerk!![]()
Nee, hij ging toch zn Fiero versierenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
der komt op korte termijn wel een geschikte vervanger toch....?? desnoods zo'n diversion![]()
Ik niet hoor, heb vandaag mijn brommervoorrem gefixed en nog wat andere kleine dingetjes geregeldquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen lekker gereden dus vandaagik niet
![]()
moest weer andere dingen doen...gelukkig morgen weer een (mooie) dag
Ben ook altijd een beetje hyper na het motorrijdenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Reden te meer om extra te Fok!enquote:
no offence maar dat is altijd jouw 1e indrukquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:13 schreef PatrickM het volgende:
Ben net ff terug van een rondje rijden.... die kettingspray is
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:01 schreef PatrickM het volgende:
Maar gelukkig is er ook nog goed nieuws... m'n zus is zwanger![]()
![]()
Hetgene wat ik geweldig vind is dat het niet zulke kleverige teringzooi is als die Castrol en Belray...quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
no offence maar dat is altijd jouw 1e indrukik wil je na een honderd km verder wel horen
Zolang het je zus is kan ik me die juichstemming wel voorstellen.quote:
Is niet de reden...quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gecondoleerd![]()
had hij daarom de motor alweer verkocht?
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zolang het je zus is kan ik me die juichstemming wel voorstellen.![]()
Moet er niet aan denken dat mijn vriendin ineens met zo'n mededeling komt. "Jij zwanger? Okee best maar dan wel in je eentje, doegie"![]()
Wat is er met je been dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou wij hebben ook weer lekker gereden![]()
![]()
Ondanks mijn dikke been toch meegegaan. Maar niet naar de Postbank omdat ik bang was dat ik het door mijn been niet zou halen (vooral de terugweg dan). We zijn dijken gaan rijden tussen Tiel en Nijmegen. Dat is pas bochtenwerk!We hebben weer heel wat geoefend en geleerd.
Ik mis de motor altijd wanneer ik niet rijd, maar na zo`n tocht weet ik ook weer precies waarom. Echt relaxed! Vooral dijken rijden is waanzinnig leuk. Er waren heel wat motoren aan het rondscheuren en op het terras aan de Waalkade was het ook heerlijk pauzeren tussen heel wat andere motorrijders.
Het leer gaat ook steeds beter zitten. De eerste dag vond ik het best eng om weg te rijden omdat ik mijn knie niet goed kon buigen en het steppie bijna niet wist te halen.Dat is nu helemaal over. Ik ga echt wel het liefst in leer rijden, en anders is het wel leuk om mijn lieverd in het leer te zien,
![]()
![]()
Achterspoiler, zijruitjes, verlagen, APKquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, hij ging toch zn Fiero versierenSpoiler kitje enzo.....
Ach mijn ex zwager kocht zo een motor.quote:
Want?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:57 schreef PatrickM het volgende:
Zwak hoor...
Daar is toch geen reet aan? Zelfs een mongool kan iemand nog zwanger maken.quote:Ik wil je vriendin best wel bevruchten en bij d'r blijven hoor![]()
![]()
Wat is dat nou voor redenatie, als zij zwanger is ben jij er toch zelf bij geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zolang het je zus is kan ik me die juichstemming wel voorstellen.![]()
Moet er niet aan denken dat mijn vriendin ineens met zo'n mededeling komt. "Jij zwanger? Okee best maar dan wel in je eentje, doegie"![]()
Heeft die donatie van Pep je niet aan het denken gezet ??quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:03 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Wat is er met je been dan?
Het zal vast ergens staan, ik ben gewoon te lui om terug te lezen en Pepijn wist het ook niet precies
Voor de rest is het leuk om telkens je rij ervaringen te lezen
Pepijn hoopt stiekem dat ze me stimuleren zelf weer met motorrijlessen te beginnen ipv dat hij een motor moet kopen waar ik ook lekker relaxed op mee kan rijden
Dus vooral door posten, misschien haal jij mij wel over de streep om weer te beginnen![]()
Dat is financieel gezien je grootste zorg niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Achterspoiler, zijruitjes, verlagen, APKmet ws nieuwe schijfremmen.
Maar het lijstje van de CR is veeel groter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |