quote:Op maandag 4 april 2005 17:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]mixed up Ice AgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op maandag 4 april 2005 17:48 schreef milagro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't give me that fucking bullshit
Dat wordt een lange nacht als ik dat zou doen.quote:Op maandag 4 april 2005 18:18 schreef Nory het volgende:
Ehm, ik heb ze stiekem al gelezenIk kon het niet laten.. Maar ik volg de Nederlandse afleveringen gewoon op Net 5.. En die spoiler kun je nog lang niet lezen, dan moet je volgens mij alle afleveringen zowat hebben gezien..
Die van mij kun je rustig lezen, hoorquote:Op maandag 4 april 2005 18:15 schreef Wepeel2 het volgende:
Tot welke aflevering moet ik kijken voordat ik die spoilers kan lezen? Ik ben nieuwsgierig.
quote:Op maandag 4 april 2005 07:35 schreef CarOnline het volgende:
Quote van IMDB, bio van Dominic Monaghan:
[quote]
Along with his "Fellowship" tattoo, he has "Living Is Easy With Eyes Closed" (a line from Strawberry Fields Forever) on his shoulder and a star on each foot..
quote:![]()
quote:Ehm.. dit is toch niet echt zo he? Dan hoef ik op voorhand namelijk al niet meer verder te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Die van mij kun je rustig lezen, hoor
Dat is slechts een theorietje, maar tussen spoilertags gezet voor het geval iemand het zou bevestigen.
Want zou ik mijn theorie niet tussen spoilertags zetten en de ander de reactie wel, dan weet je dus dat ik gelijk had.ik snap er geen reet meer van
Welnee, dit is het plot van de filmquote:Op maandag 4 april 2005 19:55 schreef Pimpelmees het volgende:
[..]
Ehm.. dit is toch niet echt zo he? Dan hoef ik op voorhand namelijk al niet meer verder te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat niet wil zeggen dat ie niet opnieuw gebruikt kan worden, maar lijkt me heeeeel sterkThere he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 4 april 2005 19:55 schreef Pimpelmees het volgende:
[..]
Ehm.. dit is toch niet echt zo he? Dan hoef ik op voorhand namelijk al niet meer verder te kijken.
jah, hallo nu verraad je de cluo,quote:Op zondag 3 april 2005 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vliegtuig is neergestort op eiland.
er zijn wat overlevenden.
en er is iets vreemds aan de hand op het eiland
![]()
Het wordt wel steeds boeiender merk ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:12 schreef NvM het volgende:
Aflevering 20 komt komende week in Amerika op de buis (ze gaan tot 24, en dat is dan het einde van seizoen 1).
Oef, dat wordt dan nog veel weken genieten van Lostquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:12 schreef NvM het volgende:
Aflevering 20 komt komende week in Amerika op de buis (ze gaan tot 24, en dat is dan het einde van seizoen 1).
Eigenlijk tot 26 omdat de laatste aflevering 2 uur duurt (eerst 24 en een week daarna 25+26)quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:12 schreef NvM het volgende:
(ze gaan tot 24, en dat is dan het einde van seizoen 1).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |