Over wat er met het eiland aan de buurt is enzo bedoel ik. Dat en de relaties tussen de hoofdpersonen.quote:Op zondag 3 april 2005 15:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik bedoel meer wat denk jij dat het hoofdverhaal is?
Nee die heeft best mazzel gehadquote:Op zondag 3 april 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ze hebben die piloot niet opgegeten.
quote:Op zondag 3 april 2005 17:05 schreef VoreG het volgende:
Nee die heeft best mazzel gehad
quote:Op zondag 3 april 2005 17:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ja, mazzel, dood in een boom hangen.
Nouja, je weet niet zeker wat Locke zag.. Hij kan natuurlijk ook wel gewoon die zwijn hebben gezien. Oke, wel een beetje vreemd dat hij zo omhoog kijkt. Maar dat zwijn had ook wel gewoon in een boom kunnen zitten, weet jij veel. Er zijn namelijk ook IJsberen op dat tropische eiland, vind ik ook niet volkomen normaalquote:Op zondag 3 april 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie zegt dat die beesten je willen opeten? Ze hebben Locke niet opgegeten en ze hebben die piloot niet opgegeten.
Quote van IMDB, bio van Dominic Monaghan:quote:Op zondag 3 april 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas was dat weer een voorbeeld van slechte 'special effects'.
Die was er vlak voor de opnames effe door een productie-asistente opgekrast met een Bic.
quote:Along with his "Fellowship" tattoo, he has "Living Is Easy With Eyes Closed" (a line from Strawberry Fields Forever) on his shoulder and a star on each foot.
haha... het is dan wel een mooie nette tattoo, lijkt echt of 't erop geschreven is.quote:Op maandag 4 april 2005 07:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Quote van IMDB, bio van Dominic Monaghan:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 07:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Quote van IMDB, bio van Dominic Monaghan:
[..]
![]()
zou best kunnen.quote:Op maandag 4 april 2005 16:10 schreef Weakling het volgende:
Tis toch geen verkapte remake van Fantasy Island aan het worden he, waar alles wat je wenst waarheid wordt. Zou ik wel jammer vinden.
nee. 'nuff saidquote:Op maandag 4 april 2005 16:10 schreef Weakling het volgende:
Tis toch geen verkapte remake van Fantasy Island aan het worden he, waar alles wat je wenst waarheid wordt. Zou ik wel jammer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
quote:Op maandag 4 april 2005 17:39 schreef phileine het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2005 17:39 schreef phileine het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |