dat zou hij dus vergeten kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, waarom zou hij in die kist gaan kijken als hij wist dattie leeg was?Hij verwachtte overduidelijk het lichaam van zijn vader te vinden...
Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:05 schreef milagro het volgende:
dat zou hij dus vergeten kunnen zijn
hij heeft onlangs namelijk een flinke klap op zijn hoofd gehad, iets met een neerstortend vliegtuig of zo, dan willen de herinnering vlak voor en na de klap weleens wazig zijn of compleet weg
yep. hij is dood, net als zijn vader en daarom is die kist leeg, was ie niet dood geweest had ie zijn vader gewoon zien liggen in die kistquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof er niks van.Dat zou veel te flauw zijn, er zit iets achter...
Dat geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:17 schreef milagro het volgende:
yep. hij is dood, net als zijn vader en daarom is die kist leeg, was ie niet dood geweest had ie zijn vader gewoon zien liggen in die kist![]()
Mag ht hopenquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
k denk dat het iets héél anders is dan wat wij allemaal bedacht hebben.
waarom heb je drie minuten na de vorige post in godsnaam een tvp nodig? zo moeilijk is het toch niet om even te zoeken in de lijst. Of verzin anders in ieder geval een degelijk excuus (dus een boeiend postje) om het topic hoog te houden.quote:
Dat laatste lijkt me trouwens ook een goede! Erg leuke oplossingquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:53 schreef phileine het volgende:
[..]
Over waarom hij die kist zou openmaken terwijl ie weet dat ie leeg is: hij is hardstikke in de war, ziet constant zijn vader lopen. Dan opeens die kist, als ik alsmaar hallucinaties had van mijn vader, zou ik ook wel in die kist willen kijken of er dáár dan niks geks te zien is. Hij reageerde deze episode natuurlijk sowieso niet helemaal rationeel en normaal. Misschien was het trouwens wel de kist van heel iemand anders, dat zou ook nog kunnen natuurlijk.
Nee lag bij een soort watervalletje, naast een stuk van het vliegtuigquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:40 schreef DJKoster het volgende:
Lag die grafkist (samen met een hoop andere troep) niet in een soort grot? Daar lijkt het me niet ingevallen te zijn (en grafkisten lijken me nou niet echt te stuiteren)
En die tattoo van Charlie was ook erg duidelijk in beeld op een gegeven moment..
Lag inderdaad bij een grot, ik denk dat ze uiteindelijk daarheen zullen verplaatsen ivm vers water. Ik ben echt fan van Locke! En de tattoo van Charlie.. briljant..quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:40 schreef DJKoster het volgende:
Lag die grafkist (samen met een hoop andere troep) niet in een soort grot? Daar lijkt het me niet ingevallen te zijn (en grafkisten lijken me nou niet echt te stuiteren)
En die tattoo van Charlie was ook erg duidelijk in beeld op een gegeven moment..
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:23 schreef Nory het volgende:
Verder in de serie? Download jij de serie ofzo
Nog 8 te gaan voor donderdagquote:
Helaas was dat weer een voorbeeld van slechte 'special effects'.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:40 schreef DJKoster het volgende:
Dat komt uit "strawberry fields forever" van the Beatles. De volgende regel luidt "misunderstand all you see" zou dat iets te betekenen hebben?quote:"Living is easy
With eyes closed"
Ah leuk van de 46 hebben we er al 5 gehadquote:Op zondag 3 april 2005 14:07 schreef Xante het volgende:
Ieder personage komt aan bod.
ja precies, ik geloof echt niet dat iedereen aan bod komt. ik denk alleen nog diegene die ik al genoemd heb.quote:Op zondag 3 april 2005 14:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah leuk van de 46 hebben we er al 5 gehad
hup monstertje verminder dat aantal even
Alleen de hoofdpersonages natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2005 14:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah leuk van de 46 hebben we er al 5 gehad
hup monstertje verminder dat aantal even
15? Zijn er nog veelquote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef Xante het volgende:
[..]
Alleen de hoofdpersonages natuurlijk. Zijn er 15 ofzo.
wie dan nog meer naast die ik al noemde?quote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef Xante het volgende:
[..]
Alleen de hoofdpersonages natuurlijk. Zijn er 15 ofzo.
Die 2 koreanen?quote:Op zondag 3 april 2005 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wie dan nog meer naast die ik al noemde?
Walt, Michael, twee Koreanen, Kate, Charlie, Claire, Sawyer, Jack, Hurley, Locke, Boone & Shannon, Sayid. Dat zijn alle hoofdpersonages.quote:
Oooooooo dan is het goedquote:Op zondag 3 april 2005 14:15 schreef Xante het volgende:
[..]
Walt, Michael, twee Koreanen, Kate, Charlie, Claire, Sawyer, Jack, Hurley, Locke, Boone & Shannon, Sayid. Dat zijn alle hoofdpersonages.
Zijn er toch 14.
Kleine jochie met z'n hond.quote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oooooooo dan is het goed
Walt.. wie is walt
Die ijsbeer is ook erg liefquote:
Ik ga niet spoilerenquote:
Gaan we dan de laatste paar afleveringen, die nog moeten komen van seizoen 1, naar de boompjes en visjes kijken?quote:Op zondag 3 april 2005 14:31 schreef Forumschorem het volgende:
Ik heb ze allemaal al gezien en ze gaan allemaal doot.
Wat bedoel je met de "rode draad" ?quote:Op zondag 3 april 2005 15:04 schreef Luuksor het volgende:
Ik ga er vanuit dat ze dan dieper op het rode-draad verhaal ingaan.. Voorlopig vind ik het mysterieuze erg sterk..
vliegtuig is neergestort op eiland.quote:Op zondag 3 april 2005 15:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik bedoel meer wat denk jij dat het hoofdverhaal is?
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.quote:Op zondag 3 april 2005 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
vliegtuig is neergestort op eiland.
er zijn wat overlevenden.
en er is iets vreemds aan de hand op het eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |