Ah leuk van de 46 hebben we er al 5 gehadquote:Op zondag 3 april 2005 14:07 schreef Xante het volgende:
Ieder personage komt aan bod.
ja precies, ik geloof echt niet dat iedereen aan bod komt. ik denk alleen nog diegene die ik al genoemd heb.quote:Op zondag 3 april 2005 14:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah leuk van de 46 hebben we er al 5 gehad
hup monstertje verminder dat aantal even
Alleen de hoofdpersonages natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2005 14:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah leuk van de 46 hebben we er al 5 gehad
hup monstertje verminder dat aantal even
15? Zijn er nog veelquote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef Xante het volgende:
[..]
Alleen de hoofdpersonages natuurlijk. Zijn er 15 ofzo.
wie dan nog meer naast die ik al noemde?quote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef Xante het volgende:
[..]
Alleen de hoofdpersonages natuurlijk. Zijn er 15 ofzo.
Die 2 koreanen?quote:Op zondag 3 april 2005 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wie dan nog meer naast die ik al noemde?
Walt, Michael, twee Koreanen, Kate, Charlie, Claire, Sawyer, Jack, Hurley, Locke, Boone & Shannon, Sayid. Dat zijn alle hoofdpersonages.quote:
Oooooooo dan is het goedquote:Op zondag 3 april 2005 14:15 schreef Xante het volgende:
[..]
Walt, Michael, twee Koreanen, Kate, Charlie, Claire, Sawyer, Jack, Hurley, Locke, Boone & Shannon, Sayid. Dat zijn alle hoofdpersonages.
Zijn er toch 14.
Kleine jochie met z'n hond.quote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oooooooo dan is het goed
Walt.. wie is walt
Die ijsbeer is ook erg liefquote:
Ik ga niet spoilerenquote:
Gaan we dan de laatste paar afleveringen, die nog moeten komen van seizoen 1, naar de boompjes en visjes kijken?quote:Op zondag 3 april 2005 14:31 schreef Forumschorem het volgende:
Ik heb ze allemaal al gezien en ze gaan allemaal doot.
Wat bedoel je met de "rode draad" ?quote:Op zondag 3 april 2005 15:04 schreef Luuksor het volgende:
Ik ga er vanuit dat ze dan dieper op het rode-draad verhaal ingaan.. Voorlopig vind ik het mysterieuze erg sterk..
vliegtuig is neergestort op eiland.quote:Op zondag 3 april 2005 15:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik bedoel meer wat denk jij dat het hoofdverhaal is?
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.quote:Op zondag 3 april 2005 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
vliegtuig is neergestort op eiland.
er zijn wat overlevenden.
en er is iets vreemds aan de hand op het eiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |