Dat hoop ik dus echt nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef milagro het volgende:
ja nou, hoor, ze zijn allemaal dood, maar voordat ze het eeuwige met het tijdelijke mogen verruilen, moeten ze eerst de confrontatie aan met hun aardse demonen... of zoiets
wát is er aan de hand
*woorden uit de mond*.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef milagro het volgende:
ja nou, hoor, ze zijn allemaal dood, maar voordat ze het eeuwige met het tijdelijke mogen verruilen, moeten ze eerst de confrontatie aan met hun aardse demonen... of zoiets
ik ook niet en het zal ook wel niet, ze zijn vast slimmer dan ik ben, de bedenkers van dit verhaalquote:
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Maar Lucifer loopt dus af en toe een rondje op dat eiland en gooit hier en daar een boompje om en Locke heeft dat gezien dus hij mag nu vleugeltjes krijgen?
geen idee of hij zijn demonen al bevochten heeft, stel dat mijn afgezaagde theorietje klopt...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Maar Lucifer loopt dus af en toe een rondje op dat eiland en gooit hier en daar een boompje om en Locke heeft dat gezien dus hij mag nu vleugeltjes krijgen?
die speelde gewoon een figurantenrol in het confrontatieverhaal van de ander(en).quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
Hoe verklaar je dan die piloot die werd opgegeten en dood in de boom hing?
Afgekeurd en ging naar de hel? En de andere lichamen die er nog lagen?
Zeker? Dacht het niet, is allemaal maar speculatie.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef ArmaniMania het volgende:
1 ding is zeker ze zijn allemaal al dood.
Over 18 weken weten we het uiteindelijke antwoordquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kàn gewoon niet dat ze allemaal dood zijn...
jawel, kan wel, maar of het zo is....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kàn gewoon niet dat ze allemaal dood zijn...
Ik hoop dat ik mij kan beheersen. Wat als ik me voor die tijd overgeef aan het lezen van spoilers?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
Over 18 weken weten we het uiteindelijke antwoord!
Een man die in een rolstoel zit, kan opeens lopen die op het eiland crasht. Een ander iemand zou zijn benen over het eiland verspreid hebben liggen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Zeker? Dacht het niet, is allemaal maar speculatie.
Preciesquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:28 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
En als het speculatie is, dan kán het wel toch zo zijn?
Eerste seizoen heeft 24 afleveringen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, het ging toch nog verder na 18? Het eerste seizoen heeft er 18. Geloof ik.
My words.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:
Als ik met een zelf aangestoken fakkel ga rennen zonder dat daar olie of iets anders brandbaars opzit gaat ie altijd uit
En daarnaast ren ik ook nooit in een bos
Dat is leuk voor je, ik hoop aleen voor jou dat hij niet een konijnenbrein heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa heeft ook een lekker ding als dokter!
Ik vind dat helemaal niet... Al was Locke misschien meer het type arts geweest. Die komt erg intelligent over vind ik.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:45 schreef APK het volgende:
Dat is leuk voor je, ik hoop aleen voor jou dat hij niet een konijnenbrein heeft.
Kom op zeg, de MAVO geur druipt af van deze hoofdpersoon. [afbeelding]
Geheimzinnig!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Al was Locke misschien meer het type arts geweest. Die komt erg intelligent over vind ik.
Locke is stoer!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet... Al was Locke misschien meer het type arts geweest. Die komt erg intelligent over vind ik.
dat is dan 1 seizoen ja dan komen er nog minimaal 5quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Over 18 weken weten we het uiteindelijke antwoord!
Zou dat 't zijn ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Hij mocht zijn vader in eerste instantie toch niet meenemen? We hebben de reactie van die stewardess op zijn gesmeek niet gezien. Misschien moest hij met lege handen kist terug naar L.A. en ligt zijn vader nog in een koelcel in Australie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |