fuck you!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Die Koreaan gaat dood in aflevering 5!
huh half 10 toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef NvM het volgende:
Dan ben je toch echt te laat...aflevering 3 begint over 10 min!!!
21:25 tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef NvM het volgende:
Dan ben je toch echt te laat...aflevering 3 begint over 10 min!!!
Laat ik nou tot aflevering 5 gekeken hebben, maar gewoon mee doen in dit topic zonder te spoilen...En die Koreaan gaat dus niet dood in aflevering 5. Sukkel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:25 schreef NvM het volgende:
[..]
Laat ik nou tot aflevering 5 gekeken hebben, maar gewoon mee doen in dit topic zonder te spoilen...En die Koreaan gaat dus niet dood in aflevering 5. Sukkel.
serieus? dat was vorige week ook al.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:28 schreef justsomeone het volgende:
en 20.30 maandag alleen, de herhaling van ep 1 en 2.
Hij lultquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
fuck you!
als dat echt zo is dan mag je wat mij betreft in je kont geneukt worden door een groot geschapen neger en daarna verbannen worden van dit forum.
Maandag komt de herhaling van de eerste twee van meiden van de wit, dus lijkt me sterk dat ze lost ook doen....quote:
Ja!! En die zwangere vrouw krijgt een miskraam!(afl 7)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Kap eens met die bullshit. Ik wil aflevering 19 zienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja!! En die zwangere vrouw krijgt een miskraam!(afl 7)
Wanneer wordt het uitgezonden in de VS?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:59 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Kap eens met die bullshit. Ik wil aflevering 19 zien
30 maart...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:03 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden in de VS?
Zie het andere Lost topic: Lost season 1 @ USA (deel 2)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:03 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden in de VS?
vond ik ook ja. maar vond m toch goed genoeg om te blijven kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:21 schreef LostFormat het volgende:
Mwoah beetje matige aflevering. Had ook haast niet anders gekund na zo'n pilot. Ik had iig gehoopt wat meer mysterie.
Vind je? Juist dan krijg je het gevaar dat het een te oppervlakkige serie wordt. En daarbij, het is geen X-filesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:21 schreef LostFormat het volgende:
Mwoah beetje matige aflevering. Had ook haast niet anders gekund na zo'n pilot. Ik had iig gehoopt wat meer mysterie.
Bloedmooi.quote:
oke, bewijs is geleverd... jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:25 schreef NvM het volgende:
[..]
Laat ik nou tot aflevering 5 gekeken hebben, maar gewoon mee doen in dit topic zonder te spoilen...En die Koreaan gaat dus niet dood in aflevering 5. Sukkel.
Nou ben jij de gene die dom bezig is...Want ze heeft toch niks voor niks een crimineel verleden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:56 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
oke, bewijs is geleverd... jij bent echt dom.
OT: Die Kate is volgens mij niet gevaarlijk...
Nou ik weet het ook nog niet hoor. Ik bedoel we weten nog niks van wat ze heeft gedaan of dat ze een crimineel verleden heeft. We weten alleen dat die 'dode' vent achter haar aan zat. Maar wie was in godsnaam die dode man? Dat weten we toch ook niet! En dat plaatje waar je haar zag met zon bordje voor der, dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:02 schreef NvM het volgende:
[..]
Nou ben jij de gene die dom bezig is...Want ze heeft toch niks voor niks een crimineel verleden?
Tja, ze doen vrij geheimzinnig over haar criminele verleden...En het zou een tegenvaller zijn als ze alleen maar een huis, tuin en keuken inbraakje had gepleegdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik weet het ook nog niet hoor. Ik bedoel we weten nog niks van wat ze heeft gedaan of dat ze een crimineel verleden heeft. We weten alleen dat die 'dode' vent achter haar aan zat. Maar wie was in godsnaam die dode man? Dat weten we toch ook niet! En dat plaatje waar je haar zag met zon bordje voor der, dat weet ik ook niet![]()
Dat is ook weer zo, maar het zou ook tegenvallen als ze een seriemoordenaar isquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:07 schreef NvM het volgende:
[..]
Tja, ze doen vrij geheimzinnig over haar criminele verleden...En het zou een tegenvaller zijn als ze alleen maar een huis, tuin en keuken inbraakje had gepleegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |