fuck you!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Die Koreaan gaat dood in aflevering 5!
huh half 10 toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef NvM het volgende:
Dan ben je toch echt te laat...aflevering 3 begint over 10 min!!!
21:25 tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef NvM het volgende:
Dan ben je toch echt te laat...aflevering 3 begint over 10 min!!!
Laat ik nou tot aflevering 5 gekeken hebben, maar gewoon mee doen in dit topic zonder te spoilen...En die Koreaan gaat dus niet dood in aflevering 5. Sukkel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:25 schreef NvM het volgende:
[..]
Laat ik nou tot aflevering 5 gekeken hebben, maar gewoon mee doen in dit topic zonder te spoilen...En die Koreaan gaat dus niet dood in aflevering 5. Sukkel.
serieus? dat was vorige week ook al.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:28 schreef justsomeone het volgende:
en 20.30 maandag alleen, de herhaling van ep 1 en 2.
Hij lultquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
fuck you!
als dat echt zo is dan mag je wat mij betreft in je kont geneukt worden door een groot geschapen neger en daarna verbannen worden van dit forum.
Maandag komt de herhaling van de eerste twee van meiden van de wit, dus lijkt me sterk dat ze lost ook doen....quote:
Ja!! En die zwangere vrouw krijgt een miskraam!(afl 7)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Kap eens met die bullshit. Ik wil aflevering 19 zienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja!! En die zwangere vrouw krijgt een miskraam!(afl 7)
Wanneer wordt het uitgezonden in de VS?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:59 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Kap eens met die bullshit. Ik wil aflevering 19 zien
30 maart...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:03 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden in de VS?
Zie het andere Lost topic: Lost season 1 @ USA (deel 2)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:03 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden in de VS?
vond ik ook ja. maar vond m toch goed genoeg om te blijven kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:21 schreef LostFormat het volgende:
Mwoah beetje matige aflevering. Had ook haast niet anders gekund na zo'n pilot. Ik had iig gehoopt wat meer mysterie.
Vind je? Juist dan krijg je het gevaar dat het een te oppervlakkige serie wordt. En daarbij, het is geen X-filesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:21 schreef LostFormat het volgende:
Mwoah beetje matige aflevering. Had ook haast niet anders gekund na zo'n pilot. Ik had iig gehoopt wat meer mysterie.
Bloedmooi.quote:
oke, bewijs is geleverd... jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:25 schreef NvM het volgende:
[..]
Laat ik nou tot aflevering 5 gekeken hebben, maar gewoon mee doen in dit topic zonder te spoilen...En die Koreaan gaat dus niet dood in aflevering 5. Sukkel.
Nou ben jij de gene die dom bezig is...Want ze heeft toch niks voor niks een crimineel verleden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:56 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
oke, bewijs is geleverd... jij bent echt dom.
OT: Die Kate is volgens mij niet gevaarlijk...
Nou ik weet het ook nog niet hoor. Ik bedoel we weten nog niks van wat ze heeft gedaan of dat ze een crimineel verleden heeft. We weten alleen dat die 'dode' vent achter haar aan zat. Maar wie was in godsnaam die dode man? Dat weten we toch ook niet! En dat plaatje waar je haar zag met zon bordje voor der, dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:02 schreef NvM het volgende:
[..]
Nou ben jij de gene die dom bezig is...Want ze heeft toch niks voor niks een crimineel verleden?
Tja, ze doen vrij geheimzinnig over haar criminele verleden...En het zou een tegenvaller zijn als ze alleen maar een huis, tuin en keuken inbraakje had gepleegdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik weet het ook nog niet hoor. Ik bedoel we weten nog niks van wat ze heeft gedaan of dat ze een crimineel verleden heeft. We weten alleen dat die 'dode' vent achter haar aan zat. Maar wie was in godsnaam die dode man? Dat weten we toch ook niet! En dat plaatje waar je haar zag met zon bordje voor der, dat weet ik ook niet![]()
Dat is ook weer zo, maar het zou ook tegenvallen als ze een seriemoordenaar isquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:07 schreef NvM het volgende:
[..]
Tja, ze doen vrij geheimzinnig over haar criminele verleden...En het zou een tegenvaller zijn als ze alleen maar een huis, tuin en keuken inbraakje had gepleegd
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef spooky1234 het volgende:
lost_format, ik hoop niet dat je een hartaanval hebt gekregen toen je het las en dacht dat het een spoiler was![]()
Dan is dr niks meer aan..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Iedere keer maar meer vraagtekens. Ik wil gvd antwoorden.. Kom op met die spoilers..![]()
Je kunt dit topic ook een tijdje ontwijken todat je de derde aflevering hebt gezien?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:14 schreef phileine het volgende:
ik heb m gisteravond opgenomen omdat ik weg moest. Dus zouden jullie nog even niks over die derde aflevering willen zeggen tot ik m gezien heb? Anders is het helemaal verpest voor me. Ik denk dat ik donderdag wel tijd heb om hem te kijken. Dus tot die tijd graag even spoilertags ok?
Niemand kijkt tegenwoordig nog naar de PI'squote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:30 schreef NvM het volgende:
[..]
Je kunt dit topic ook een tijdje ontwijken todat je de derde aflevering hebt gezien?![]()
Ja dat vond ik dus ook...toen hij die hond had gevonden (nou ja eigenlijk gelokt met dat hondenfluitje) dacht ik dat hij toch wel oké was. Maar toen aan het eind opeens weer zo'n vaag gezicht en 't achtergrondmuziekje was opeens ook weer wat duisterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:34 schreef fratsman het volgende:
Die ouwe vent is weird. Hij heeft volgens mij ook een hoop te verbergen.
Ik dacht eerst dat het wel meeviel (zijn reactie in de regen, het vinden van die hond) maar ik voel gewoon dat er meer is.
Overigens wil ik ook even opmerken dat ik Hurley de stoerste van allemaal vind!
"dude!"![]()
Dat is toch normaal in tropische klimaten? Hevige regenbuien die abrupt ophouden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:03 schreef milagro het volgende:
die regen die abrupt stopte zodat de vader meteen moest gaan zoeken.
alsof er idd bepaalde gedachtes meteen waarheid worden
jawel, maar nu viel het exact gelijk met de belofte vd vader "als het opgehouden is met regenen dan ga ik je hond zoeken" en boem , over de bui.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat is toch normaal in tropische klimaten? Hevige regenbuien die abrupt ophouden?
Had dat jongetje dat stripboek gevonden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat is toch normaal in tropische klimaten? Hevige regenbuien die abrupt ophouden?
Maar het zou goed kunnen, Net als die ijsbeer in dat stripboek en in de jungle.... Freaky!![]()
Of het was gewoon een beetje humor in de serie, dat kan ook nogquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, maar nu viel het exact gelijk met de belofte vd vader "als het opgehouden is met regenen dan ga ik je hond zoeken" en boem , over de bui.
Hij zal het iig niet meer kunnen vertellenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:24 schreef Neoktheone het volgende:
Ik denk dat het met het verleden van Kate wel meevalt. Die US Marshall gedroeg zich namelijk ook een beetje weird. Dat pistoolgebaartje met zijn vingers in de lucht en de hele tijd maar roepen dat ze zo gevaarlijk is zonder te zeggen waarom. Vreemde man...
Ja ik kom er dus ook net achter dat het op Veronica herhaald wordtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga strax op Veronica kijken..
Gister gemist
is toch juist goed?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kom er dus ook net achter dat het op Veronica herhaald wordt
Zie mijn understatement.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bloedmooi.
Hoewel Claire met haar leuke accent, schitterende ogen en lieve mondje ook zeker niet mis is.
welke? die met die dikke buikquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:42 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Kate is leuk, maar die andere blonde (weet niet hoe ze heet) mag er ook zeker wezen![]()
Shannon vind ik niet echt leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
welke? die met die dikke buik![]()
of dat zusje van die gast die er zo evil uitziet?
beide zijn wel leuk maar Kate is lekkerder![]()
Ian Somerhalderquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Dank je.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
die ziet er zeker evil uit
heeft echt van die duivelse wenkbrauwen en dan ook nog van die enge blauwe ogen...brrrr.
I see what you mean ...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
die ziet er zeker evil uit
heeft echt van die duivelse wenkbrauwen en dan ook nog van die enge blauwe ogen...brrrr.
Zou door het weer kunnen komen, heb ik ook wel eens last van (alleen niet zo erg)quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef FremantleDockers het volgende:Anyway, waarom hebben een aantal personen (bv jack en de hobbitt) precies dezelfde verwondingen aan hun knokkels? Zag er vreemd uit.
Nee he?quote:Following the death of the marshal, 47 survivors remain on the island (see various episodes of "Alias" for J.J. Abrams' obsession with the number 47).
Dat zusje Shannon ja!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
welke? die met die dikke buik![]()
beide zijn wel leuk maar Kate is lekkerder![]()
Had hij eerder ook gedaan volgens mij ja. Stond er niet de eerste aflevering 'lost' op z'n knokkels?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:35 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zou door het weer kunnen komen, heb ik ook wel eens last van (alleen niet zo erg)
Verder schreef hij wat op zijn verband, had hij dat niet al eerder gedaan?
Was een aardige aflevering, genoeg om verder te kijken..
agreequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Dat zusje Shannon ja!Maar die met de dikke buik is ook leuk
en Kate natuurlijk ook
wtf, ze zijn gewoon alledrie leuk![]()
-Edit-quote:Op zondag 20 maart 2005 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had hij eerder ook gedaan volgens mij ja. Stond er niet de eerste aflevering 'lost' op z'n knokkels?
Enniehoe, ik vond 'late' wel grappig eigenlijk.
in de eerste ep stond er 'fate'quote:Op zondag 20 maart 2005 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had hij eerder ook gedaan volgens mij ja. Stond er niet de eerste aflevering 'lost' op z'n knokkels?
Enniehoe, ik vond 'late' wel grappig eigenlijk.
Ik dacht Sydney - LA ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef Seefje het volgende:
Maar ze zijn toch uit Sydney vertrokken? Nu weet ik niet of de bestemming Amerika is... dat heb ik ff gemist...
ja waren idd onderweg naar Amerika ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef Seefje het volgende:
Btw... Ik zat net even terug te lezen enzo... En er werd verteld van als je 7mnd of meer zwanger bent mag je in Amerikaanse vliegtuigen niet mee en ook Marshalls zijn verboden wapens mee te nemen in Amerika enz enz...
Maar ze zijn toch uit Sydney vertrokken? Nu weet ik niet of de bestemming Amerika is... dat heb ik ff gemist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best wel vaag trouwens dat je zo'n zak coke mee krijgt in het vliegtuig.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:11 schreef Smittend het volgende:
Uhm..die "hobbit" is een junkie...hij snuift cocaine(?)..daarom ging hij mee op zoek naar de cockpit, want zijn spul lag nog in het toilet net achter de cockpit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |