abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25595757
damn, dit is echt een spannende serie.
ben benieuwd wat het wonder van die kale gast is, en volgens mij is hij ook een navy seal ofzo met dat hondenfluitje van 'm.
en die Kate is echt bloedmooi
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:42:38 #77
117266 Tujuh
Letitredno
pi_25597000
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:58 schreef jimjim1983 het volgende:

en die Kate is echt bloedmooi
Kate is leuk, maar die andere blonde (weet niet hoe ze heet) mag er ook zeker wezen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:46:44 #78
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25597090
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Bloedmooi.
Hoewel Claire met haar leuke accent, schitterende ogen en lieve mondje ook zeker niet mis is.
Zie mijn understatement.
pi_25597277
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:42 schreef Tujuh het volgende:

[..]

Kate is leuk, maar die andere blonde (weet niet hoe ze heet) mag er ook zeker wezen
welke? die met die dikke buik
of dat zusje van die gast die er zo evil uitziet?
beide zijn wel leuk maar Kate is lekkerder
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:07:32 #80
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25597597
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Shannon vind ik niet echt leuk.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:11:53 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25597704
quote:

Ian Somerhalder

Speelde ook in de verfilming van Rules of Attraction
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:13:23 #82
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25597730
Ziet die er evil uit? Ik vind hem wel leuk, misschien ook wel omdat hij op mij lijkt.
pi_25597775
die ziet er zeker evil uit
heeft echt van die duivelse wenkbrauwen en dan ook nog van die enge blauwe ogen...brrrr.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:16:02 #84
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25597795
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft echt van die duivelse wenkbrauwen en dan ook nog van die enge blauwe ogen...brrrr.
Dank je.
pi_25597850
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:16 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dank je.
wees blij, vrouwen vallen op bad boys moeder instinct.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:29:12 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25598115
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
I see what you mean ...

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25600100
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 13:12 schreef FremantleDockers het volgende:Anyway, waarom hebben een aantal personen (bv jack en de hobbitt) precies dezelfde verwondingen aan hun knokkels? Zag er vreemd uit.

Zou door het weer kunnen komen, heb ik ook wel eens last van (alleen niet zo erg)
Verder schreef hij wat op zijn verband, had hij dat niet al eerder gedaan?

Was een aardige aflevering, genoeg om verder te kijken..
pi_25600194
En wat lees ik:
quote:
Following the death of the marshal, 47 survivors remain on the island (see various episodes of "Alias" for J.J. Abrams' obsession with the number 47).
Nee he?
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:40:09 #89
117266 Tujuh
Letitredno
pi_25600202
quote:

[..]

Dat zusje Shannon ja! Maar die met de dikke buik is ook leuk en Kate natuurlijk ook
wtf, ze zijn gewoon alledrie leuk
pi_25601559
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:35 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Zou door het weer kunnen komen, heb ik ook wel eens last van (alleen niet zo erg)
Verder schreef hij wat op zijn verband, had hij dat niet al eerder gedaan?

Was een aardige aflevering, genoeg om verder te kijken..
Had hij eerder ook gedaan volgens mij ja. Stond er niet de eerste aflevering 'lost' op z'n knokkels?
Enniehoe, ik vond 'late' wel grappig eigenlijk .
  zondag 20 maart 2005 @ 09:17:58 #91
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_25604793
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Tujuh het volgende:

[..]

Dat zusje Shannon ja! Maar die met de dikke buik is ook leuk en Kate natuurlijk ook
wtf, ze zijn gewoon alledrie leuk
agree Al blijft die met de dikke buik (zwanger enzo) met haar Ozzy (australische) accent wel de leukste... Daar zou ik ook best lost mee willen geraken

Het is trouwens wel makkelijk als je niet langer kunt wachten om alle episodes te downloaden... Het is alleen jammer dat je nu zo lang moet wachten op episode 19....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 20 maart 2005 @ 09:31:37 #92
84048 NvM
Nevermind
pi_25604886
quote:
Op zondag 20 maart 2005 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Had hij eerder ook gedaan volgens mij ja. Stond er niet de eerste aflevering 'lost' op z'n knokkels?
-Edit-
  maandag 21 maart 2005 @ 07:19:05 #93
15275 serano
here kitty, kitty
pi_25627614
quote:
Op zondag 20 maart 2005 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

in de eerste ep stond er 'fate'
hij heeft dus de f veranderd in een l....
pick a job you like and you never work a day in your life
  maandag 21 maart 2005 @ 10:54:34 #94
117212 Seefje
Seefje says!
pi_25630172
Ik heb besloten me braafjes bezig te houden met meediscussieren... Wat een gedoe... wilde gewoon lekker speculeren over de serie met andere scherpe en minder scherpe mensen die andere oppervlakkige dingen misschien wel beter opvallen dan mij... (zoals de schoenen en de schaduw, het wapenbezit IN het vliegtuig en de zwangere vrouw...)

Ik denk dat Kate misschien wel iets ernstigs heeft gedaan, maar uit verdediging van zichzelf ofzoiets...
Zoiets als moord op haar verkrachter, dat ze heeft gezeten, vrij is gekomen en dat iemand haar uitgedaagd heeft dezelfde fout weer te begaan... Ofzoiets... Dat ze dus niet lijp van zichzelf is, maar dat mensen haar daartoe hebben gedwongen... Zo'n typje vind ik haar wel...

Ik baal nu als de tyfus dat ik dus niks herinner van die schaduw/mega-poot...

Verder heeft iedereen het over monsters of mega dieren ofzo, maar wat nu als het net zoiets als die film over die agenten die op dat eiland zijn gedropt voor die zogenaamde oefening, maar vervolgens zit er een ECHTE moordenaar tussen en blijkt het geen oefening (ben de naam van de film kwijt). Dus dat het allemaal gepland is wat er is gebeurd door een of andere psychopaat... ? Want idd... de wijze waarop het vliegtuig gecrashed is... zijn 48 overlevende die ook nog vrij springlevend zijn allemaal wel veel... en waarom zou iedereen rondom het vliegtuig neergepleurd zijn en alleen Jack in de bamboe...

Of zou jack in het vliegtuig gewoon al voor de gek gehouden zijn... Dat ze niet gecrashed zijn, maar dat Jack een slag voor zn kop heeft gekregen en met wat acteurs op het eiland gedropt zijn en dat ze daar met zn allen net doen alsof dat wat er gebeurd is gebeurd is...?

En die ouwe sinasappelgast... die blijft freaky... Wat voor wonder heeft ie meegemaakt? Dat ie met de dieren kan spreken ofzo? Want als een hond niet op een fluitje getraind is (dwz. als iemand die hond niet ooit geleerd heeft dat een fluitje betekent dat ie moet komen enzo) komt ie echt niet zomaar terug... Dus OF die hond is freaky Of die vent... OF beide...

En idd... die hond had wat weg van die ijsbeer... vacht, vier poten, twee oren, twee ogen... een neus zelfs

Verder vraag ik me af of die vent die Kate in de boeien had ook wel daadwerkelijk LEGAAL Kate in de boeien had... De wijze waarop hij met haar omging vind ik erg vreemd voor een Marshall vs. Crimineel...

Die dikkerd vertrouwd Kate voor geen meter... Dus dat gaat ook nog flink mis volgens mij... En die lijperd met zijn blonde haar die blijkbaar zo stom is om op het hart te mikken ipv het hoofd van die arme lijdende doodgaande man daar is ook iets vervelends mee...

Die hobbit, daar heb ik nog niet echt iets aan ontdekt... Dat ook hij niet zonder verhaal is, is wel duidelijk, maar daar is verder nog niet echt veel over bekend...

En die Chinees-achtige-Japanse-Koreanen... Tja... daar snap ik niks van... Want is die vent nu een onderdrukker, een lijpo, of houdt hij nu echt van zn vrouw? EN de wijze waarop het voedsel uitgedeeld werd had ook wel wat verdachts...

De afgelopen aflevering was minder spannend dan de eerste twee... op het hond-zoek gedeelde voor een seconde na dan... en ik dacht dat de pleuris zou uitbreken, omdat Kate haar Marshall neergeknald had, maar dat was Kate niet... en de spanning rondom wat er nu met Kate aan de hand is bouwt ook lekker op...

Kan niet wachten tot komende zaterdag!

Het kan altijd slechter, als het niet slechter kan, kan het alleen nog maar beter worden!
pi_25630568
Goede serie . Ook ik vraag met af met met die ouwe kale aan de hand is. Ik vond hem zo vaag bij dat spelletje met dat jochie. "Je bent donker of licht". Eerst kreeg ik een beetje een racistisch idee over me, maar nu met die hond terugvinden neigt het meer naar ying-yang oid. . Beetje jammer dat het einde van de aflevering wel erg van The Beach afkomstig was: zodra het lijk niet meer merkbaar aanwezig is ziet het leven er opeens een heel stuk beter en gezelliger uit.
Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
pi_25630587
Uhm..die "hobbit" is een junkie...hij snuift cocaine(?)..daarom ging hij mee op zoek naar de cockpit, want zijn spul lag nog in het toilet net achter de cockpit.
  maandag 21 maart 2005 @ 11:26:26 #97
117212 Seefje
Seefje says!
pi_25630947
Btw... Ik zat net even terug te lezen enzo... En er werd verteld van als je 7mnd of meer zwanger bent mag je in Amerikaanse vliegtuigen niet mee en ook Marshalls zijn verboden wapens mee te nemen in Amerika enz enz...

Maar ze zijn toch uit Sydney vertrokken? Nu weet ik niet of de bestemming Amerika is... dat heb ik ff gemist...
Het kan altijd slechter, als het niet slechter kan, kan het alleen nog maar beter worden!
pi_25631038
quote:
Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef Seefje het volgende:

Maar ze zijn toch uit Sydney vertrokken? Nu weet ik niet of de bestemming Amerika is... dat heb ik ff gemist...
Ik dacht Sydney - LA ja.
Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
pi_25631072
quote:
Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef Seefje het volgende:
Btw... Ik zat net even terug te lezen enzo... En er werd verteld van als je 7mnd of meer zwanger bent mag je in Amerikaanse vliegtuigen niet mee en ook Marshalls zijn verboden wapens mee te nemen in Amerika enz enz...

ja waren idd onderweg naar Amerika ja.
en misschien een hele kleine spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25631111
quote:
Op maandag 21 maart 2005 11:11 schreef Smittend het volgende:
Uhm..die "hobbit" is een junkie...hij snuift cocaine(?)..daarom ging hij mee op zoek naar de cockpit, want zijn spul lag nog in het toilet net achter de cockpit.
best wel vaag trouwens dat je zo'n zak coke mee krijgt in het vliegtuig.
en zijn ontwenningsverschijnselen zijn wel een beetje overdreven, maar het maakt het wel wat spannender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')