Ik heb besloten me braafjes bezig te houden met meediscussieren... Wat een gedoe... wilde gewoon lekker speculeren over de serie met andere scherpe en minder scherpe mensen die andere oppervlakkige dingen misschien wel beter opvallen dan mij... (zoals de schoenen en de schaduw, het wapenbezit IN het vliegtuig en de zwangere vrouw...)
Ik denk dat Kate misschien wel iets ernstigs heeft gedaan, maar uit verdediging van zichzelf ofzoiets... 
Zoiets als moord op haar verkrachter, dat ze heeft gezeten, vrij is gekomen en dat iemand haar uitgedaagd heeft dezelfde fout weer te begaan... Ofzoiets... Dat ze dus niet lijp van zichzelf is, maar dat mensen haar daartoe hebben gedwongen... Zo'n typje vind ik haar wel... 
Ik baal nu als de tyfus dat ik dus niks herinner van die schaduw/mega-poot... 
Verder heeft iedereen het over monsters of mega dieren ofzo, maar wat nu als het net zoiets als die film over die agenten die op dat eiland zijn gedropt voor die zogenaamde oefening, maar vervolgens zit er een ECHTE moordenaar tussen en blijkt het geen oefening (ben de naam van de film kwijt). Dus dat het allemaal gepland is wat er is gebeurd door een of andere psychopaat... ? Want idd... de wijze waarop het vliegtuig gecrashed is... zijn 48 overlevende die ook nog vrij springlevend zijn allemaal wel veel... en waarom zou iedereen rondom het vliegtuig neergepleurd zijn en alleen Jack in de bamboe... 
Of zou jack in het vliegtuig gewoon al voor de gek gehouden zijn... Dat ze niet gecrashed zijn, maar dat Jack een slag voor zn kop heeft gekregen en met wat acteurs op het eiland gedropt zijn en dat ze daar met zn allen net doen alsof dat wat er gebeurd is gebeurd is...? 
En die ouwe sinasappelgast... die blijft freaky... Wat voor wonder heeft ie meegemaakt? Dat ie met de dieren kan spreken ofzo? Want als een hond niet op een fluitje getraind is (dwz. als iemand die hond niet ooit geleerd heeft dat een fluitje betekent dat ie moet komen enzo) komt ie echt niet zomaar terug... Dus OF die hond is freaky Of die vent... OF beide... 
En idd... die hond had wat weg van die ijsbeer... vacht, vier poten, twee oren, twee ogen... een neus zelfs 
![]()
Verder vraag ik me af of die vent die Kate in de boeien had ook wel daadwerkelijk LEGAAL Kate in de boeien had... De wijze waarop hij met haar omging vind ik erg vreemd voor een Marshall vs. Crimineel... 
Die dikkerd vertrouwd Kate voor geen meter... Dus dat gaat ook nog flink mis volgens mij... En die lijperd met zijn blonde haar die blijkbaar zo stom is om op het hart te mikken ipv het hoofd van die arme lijdende doodgaande man daar is ook iets vervelends mee... 
Die hobbit, daar heb ik nog niet echt iets aan ontdekt... Dat ook hij niet zonder verhaal is, is wel duidelijk, maar daar is verder nog niet echt veel over bekend...
En die Chinees-achtige-Japanse-Koreanen... Tja... daar snap ik niks van... Want is die vent nu een onderdrukker, een lijpo, of houdt hij nu echt van zn vrouw? EN de wijze waarop het voedsel uitgedeeld werd had ook wel wat verdachts... 
De afgelopen aflevering was minder spannend dan de eerste twee... op het hond-zoek gedeelde voor een seconde na dan... en ik dacht dat de pleuris zou uitbreken, omdat Kate haar Marshall neergeknald had, maar dat was Kate niet... en de spanning rondom wat er nu met Kate aan de hand is bouwt ook lekker op...
Kan niet wachten tot komende zaterdag!  

Het kan altijd slechter, als het niet slechter kan, kan het alleen nog maar beter worden!