Dat hoop ik dus echt nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef milagro het volgende:
ja nou, hoor, ze zijn allemaal dood, maar voordat ze het eeuwige met het tijdelijke mogen verruilen, moeten ze eerst de confrontatie aan met hun aardse demonen... of zoiets
wát is er aan de hand
*woorden uit de mond*.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef milagro het volgende:
ja nou, hoor, ze zijn allemaal dood, maar voordat ze het eeuwige met het tijdelijke mogen verruilen, moeten ze eerst de confrontatie aan met hun aardse demonen... of zoiets
ik ook niet en het zal ook wel niet, ze zijn vast slimmer dan ik ben, de bedenkers van dit verhaalquote:
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Maar Lucifer loopt dus af en toe een rondje op dat eiland en gooit hier en daar een boompje om en Locke heeft dat gezien dus hij mag nu vleugeltjes krijgen?
geen idee of hij zijn demonen al bevochten heeft, stel dat mijn afgezaagde theorietje klopt...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Maar Lucifer loopt dus af en toe een rondje op dat eiland en gooit hier en daar een boompje om en Locke heeft dat gezien dus hij mag nu vleugeltjes krijgen?
die speelde gewoon een figurantenrol in het confrontatieverhaal van de ander(en).quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
Hoe verklaar je dan die piloot die werd opgegeten en dood in de boom hing?
Afgekeurd en ging naar de hel? En de andere lichamen die er nog lagen?
Zeker? Dacht het niet, is allemaal maar speculatie.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:13 schreef ArmaniMania het volgende:
1 ding is zeker ze zijn allemaal al dood.
Over 18 weken weten we het uiteindelijke antwoordquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kàn gewoon niet dat ze allemaal dood zijn...
jawel, kan wel, maar of het zo is....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kàn gewoon niet dat ze allemaal dood zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |