abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2005 @ 01:39:46 #51
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25923551
MarkzMan_X
quote:
dan ben je toch ook wel zo slim dat er geen zwarte doos op dat vliegtuig zit?
goed argument !
  zaterdag 2 april 2005 @ 10:20:35 #52
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25925777
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 00:02 schreef TopGear het volgende:

[..]

Ik denk als je tevoren aan de bewuste vliegtuigen gaat knoeien...... dat het wel erg in de gaten loopt.
en hoe kunnen ze die vliegtuigen dan op afstand besturen Daarvoor zul je van te voren met het vliegtuig geknoeid moeten hebben...
The line is a dot to you!
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:54:51 #53
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25927296
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 01:11 schreef TopGear het volgende:

[..]

Het is jou niet opgevallen.
En jou wel? Einstein!
Horrible Cunt!
pi_25928263
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 10:20 schreef kepler het volgende:

[..]

en hoe kunnen ze die vliegtuigen dan op afstand besturen Daarvoor zul je van te voren met het vliegtuig geknoeid moeten hebben...
Als je dit topic goed gelezen had............ dan had je dat geweten.
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:49:38 #55
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_25928461
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 10:20 schreef kepler het volgende:
en hoe kunnen ze die vliegtuigen dan op afstand besturen Daarvoor zul je van te voren met het vliegtuig geknoeid moeten hebben...
nee hoor boeings hebben een standaard systeem waarbij de controle extern overgenomen kan worden in geval van kaping..
men kan dan simpelweg vanuit bijv. een Awacs de controle overnemen, die hebben de override codes en zenden nieuwe coordinaten naar de boordcomputer van het vliegtuig, en het betreffende vliegtuig vliegt vervolgens geheel automatisch naar de opgegeven locatie.

we leven in de 21e eeuw hoor..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:53:19 #56
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25928559
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:49 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

nee hoor boeings hebben een standaard systeem waarbij de controle extern overgenomen kan worden in geval van kaping..
men kan dan simpelweg vanuit bijv. een Awacs de controle overnemen, die hebben de override codes en zenden nieuwe coordinaten naar de boordcomputer van het vliegtuig, en het betreffende vliegtuig vliegt vervolgens geheel automatisch naar de opgegeven locatie.

we leven in de 21e eeuw hoor..
sure
Heb je daar ook een bron voor?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25929783
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:49 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

nee hoor boeings hebben een standaard systeem waarbij de controle extern overgenomen kan worden in geval van kaping..
men kan dan simpelweg vanuit bijv. een Awacs de controle overnemen, die hebben de override codes en zenden nieuwe coordinaten naar de boordcomputer van het vliegtuig, en het betreffende vliegtuig vliegt vervolgens geheel automatisch naar de opgegeven locatie.

we leven in de 21e eeuw hoor..
Dus dergelijke systemen werken niet bij toestellen van Airbus of MacDonnel-Douglas? Weet ik waar ik op moet letten als ik weer ergens instap. Enne, de meeste toestellen zijn al wat ouder dan de 21e eeuw zo'n apparaat heeft een economische levensduur van een jaar of 20.

De enige serieuze afstandbestuurbare toestellen die in gebruik zijn die kleine spionage dingetjes zoals de Predator.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:08:55 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25930013
Het lijkt me potentieel linker met zo een systeem erin als zonder.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:02:14 #59
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25932294
Piet dit was een link die ik nog had liggen http://www.whatsmells.com/homerun.html
quote:
FORMER GERMAN MINISTER VON BUELOW ALREADY KNEW ABOUT REMOTE CONTROL!

In his interview with the German daily "Tagesspiegel" on January 13th, former
German Secretary of Defense Andreas Von Buelow made the following
statement:

"There is also the theory of one British flight engineer: according to this, the
steering of the planes was perhaps taken out of the pilots' hands, from outside.
The Americans had developed a method in the 1970s, whereby they could
rescue hijacked planes by intervening into the computer piloting [automatic
pilot system]. This theory says [that] this technique was abused in this case..."
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:32:08 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25934441
Goh wat een goeie bron.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25934769
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh wat een goeie bron.
Welke van de twee, de watsmells website (complotdenkers verzamelplaats) of de Tagesspiegel? Ik weet niet of dat één van de duitse kwaliteitsmedia is, maar dat kan jij ons vast wel vertellen.

Als het nu in de Bild am Sonntag stond was het niet zo moeilijk onderuit te trekken.
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:55:35 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25935013
Ik doelde eerder op Andreas von Bulow die in de Tagesspiegel zegt dat er een engelse ing. is die wat beweerd heeft, zonder dat daar het verband bij staat hoe die dat gezegt heeft en in welke contect. Let wel, er is dus volgense deze bron, een Engelse Ing, (1) die wat gezegt schijnt te hebben, maar niet duidellijk in welke context, dit word uit de Tagesspiegel gequote als gezegt door Andreas von Bulow (2) minister van Defensie zou zijn (wat die niet is, ik ken deze man niet) De laatste 3 ministers waren Struck, Shaping en Rühe (laatste was onder Kohl) Maar dan ook weer zonder context, en dat stukje uit een artikel uit de Tagesspiegel (3) is dan weer onder Complotdenkers R Us (4) zonder context vandaan gehaald, en dat geintepreteerd door iemand hier op Fok (5)

Je begrijpt dat ik niet echt overtuigt ben.
Kijk als je nu met een PDF van McDonald Douglas of Airbus spec komt, kijk dan heb je een punt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:08:30 #63
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_25935281
Ik werk in de luchtvaart.Dit systeem waar men over praat bestaat niet.

Jullie kunnen wel met allemaal vage bronnen aan komen zetten, maar het blijft een feit, dat het niet bestaat.
Horrible Cunt!
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:16:26 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25935406
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:08 schreef tong_poh het volgende:
Ik werk in de luchtvaart.Dit systeem waar men over praat bestaat niet.

Jullie kunnen wel met allemaal vage bronnen aan komen zetten, maar het blijft een feit, dat het niet bestaat.
heb 2 jaar bij de KLM organisatorische projecten gedaan, bij alle afdelingen van de KLM, van Ticketing tot engineering & maintanence en ken verschillende piloten persoonlijk, heb jarenlang samengewerkt met mensen van de US Airforce, de luftwaffe en de Luchtmacht, en vluchtsystemen is een intresse gebied van me, maar heb nooit ook maar iets gehoord van soortgelijke systemen.
Zou mij zeer, zeer verbazen als dit soort systemen zouden zijn ingebouwd in verkeersvliegtuigen want het gaat volledig tegen het hele concept wat er gebruikt wordt en tegen de protocollen die er in de luchtvaart gebruikelijk zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:57:09 #65
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25936264
quote:
Andreas von Bulow (2) minister van Defensie zou zijn (wat die niet is, ik ken deze man niet) De laatste 3 ministers waren Struck, Shaping en Rühe (laatste was onder Kohl)
Huh ze hadden het over de jaren 70 , toen was hij dat ! (toen dus de lufthansa erachter kwam dat die systemen erin zaten en dit eruit gesloopt hebben )
quote:
Q: Your career actually speaks against the idea that you are not in your right mind. You were already in the 1970s, state secretary in the Defense Ministry; in 1993 you were the SPD [Social Democratic Party] speaker in the Schalk-Golodkowski investigation committee--


(zie onderstaande link naar vertaalde interview )

hier is trouwens de link naar het vertaalde interview http://www.rense.com/general19/minis.htm
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:01:43 #66
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25936377
Merlin, er is geen Duitse minister van defensie die Von Bulow heet, Zelfs geen minister, laat staan van defensie. De actuele heet Struck daarvoor was het Shaping en daarvoor zat Rühe er (laatste was onder Helmut Kohl)
Er is een politicus die zo heet, die man heeft rechten gestudeerd, is sinds 1994 geen lid meer van het duitse parlement, en de enige minister post die hij heeft gehad is 2 jaar als minister van wetenschappelijk onderzoek (das een ere baantje voor goede partijbonzen en heeft geen enkele politieke betekenis)
Hij heeft in 1976 tot 1980 een staatsecretaris van defensie post gehad (dus duidelijk niet met actuele defensie kennis)
Echter, meneer heeft een populair boek geschreven over de geheime diensten en 11 september, en het artikel in die krant diende dus de verkoop van dat boek.
Dit boek staat vol met vage verhalen en complottheorien.

[ Bericht 60% gewijzigd door Pietverdriet op 02-04-2005 19:14:23 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:10:22 #67
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25936542
en hier is het minister van Technologie...ze zijn niet echt zuiver nee
quote:
In a full-page interview with the Sunday edition (Jan. 13) of the Berlin Tagesspiegel daily, former German Minister of Technology, Andreas von Buelow, said he does not buy any of the official theories that have been presented to date, on the events of September 11.
http://www.ratical.org/ratville/CAH/VonBuelow.html
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:32:55 #68
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_25937042
Misschien kijk ik er overheen, maar in Tagespiegel kan ik niets vinden.
http://archiv.tagesspiegel.de/ressort.html?r=Alle&dz=2002-01-13
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:42:31 #69
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25937269
nope dat archief is leeg...heb net een duiste vriend gemailed of hij mij het origineel kan sturen !

Heb wel veel duitse linkjes gevonden waar in de man met die credenties tog zeer serieus word genomen....lijkt me sterk dat zijn credenties niet kloppen..dan waren ze er alang overheen gevallen !

er zijn ook mp3 versies van een interview met canadese journalisten online te verkrijgen !
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:50:47 #70
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25937460
quote:
Echter, meneer heeft een populair boek geschreven over de geheime diensten en 11 september, en het artikel in die krant diende dus de verkoop van dat boek.
Dit boek staat vol met vage verhalen en complottheorien.
kan ik hier uit opmaken dat je het gelezen hebt ?
pi_25937602
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 16:01 schreef Murray het volgende:

[..]

Ja.... misschien wel ja....

* X-files theme neuriet *
hahahah !!!! rofl !
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:03:46 #72
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25937731
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:39 schreef TopGear het volgende:

[..]

Als je dit topic goed gelezen had............ dan had je dat geweten.
ok, gelezen

en in diezelfde post vind ik een quote van jou:
quote:
Atta en zijn trawanten wisten niet beter dan dat het opnieuw een oefening zou zijn op 9/11.
Na het opstijgen hebben ze op afstand zenuwgas in het vliegtuig los gelaten waardoor iedereen al dood was voordat ze in het WTC zouden vliegen. Daarna is het vliegtuig op afstand bestuurd.
Dit systeem heet "Home Run"
dit zenuwgas zit ook zeker in het Home Run systeem.....
wat dus betekent dat ze moeten geknoeid hebben met de vliegtuigen (zenuwgas zit namelijk niet standaard in een vliegtuig). Je spreekt jezelf nu wel erg hard tegen.
Vooral ook omdat in dat stukje staat dat dat Home Run systeem alle systemen kan overriden; die mensen in dat vliegtuig hoefden dus helemaal niet gedood te worden door zenuwgas. Het maakt je verhalen op deze manier wel erg ongeloofwaardig
The line is a dot to you!
pi_25939033
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 01:39 schreef merlin693 het volgende:

MarkzMan_X
[..]

goed argument !
Zenks... maar probably wordt dat argument hier in TRU - zoals ik wel 's vaker nieuwe argumenten heb geponeerd - hier over het hoofd gezien .
  zondag 3 april 2005 @ 00:03:28 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25944152
edit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 april 2005 @ 02:36:56 #75
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25946826
ow jah, en nog iets over dat Home Run systeem: één van die vliegtuigen in NY maakte een hele scherpe bocht de laatste meters voor het WTC. Een goede autopiloot die zal zeker niet zo reageren. In de stukken die jullie hier plaatsen hebben ze het steeds over coordinaten invoeren. Dan zou het vliegtuig daar in een rechte lijn (althans zonder veel scherpe bochten) naar toe vliegen en niet op het allerlaatste moment nog een koerswijziging doorvoeren....
The line is a dot to you!
pi_25949567
quote:
Op zondag 3 april 2005 02:36 schreef kepler het volgende:
ow jah, en nog iets over dat Home Run systeem: één van die vliegtuigen in NY maakte een hele scherpe bocht de laatste meters voor het WTC. Een goede autopiloot die zal zeker niet zo reageren. In de stukken die jullie hier plaatsen hebben ze het steeds over coordinaten invoeren. Dan zou het vliegtuig daar in een rechte lijn (althans zonder veel scherpe bochten) naar toe vliegen en niet op het allerlaatste moment nog een koerswijziging doorvoeren....
Als je een auto-piloot kan progammeren de route via een aantal punten (GPS-coordinaten) dan is het mogelijk. Maar of auto-piloten dat kunnen dat weet ik niet. IIG lijkt het stuurgedrag van de vliegtuigen toch echt op dat van een onervaren piloot die op een bepaald punt probeert te mikken. Ik heb een tijdlang met MS flightsimulator gespeeld, en dan is het vliegen van zo'n boeing best lastig.
  zondag 3 april 2005 @ 12:30:40 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25950126
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 19:50 schreef merlin693 het volgende:

[..]

kan ik hier uit opmaken dat je het gelezen hebt ?
Heb het ff doorgebladerd in de bieb alhier.
Geen zin om al die onzin te lezen.
Iemand die (net als zovele) ff snel een "spannend" boek in elkaar draait om een slaatje te slaan uit deze gebeurtenissen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25950199
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:03 schreef kepler het volgende:

[..]

ok, gelezen

en in diezelfde post vind ik een quote van jou:
[..]

dit zenuwgas zit ook zeker in het Home Run systeem.....
wat dus betekent dat ze moeten geknoeid hebben met de vliegtuigen (zenuwgas zit namelijk niet standaard in een vliegtuig). Je spreekt jezelf nu wel erg hard tegen.
Vooral ook omdat in dat stukje staat dat dat Home Run systeem alle systemen kan overriden; die mensen in dat vliegtuig hoefden dus helemaal niet gedood te worden door zenuwgas. Het maakt je verhalen op deze manier wel erg ongeloofwaardig
Knoeien met een vliegtuig is wat anders dan de zwarte dozen verwijderen.
Daarnaast hoeft het geen zenuwgas geweest te zijn........ je kunt ook de druk in de cabine dusdanig verlagen, dat iedereen bewusteloos raakt. Dat zou wellicht nog waarschijnlijker geweest zijn aangezien het systeem voor kapingen ontwikkeld is.
  zondag 3 april 2005 @ 12:38:44 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25950299
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:34 schreef TopGear het volgende:

[..]

Knoeien met een vliegtuig is wat anders dan de zwarte dozen verwijderen.
Daarnaast hoeft het geen zenuwgas geweest te zijn........ je kunt ook de druk in de cabine dusdanig verlagen, dat iedereen bewusteloos raakt. Dat zou wellicht nog waarschijnlijker geweest zijn aangezien het systeem voor kapingen ontwikkeld is.
Alsof dat systeem bestaat, kom eens met een fatsoenlijke bron daarvoor.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 april 2005 @ 12:49:06 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25950529
Enne, de enige bron voor dit home run systeem is die meneer Joe Vialls, die geen vliegtuig specialist is maar een "prive detective" die een website bedrijft waar hij allerlei spannende verhalen publiceerd.
Van de oorzaak voor kanker (vitamine gebrek) tot de moord op Diana, van micro nukes in london tot weet god wat niet allemaal. http://www.vialls.com/ en http://www.vialls.homestead.com/
Samenvattend.
1) Vliegtuigen werden dus gevlogen door een piloot
2) Er was geen nucliaire explosie in NY
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 april 2005 @ 14:45:59 #81
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25952829
kreeg net een mailtje van holger isenberg terug en hij verklaard :
quote:
| does this guy really exist and was he minister of technology in the 70's ?

Yes, and he speaks openly about what most people think about 911.

He was minister for research and technology (Forschung und Technik) from
1980 to 1982 when the SPD government was continued by the CDU party.
Until 1994 he was member of parliament:

http://de.wikipedia.org/wiki/Andreas_von_B%C3%BClow
http://infos.aus-germanie(...)_Partei_Deutschlands

Since 1998 the SPD is again leading party and seems to have forgotten him.

An interview:
http://www.hns.de/da-draussen/Machen/Buelow.html

| I am digging into the remote control option of the 757 and 767 , wich
| were supposively stripped out of the german Lufthansa fleet when they
| found out !

Yes that's true. The USA made navigation or flight management computers
were all replaced a few years ago. I heard that from a Lufthansa
employee. Of course officially no information about the special
subroutines was published.

- --
Holger Isenberg
OK dit is geen sluitend bewijs maar wel reden om verder te zoeken naar de mogelijkhijd van het bestaan van het systeem !

[ Bericht 40% gewijzigd door merlin693 op 03-04-2005 14:55:51 ]
  zondag 3 april 2005 @ 16:53:17 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25955951
quote:
Op zondag 3 april 2005 14:45 schreef merlin693 het volgende:
kreeg net een mailtje van holger isenberg terug en hij verklaard :
[..]

OK dit is geen sluitend bewijs maar wel reden om verder te zoeken naar de mogelijkhijd van het bestaan van het systeem !
via via horen zeggen,
geen enkele betrouwbare bron.
Geloof me, als boeing zoiets zou hebben ingebouwt hou je dat niet geheim. De routines voor een kaping zijn heel anders, en men zal nooit een vliegtuig overnemen, das het recept een kaper door te laten draaien en een paar mensen neer te knallen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 april 2005 @ 17:06:59 #83
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25956273
quote:
Op zondag 3 april 2005 11:58 schreef Fixers het volgende:

[..]

Als je een auto-piloot kan progammeren de route via een aantal punten (GPS-coordinaten) dan is het mogelijk. Maar of auto-piloten dat kunnen dat weet ik niet. IIG lijkt het stuurgedrag van de vliegtuigen toch echt op dat van een onervaren piloot die op een bepaald punt probeert te mikken. Ik heb een tijdlang met MS flightsimulator gespeeld, en dan is het vliegen van zo'n boeing best lastig.
stel dat ze de autopiloot idd konden bedienen. Waarom zouden ze dan verschillende punten invoeren Gewoon alleen het WTC als 1 punt is het slimste natuurlijk en het vliegtuig vliegt daar dan in één rechte lijn naartoe, zonder dus op het laatste moment een scherpe bocht te maken.
The line is a dot to you!
  zondag 3 april 2005 @ 17:09:16 #84
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25956326
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:34 schreef TopGear het volgende:

[..]

Knoeien met een vliegtuig is wat anders dan de zwarte dozen verwijderen.
Daarnaast hoeft het geen zenuwgas geweest te zijn........ je kunt ook de druk in de cabine dusdanig verlagen, dat iedereen bewusteloos raakt. Dat zou wellicht nog waarschijnlijker geweest zijn aangezien het systeem voor kapingen ontwikkeld is.
maar waarom moeten die mensen al dood voor de inslag Het Home Run systeem kan volgens jouw bronnen niet vanuit het vliegtuig uitgeschakeld worden. Lijkt mij dan onzin om als terroristen een groot risico te nemen door een systeem in het vliegtuig te plaatsen wat de inzittenden doodt. Een onnodig risico
The line is a dot to you!
  zondag 3 april 2005 @ 17:12:39 #85
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25956412
quote:
via via horen zeggen,
geen enkele betrouwbare bron.
nou nee zoals hij schreef heeft hij het aan een lufthansa medewerker gevraagd

Dus holger is niet betrouwbaar maar als jij
quote:
Geloof me, plus nog een stuk met uitleg
schrijft , moet ik dat wel als waar aannemen ? wat zijn jou credenties dat jij dit allemaal zo zeker weet en onvoorwaardelijk moet geloven ?

vooralsnog vind ik jouw "nu" ook nog een onbetrouwbare bron ! (neem het begin van een van je posts
quote:
Merlin, er is geen Duitse minister van defensie die Von Bulow heet, Zelfs geen minister, laat staan van defensie.
en vervolgens schrijf je (na een latere EDIT ) in die zelfde post
quote:
Er is een politicus die zo heet, die man heeft rechten gestudeerd, is sinds 1994 geen lid meer van het duitse parlement, en de enige minister post die hij heeft gehad is 2 jaar als minister van wetenschappelijk onderzoek
waarna Holger mij bevestigd Dat hij wel degelijk minister is geweest .....
quote:
He was minister for research and technology (Forschung und Technik) from
1980 to 1982 when the SPD government was continued by the CDU party.
Until 1994 he was member of parliament:
en uit de wikipedia link
quote:
Von 1976 bis 1980 war er Parlamentarischer Staatssekretär beim Bundesminister der Verteidigung. Nach der Bundestagswahl 1980 wurde er dann am 6. November 1980 als Bundesminister für Forschung und Technologie in die von Bundeskanzler Helmut Schmidt geführte Bundesregierung berufen. Am 1. Oktober 1982 schied er nach der Wahl von Helmut Kohl zum Bundeskanzler aus der Bundesregierung aus.
dus tot nu toe ben jij een de onbetrouwbare bron geweest )

P.S. Volgens een link zou er op de DARPA site een verwijzing moeten zijn naar dit systeem (Home run is niet de officiele naam ) , dus ben nog aan het zoeken of ik evt iets kan vinden !

[ Bericht 5% gewijzigd door merlin693 op 03-04-2005 18:28:46 ]
  zondag 3 april 2005 @ 18:43:58 #86
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25958943
quote:
The Boeing 757-200
Home | History | Interior | Flight Deck | Technical Improvements | Range |
Printer Friendly Version

Flight Deck
The 757-200 flight deck, designed for two-crew member operation, pioneered the use of digital electronics and advanced displays.

A fully integrated flight management computer system (FMCS) provides for automatic guidance and control of the 757-200 from immediately after takeoff to final approach and landing.
The precision of global positioning satellite (GPS) system navigation, automated air traffic control functions, and advanced guidance and communications features are now available as part of the new Future Air Navigation System (FANS) flight management computer.
The captain and the first officer each have a pair of electronic displays for primary flight instrumentation.
The engine indicating and crew alerting system, often called EICAS, monitors and displays engine performance and airplane system status before takeoff. It also provides caution and warning alerts to the flight crew if necessary. EICAS monitoring also aids ground crews by providing maintenance information.

The 757-200 is available with a wind shear detection system that alerts flight crews and provides flight-path guidance to cope with it.
Flight decks of the 757 and 767 are nearly identical and both aircraft have a common type-rating. Pilots qualified to fly one of the aircraft also can fly the other with only minimal additional familiarization.

Built-in test equipment helps ground crews troubleshoot avionics and airplane systems quickly for easier maintenance than on earlier aircraft.

http://www.boeing.com/commercial/757family/200back/back4.html

In weze heb je dus alleen routines nodig die het mogelijk maken om op afstand dit systeem (FMCS) kunnen beinvloeden/overnemen !. (ff snel be/gedacht )
  zondag 3 april 2005 @ 18:50:36 #87
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25959142
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:12 schreef merlin693 het volgende:

[..]

nou nee zoals hij schreef heeft hij het aan een lufthansa medewerker gevraagd
Hij zegt dat ie het aan een lufthansa medewerker heeft gevraagt,
Heeeel betrouwbare info dus...
quote:
Dus holger is niet betrouwbaar maar als jij
Heb ik iets geschreven dat onwaar is?
quote:
schrijft , moet ik dat wel als waar aannemen ? wat zijn jou credenties dat jij dit allemaal zo zeker weet en onvoorwaardelijk moet geloven ?
Alles wat ik post kan ik je bronnen voor geven als je wilt.
Zie verder boven een en ander over mijn achtergrond in de luchtvaart.
quote:
vooralsnog vind ik jouw "nu" ook nog een onbetrouwbare bron ! (neem het begin van een van je posts
[..]

en vervolgens schrijf je (na een latere EDIT ) in die zelfde post
Klopt toch, hij is geen minister van Defensie, en nooit geweest. Hij is ook geen minister, dat is ie ooit geweest.
quote:
waarna Holger mij bevestigd Dat hij wel degelijk minister is geweest .....
[..]
Heb ik wat anders gezegt?
quote:
en uit de wikipedia link
[
En, heb ik wat anders beweert?
quote:
dus tot nu toe ben jij een de onbetrouwbare bron geweest )
Nope, jij kan niet lezen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 april 2005 @ 19:02:55 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25959496
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:43 schreef merlin693 het volgende:

[..]

http://www.boeing.com/commercial/757family/200back/back4.html

In weze heb je dus alleen routines nodig die het mogelijk maken om op afstand dit systeem (FMCS) kunnen beinvloeden/overnemen !. (ff snel be/gedacht )
tuurlijk, doe je ff,
enig idee wat dit betekend in ontwerp wijziging?
Wel eens aan een project gewerkt van dergelijk complexiteit?
Heb je een idee wat voor een eisen er gesteld worden aan dit soort dingen, daar hack je niet ff een achterdeurtje in.
En dan nog, wat zou het nut zijn van een dergelijke implementatie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 april 2005 @ 19:07:48 #89
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25959619
quote:
Nope, jij kan niet lezen
huh

Ik quote een artiekel met als tietel
quote:
FORMER GERMAN MINISTER VON BUELOW ALREADY KNEW ABOUT REMOTE CONTROL!
met nadruk op Former !!!!!!!!!!!!


waarna jij in de reactie doorgaat met
quote:
door Andreas von Bulow (2) minister van Defensie
hier verander jij Former in huidig !
quote:
Klopt toch, hij is geen minister van Defensie, en nooit geweest. Hij is ook geen minister, dat is ie ooit geweest.
wat betekend Former ??? ja voormalig dus in het verleden !

ik vind je als bron steeds onbetrouwbaarder worden
quote:
Alles wat ik post kan ik je bronnen voor geven als je wilt.
Zie verder boven een en ander over mijn achtergrond in de luchtvaart.
kom maar op met die bronnen dan !

[ Bericht 6% gewijzigd door merlin693 op 03-04-2005 19:19:12 ]
  zondag 3 april 2005 @ 19:11:07 #90
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25959696
quote:
Heb je een idee wat voor een eisen er gesteld worden aan dit soort dingen, daar hack je niet ff een achterdeurtje in.
En dan nog, wat zou het nut zijn van een dergelijke implementatie?
Hacken...Huh ...we hebben het hier over een door Boeing met DARPA samen ontwikkeld systeem tbv anti Hijack
  zondag 3 april 2005 @ 19:52:22 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25960655
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:07 schreef merlin693 het volgende:

[..]

huh

Ik quote een artiekel met als tietel
[..]

met nadruk op Former !!!!!!!!!!!!


waarna jij in de reactie doorgaat met
[..]

hier verander jij Former in huidig !
[..]

wat betekend Former ??? ja voormalig dus in het verleden !
En, heb ik wat anders gezegt dan?
quote:
ik vind je als bron steeds onbetrouwbaarder worden
Waarom? Omdat ik kritisch ben?
quote:
kom maar op met die bronnen dan !
Waarvoor precies?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 april 2005 @ 22:02:56 #92
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_25964121
quote:
MT: Right. And you know what, when you burn metal at that rate - anybody who knows anything about being there, there were a hose running non-stop on that fire and that's because the metal was burning at the heat of magnesium in there. And it was so hot, what they were trying to do was not put out the fire, but mist the damn particulate. There are, I have now been told..

... knip ...

AJ: Exactly. So, how did we get then these white hot fires that were still burning weeks later?
Denkt aan beelden van een brandende reactor van de Tsjernobyl kerncentrale.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')