je vind die opmerking van mij nogal belangrijk hequote:Op vrijdag 1 april 2005 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet. Niet in het blaadje maar ook niet in je opmerking. Wat zou er mis zijn met een Joods Journaal?
Ja, je maakt hem niet voor niks denk ik - hij komt ook nogal uit het niets.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:57 schreef Landmass het volgende:
[..]
je vind die opmerking van mij nogal belangrijk he
Ik vind het NCRV krantje dus een bijlage van het Joods Journaal en dat vind ik onzin.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, je maakt hem niet voor niks denk ik - hij komt ook nogal uit het niets.
Ik denk dat dat voorlopig ijdele hoop is. Men spiegelt zich daarvoor ook te graag aan de BBC.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:50 schreef Landmass het volgende:
ben ik wel met je eens
alleen ik zie het als het begin van het einde van de PO en dat is altijd aan te moedigen.
Misschien kun je ze de kas van Groep Wilders laten spekken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:53 schreef Landmass het volgende:
Ik heb mijn ouders trouwens al proberen te bwegen hun lidmaatschap op te zeggen, is nog niet geulukt.
Wat wel gelukt is is ze over te halen niet meer aan goede doelen te geven.
luister gast, ik kots op het NCRV blaadje, had je dat nog niet doorquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:04 schreef SCH het volgende:
Jammer dat je er omheen draait. Je poneert iets en trekt je vervolgens terug. Typerend en laf.
Haal dan die post weg met dat semiet erin of leg het uit.
Je opmerking ging niet over de NCRV-gids maar over de Barmhartige Samaritaan, waar je de kwalificatie semiet aan verbond en een duidelijke negatieve mening over gaf. Daar wil ik graag uitleg over.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:05 schreef Landmass het volgende:
[..]
luister gast, ik kots op het NCRV blaadje, had je dat nog niet door
Dat maakt iets nog niet "joods"lijkt me. Met name wonderlijk dat een Christelijke club als NCRV als Joods gezien wordt ...quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:05 schreef Landmass het volgende:
[..]
luister gast, ik kots op het NCRV blaadje, had je dat nog niet door
moet je dat blaadje maar eens lezen. Niet normaal gewoon.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat maakt iets nog niet "joods"lijkt me. Met name wonderlijk dat een Christelijke club als NCRV als Joods gezien wordt ...
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:01 schreef Landmass het volgende:
Ik vind het NCRV krantje dus een bijlage van het Joods Journaal en dat vind ik onzin.
quote:"..Met een abonnement ontvangt u iedere week op een vast tijdstip de gids thuis.."
quote:"..Het Joods Journaal is een spraakmakend en uniek kwaliteitsmagazine gedrukt op hoogwaardig papier en heeft een verschijningsfrequentie van 4 keer per jaar.."
Ik denk dat hij niet zal kiezen voor de optie achter burka 2.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Landmass om wat voor redenen dan ook, kotst op het NCRV blaadje, en het daarom joods noemt, staat het kotsen ergens op synoniem voor het "joods zijn".
Dus 2 conclusie's: Óf hij is een Feyenoord supporterof hij is een radicale moslim
![]()
Landmass mag kiezen
Landmass wil Veronica Magazine.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Wel erg onlibertarisch, hoor, je ouders lastigvallen over hun wekelijkse blaadje. Wat een betutteling!
ze wilde gvd de donald duck niet voor me betalen, moest ik hem zelf gaan kopenquote:
Opgerot met die giftige gristelijke lectuur.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Landmass wilt censuur voor zijn ouders!
die heeft tenminste geen reclamequote:Op vrijdag 1 april 2005 15:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voorlopig ijdele hoop is. Men spiegelt zich daarvoor ook te graag aan de BBC.
Is aura's lezen niet erg...links?quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:27 schreef Landmass het volgende:
eigenlijk ben jij best wel intelligent SCH, alleen jammer dat er zo'n GroenLinks iedologietje om je heen hangt.
Ik verdien verdomme een gedeelte van mijn broodbeleg met wat jij "een agterlijk joods blaadje" noemt maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:27 schreef Landmass het volgende:
eigenlijk ben jij best wel intelligent SCH, alleen jammer dat er zo'n GroenLinks iedologietje om je heen hangt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |