khalein +1quote:Op maandag 4 april 2005 10:38 schreef Khalein het volgende:
Cape Fear? Juliette Lewis en Jessica Lange?
als ik nou even wat eerder hier had gekeken en wat later aan het werk was gegaanquote:Op maandag 4 april 2005 10:38 schreef Khalein het volgende:
Cape Fear? Juliette Lewis en Jessica Lange?
Nope, een stuk recenter, met twee Oscarwinnaars in de hoofdrollen...quote:Op maandag 4 april 2005 11:22 schreef mr_anonimous het volgende:
A man called horse?
Correct al deze films hebben geen enkele oscar gewonnen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Allemaal over het hoofd gezien bij de oscars?
zijn ze wel allemaal genomineerd geweest dan?quote:Op maandag 4 april 2005 13:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Correct al deze films hebben geen enkele oscar gewonnen.
Rear Window en Shawshenk wel, 7 Samurai & the GBU hebben volgens mij niet eens een nominatie gekregen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zijn ze wel allemaal genomineerd geweest dan?
OWkee, zat ik daar even mis. Maar goed dat waren ook niet de meest prestigeuze Oscar nominatiesquote:Op maandag 4 april 2005 13:42 schreef victorinox het volgende:
Seven Samurai is genomineerd voor Best Costume Design en Best Art Direction.
Nee, het is slang voor bijzonder goed.quote:Op maandag 4 april 2005 13:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Carter?
Een vreemde naam.quote:Op maandag 4 april 2005 14:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is dat voor naam dan
En in welke slang is dat bijzonder goed?
Of bedoel je of het zijn roepnaam is? Dan is het antwoord ja.quote:Op maandag 4 april 2005 14:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is dat voor naam dan
En in welke slang is dat bijzonder goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |