quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:55 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[img=http://img68.echo.cx/img68/1604/bongra6nm.th.jpg]
Kunnen we gelijk zien waar je heen op vakantie gaatquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Het is zover, vandaag ben ik ontmaagd.
Ik vind hem ook best mooiquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tattoo van een vriendin... Ik vind 'm zelf erg mooi, ook omdat ik Grieks heb gestudeerd.
[afbeelding]
hm, die vind ik wel mooi eik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:26 schreef dawg het volgende:
Hier de mijne maar eens een keer, na lang lurken.
Ik heb hem al een jaar of 5 ofzo, en ik wil er binnenkort wat tribalachtige dingen omheen laten zetten, nu staat hij er moederziel alleen.![]()
Mijn andere tattoo's heb ik (nog) geen foto's van.
[afbeelding]
Ik kijk er nog iedere dag naar.
Ik vond hem wel echt lijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Als je het erbij zet is het wel handig natuurlijk. Ziet er neppies uit
Denk je dat je daar nooit spijt van zult krijgen?quote:Op zondag 17 april 2005 16:05 schreef Webkim het volgende:
Over Hello Kitty's gesproken
Mijn tattootje nog maar eens spammen.
[afbeelding]
Hij zit er nu een jaar of twee en ik ben nog steeds boel blij.
In de tattooscene zijn katjes zoals Hello Kitty, Bad Kitty & French Kitty anders zeer populair.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Denk je dat je daar nooit spijt van zult krijgen?
Mijn vriendin heeft ook allerlei Hello Kitty items, o.a. een ketting en armband die ik d'r gegeven heb.
Ik zet daar wel eens m'n vraagtekens bij wat er nou de lol aan is, maar dat moet ze zelf weten. Maar als ze zo'n tattoo zou laten zetten zou ik 't toch wat zonde vinden.
Dat vraag ik me dus ook af. Ik ben helemaal gek van eeyore en zou daar best een tattoo van willen. Maar ben zo bang dat ik het over een aantal jaren niet meer zo leuk vind ofzo, of dat het kinderachtig wordt. Ok, ik ben nu al 21 en vind het nog steeds een te gek poppetje en spaar echt alles wat met eeyore te maken heeft, maar tochquote:Op maandag 27 juni 2005 15:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Denk je dat je daar nooit spijt van zult krijgen?
Mijn vriendin heeft ook allerlei Hello Kitty items, o.a. een ketting en armband die ik d'r gegeven heb.
Ik zet daar wel eens m'n vraagtekens bij wat er nou de lol aan is, maar dat moet ze zelf weten. Maar als ze zo'n tattoo zou laten zetten zou ik 't toch wat zonde vinden.
Eus is goed ja, welke ook ok is is Robert van Tattoo studio West (eigen ervaring) en Tattoo Jan (eigen ervaring)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |