quote:Op zondag 3 april 2005 20:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Muriel's wedding!
Gisteravond op tv.
Leuke film![]()
quote:
Thx.quote:Op zondag 3 april 2005 02:28 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
OEH! Durbin!
Dan heb ik goed nieuws voor je ga z'n beroemdste eens kijken
te weten
ZOMBI 2
THE HOUSE BY THE CEMETERY
CITY OF THE LIVING DEAD
THE BEYOND (Heb je die?)
NEW YORK RIPPER
Die zullen je goed bevallen waarschijnlijk want HOUSE OF CLOCKS word alom geprezen als z'n slechtste film.
Leuk zo'n gids. Deze twee maar eens proberen te bekijken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef Sai het volgende:
De besten waren:
2. Paths of Glory (Stanley Kubrick; 1957) - 9
Barton Fink
Wat een slap gelul, hoe kun je een film matig noemen als je hem `met name´ op de muziek beoordeeld?quote:Op maandag 4 april 2005 08:57 schreef Gorro het volgende:
The Bodyguard (Mick Jackson, 1992)
Matige thriller die met name door de muziek van Whitney Houston zo'n grote hit geworden is. Die muziek komt nu hopeloos verouderd over en dat doet de film geen goed. Verder biedt de plot wat romantiek en een beetje spanning, maar eigenlijk overtuigd hij in beide opzichten niet. **½
Hoe kom je daar nu bij? Ik zeg alleen dat de film 'met name' door de muziek populair is geworden. Waarom ik hem vooral matig vond staat in deze zin, die jij voor het gemak maar even negeert:quote:Op maandag 4 april 2005 23:09 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Wat een slap gelul, hoe kun je een film matig noemen als je hem `met name´ op de muziek beoordeeld?
Daarbij komt dan nog dat de muziek nu echt niet meer kan, maar dat andere is echt de hoofdreden waarom ik hem matig vind.quote:Verder biedt de plot wat romantiek en een beetje spanning, maar eigenlijk overtuigd hij in beide opzichten niet.
Los van het feit dat Gorro de film ook inhoudelijk beoordeeld kan muziek heel wat te werk stelligen. Het kan een film maken maar inderdaad ook een film matig maken.quote:Op maandag 4 april 2005 23:09 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
[..]
Wat een slap gelul, hoe kun je een film matig noemen als je hem `met name´ op de muziek beoordeeld?
Mwoah, dat durf ik te betwijfelen, maar je hebt groot gelijk als je zegt dat de film de hit is geworden die hij is geweest omdat de muziek erg populair was/is.quote:Op maandag 4 april 2005 23:26 schreef Gorro het volgende:
Daarbij komt dan nog dat de muziek nu echt niet meer kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |